2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Moderator: Żandarmeria
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4199
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
IC ma różne rzeczy. A z resztą filtr najzwyczajniej może być walnięty. Ciśnienie jest mierzone na listwie więc za filtrem. Ale też wraca do baku (paliwo) - tylko nie wiem czy przez filtr.
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
-
skalin
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Wiesz co kupiłem hyundaia - w sklepie facet powiedział, że toto samo a jakościowo bardzo dobre i jakby co to serwis nie będzie miał się czego czepić. Ale ciekawostka. Cedzak jak usłyszał, że będzie kolejna operacja i to nie przez "NFZZ KIA" tylko domowego partacza to zgasił check engine i jeżdzi normalnie. Wymieniać, czy nie? Może nie ma co grzebać i wystarczyła tylko zmiana stacji paliwowej....
-
skalin
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Mam teraz zabawę - pojawiam sie i znikam. Nie ma alarmu 90% na jest 10%. Co teraz?
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4199
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Wymieniłeś ten filtr dla spokoju?
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
-
skalin
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
No właśnie nie... Zniknął problem, zniknęło światełko a dodatkowo było parę innych spraw ważniejszych do załatwienia. więc jeździ w bagażniku. Chyba muszę zmienić mu miejsce postojowania ale to dopiero w tą sobotę albo w następną . Słuchajcie temperatura +10 i w górę jest OK poniżej zaczyna się zabawa? Tego już zupełnie nie rozumiem.
-
skalin
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Lato, ciepło i kilka tys km - teraz nawet przy 2-3 stopniach temat nie wraca - zgodnie z obietnicą zmieniłem miejsce postojowania filterka Hyundayowewgo ale na półkę w garażu. Przepaliłem kilka zbiorników paliwa nie tylko polskiego i do dziś nic.... czyżby winne było jednak paliwo?
-
pablocovalik
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
A ja miałem taką historię,zakręciłem ceeda do 3,5 tysi a on nagle zwolnij do 2800 o koniec ,stop zero przyspieszenia, po zgaszeniu silnika było ok przez jakieś 1,5-2 km później to samo.Na następny dzień odpalam,autko śmiga ale po 2 km znowu 2800 obrotów i koniec i nawet zgasło.
Jadę więć do mechanika i mówie o co chodzi i że na mój gust to chyba filtr paliwa,Gość pierwsze co to oczywiście podpina komputeri diagnoza "WTRYSKI".(słabe ciśnienie na 1 i 4 wtrysku),mówię mu też ,że to może EGR,ale nie upiera się dalej wtryski i wtryski. No to myslę nieźle pojedzie po kieszeni,ale cisnę g przez dwa dni,żeby nie ruszał wtrysków bo jak to będzie nie to to nie zapłacę i niech zmieni jednak ten cholerny filtr-za 3 godziny dzwoni,że samochód ok i zrobione ,Pojechałem zapłaciłem 150 zeta i autko śmiga jak nowe..zostało w kieszeni ponad 2kzłotych,,Uwaga na mechaników
Jadę więć do mechanika i mówie o co chodzi i że na mój gust to chyba filtr paliwa,Gość pierwsze co to oczywiście podpina komputeri diagnoza "WTRYSKI".(słabe ciśnienie na 1 i 4 wtrysku),mówię mu też ,że to może EGR,ale nie upiera się dalej wtryski i wtryski. No to myslę nieźle pojedzie po kieszeni,ale cisnę g przez dwa dni,żeby nie ruszał wtrysków bo jak to będzie nie to to nie zapłacę i niech zmieni jednak ten cholerny filtr-za 3 godziny dzwoni,że samochód ok i zrobione ,Pojechałem zapłaciłem 150 zeta i autko śmiga jak nowe..zostało w kieszeni ponad 2kzłotych,,Uwaga na mechaników
-
Silver
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Witam,u mnie to samo męczyłem się z 2 miesiące po wymianie filtra paliwa (knecht) teraz wbiłem niby oryginalny i wszystko wróciło do normy.Pozdrawiam.
-
jeleniak - Weteran
- Posty: 1248
- Dołączył(a): 06 paź 2010 08:33
- Lokalizacja: Jaworzno
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: OPTIMA I FL 1,7 CRDI
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
ix 35 1,7 crdi dopadlo to samo -3tys obrotów i odcinka, na biegu jałowym kreci na full,na obciazeniu na kazdym biegu 3tys max
CEE'D SW 1,6 CRDI 115KM, C+, 2010 FL
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4199
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Diagnostyka... Może czujnik doładowania.
Ale... Ostatnio w dwóch służbowych cee'dach II CRDi były zawalone sitka w baku i taki sam efekt. A flota tankowana tylko na Shellu. A w baku były różne różności...
Ale... Ostatnio w dwóch służbowych cee'dach II CRDi były zawalone sitka w baku i taki sam efekt. A flota tankowana tylko na Shellu. A w baku były różne różności...
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
-
szczur75
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Jeśli się nie świeci check, to sprawdzajcie wtedy jak się zachowuje przycisk od ręcznej pompki na filtrze paliwa. Jak na wolnych obrotach lub przy wciśniętym gazie (potrzebne dwie osoby) wpada to sitko w zbiorniku zafajdane.
I nie ma znaczenia czy tankujecie na shellu, bp, orlenie czy u pana Kazia.
Wszystkie paliwa w PL mają biokomponent.
I nie ma znaczenia czy tankujecie na shellu, bp, orlenie czy u pana Kazia.
Wszystkie paliwa w PL mają biokomponent.
-
jeleniak - Weteran
- Posty: 1248
- Dołączył(a): 06 paź 2010 08:33
- Lokalizacja: Jaworzno
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: OPTIMA I FL 1,7 CRDI
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Auto bylo dzis pod kompem-błędów brak. Wiec zeby jeździc dalej. Chwilowo problem znikł.
CEE'D SW 1,6 CRDI 115KM, C+, 2010 FL
-
szczur75
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
jeleniak napisał(a):Auto bylo dzis pod kompem-błędów brak. Wiec zeby jeździc dalej. Chwilowo problem znikł.
Brak błędów nie oznacza braku problemu.
-
jeleniak - Weteran
- Posty: 1248
- Dołączył(a): 06 paź 2010 08:33
- Lokalizacja: Jaworzno
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: OPTIMA I FL 1,7 CRDI
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
tylko ,ze jak nie wiedza gdzie szukac przyczyny to wolą nie robic nic, zaproponowali ew czyszczenie sitka w baku za 280zl...Ale ojeciec nie przyznal mi sie do dwóch rzeczy : 1) jezdzi ogolnie zamulająco i na autostradzie postanowil go nagle przegonic - wiec albo DPF za bardzo przytkało i nie poradzil sobie z przepaleniem, 2) zalał na dziwnej stacji ok 30litrow biopaliwka...i 200km pozniej wystapił ten problem... Wiec na dniach biore auto, wyjezdze reszte tego gówna,zaleje vervy i troche go przegonie,doleje tez moze STP a czas pokaze czy pomogło
CEE'D SW 1,6 CRDI 115KM, C+, 2010 FL
-
szczur75
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Sprawdź auto wg procedury jaką opisałem dwa posty wyżej i daj mi znać na PW.
-
jeleniak - Weteran
- Posty: 1248
- Dołączył(a): 06 paź 2010 08:33
- Lokalizacja: Jaworzno
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: OPTIMA I FL 1,7 CRDI
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
w weekend dopiero sie tym zajme, i dam znac
niestety nie udało mi sie do filtra dostac, narazie zrobilem jak pisalem i jezdze
niestety nie udało mi sie do filtra dostac, narazie zrobilem jak pisalem i jezdze
CEE'D SW 1,6 CRDI 115KM, C+, 2010 FL
-
DAMIAN
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Jeśli masz DPF to nie dolewa się żadnych dodatków do paliwa. Filtr wypala się przez dawkowanie niewielkiej ilości ON bezpośrednio do niego, a to mu szkodzi.Propozycja jedyna to wywalić filtr DPF i po sprawie.
-
szczur75
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
DAMIAN napisał(a):Propozycja jedyna to wywalić filtr DPF i po sprawie.
A w jaki sposób wycięcie DPF zapobiegnie zafajdaniu sitka w zbiorniku?
-
Przemo990
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Witam panowie odswieze temat.. problem podobny bez wzgledu na styl jazdy, w roznych warunkach okresowo tak jakby wchodzil w tryb awaryjny.. kreci do niecalych 3 tys a ponizej jest slabszy.. zaplon wyl wl i jest dobrze.. czasem nie robi tak dzien a czasem co po chwile.. check sie nie zapala, bledow brak.. filtr paliwa wymieniony na oryginalny, sitko w smoku tez ok.. pozdrawiam i prosze o pomoc
- Yankee
- Dyrektor
- Posty: 825
- Dołączył(a): 28 lip 2013 16:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1.5 Pb 160KM
2022, L+BL+BLplus+AEB
Re: 2800 obr./min i dalej nic ... tryb serwisowy???
Przemo990 napisał(a): sitko w smoku tez ok.. pozdrawiam i prosze o pomoc
Oba sitka sprawdzałaś? To długie i to jak saszetka z herbaty w środku?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Ceed 1.6 2011 egr, max 2800 obrotów
przez tymek » 03 lip 2020 08:56 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 1 Odpowiedzi / 4325 Wyświetlone
- Ostatni post przez Kawu
03 lip 2020 15:45
-
Ceed 1.6 2011 egr, max 2800 obrotów
-
-
Świecący check engine - czy włączy się tryb awaryjny?
przez zlotowq » 12 kwi 2020 21:07 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 3935 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pitrek
13 kwi 2020 10:03
-
Świecący check engine - czy włączy się tryb awaryjny?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości