asdfuc napisał(a):No to jeżdżę tym do czasu wymiany rozrządu
Hę? A co ile wymieniasz rozrząd? Ile kkm chcesz zrobić od teraz?
Moderator: Żandarmeria
asdfuc napisał(a):No to jeżdżę tym do czasu wymiany rozrządu
szczur75 napisał(a):A jakie konkrety chcesz znać odnośnie Łuskowatego?
Jedno mogę Ci zdradzić, ale może Cię to rozczarować. Choć może i nie.
Ryba to facet!!!
szczur75 napisał(a):Bogatego nie zrozumiesz....
rudy napisał(a):Witam, mam Kie Cee'd z 2012r. z silnikiem 1.6CRDI 115KM, obecnie przebieg 17kkm a kupiłem ją z przebiegiem 4kkm. Generalnie poza tym że czasami lubi sobie nie zapalić (niezależnie od warunków pogodowych) to wczoraj w górzystym odcinku trasy miałem dziwne problemy. Na 6 przy prędkości około 120km/h miałem wrażenie że sprzęgło mi się ślizga, obroty rosły a prędkość pozostawała niezmienna, szczególnie można było to odczuć kiedy załączała się turbina. A najlepsze jest to że komputer chciał abym zmienił bieg na wyższy, a jechałem na 6. Prędkość 120km/h to maks co udało mi się wykręcić. Dodam że normalnie jak jeździłem tamtą trasą to na 6 samochód szedł bez żadnej zadyszki, więc to nie kwestia za wysokiego biegu, zresztą po zmianie na 5 był ten sam problemy. Jak się góry skończyły to udało mi się ją na 5 konkretnie rozbujać ale na komputerze nie pojawiła się informacja żeby zmienić bieg na 6. Wróciłem do domu, samochód postał kilka godzin i jak narazie pracuje normalnie, pokusiłem się o sportową jazdę z szybką zmianą biegów i żadnych dziwnych objawów nie zauważyłem.
Macie może pomysł co to może być? Zastanawiam się czy to była wina sprzęgła czy może problem z komputerem i sterowaniem sprzęgła (sprzedawca w salonie powiedział że te Kie maja sprzęgło sterowane elektronicznie).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 44 gości