kałuża pod samochodem

Zanim zaczniesz pytać, może tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. I pamiętaj - na samym początku zalecamy przeczytać instrukcję obsługi auta !!
AUTOR WĄTKU
qzim
 

kałuża pod samochodem

11 lip 2008 08:00

dziś po wyjechaniu z garażu zauwazyłem malą kałużę w miejscu pod silnikiem (tak ciut na prawo), powachalem i nie bylo czuc zadnego zapachu. Nie brudzilo wiec to tez nie olej...wczoraj nie padalo wiec to raczej dziwne. Co to moze byc?

AUTOR WĄTKU
msiem2
 

11 lip 2008 08:02

pewnie jeździłeś na klimie. to normalny objaw skropionej wody. pisze o tym też w instrukcji.

AUTOR WĄTKU
qzim
 

11 lip 2008 08:05

ok, dzieki, to wszystko wyjasnia.

Avatar użytkownika
pioter
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 5979
Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
Lokalizacja: Ostróda
Grupa: Warmińsko-Mazurska
Model cee'd:
C2 SW, 1,6 ON 110KM
2016, M + DFA

11 lip 2008 08:24

Dokałdnie, jak masz właczoną klimę to na skraplaczu osadza się szron (wilgoć z powietrza). Klimę wyłączasz i topnieje, a pod samochodem robi się piękna kałuża .... :D
closed
Kia cee'd 1,6 CVVT Opt VII 2009 (ex III 2007 1,4 CVVT C+)
Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM IV 2016

kontakt pioter (małpa) mojaceed.pl


Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.

Avatar użytkownika
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3171
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

11 lip 2008 09:33

closed
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+

AUTOR WĄTKU
kawanagila
 

11 lip 2008 11:48

JA, JA chcę zamknąć temat - zawsze to mi zamykają iiam , to teraz JA
closed closed closed

Avatar użytkownika
gbear
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Dolny Śląsk

11 lip 2008 13:39

temat to zamkne JA :twisted: :twisted:
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek :-)

Obrazek

Powrót do Często zadawane pytania / FAQ

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl