Siłowniki gazowe maski
Napisane: 20 mar 2018 14:17
Od jakiegoś czasu rozważam zrobienie małej modyfikacji polegającej na zamontowaniu siłownika/siłowników gazowych do podnoszenia przedniej maski.
Zasugerowałem się rozwiązaniami zza naszej wschodniej granicy:
Wersja z 2 siłownikami:
Wersja z 1 siłownikiem:
Rozwiązanie z 1 siłownikiem jest o tyle dobre, że wykorzystuje fabryczne, nagwintowane otwory w prawym kielichu oraz miejsce po mocowaniu obecnego pręta wsporczego maski.
Jednak, jak piszą na stronie https://translate.google.se/translate?sl=ru&tl=pl&js=y&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.kreplenie-kapota.ru%2Fkreplenie_kapota_kia_ceed.html&edit-text= wersja z 1 siłownikiem powoduje odkształcenie maski.
I teraz pytanie do Was, czy ktoś zrobił jakąś z wyżej wymienionych modyfikacji?
Jeśli tak to poprosiłbym o szczegóły - zwłaszcza o siłę i długość siłownika.
Z racji tego, że te siłowniki nie są dostępne w pierwszym lepszym sklepie - dodatkowo jest ich dość szeroki typoszereg - to ciężko coś zamówić z nadzieją, że będzie dobrze.
Oczywiście znalazłem strony internetowe, gdzie można sobie wyliczyć wymagane parametry siłownika i odpowiednie zamówić, ale zawsze jest pewna doza chybienia w doborze.
Strony z doborem:
http://www.agat.elblag.pl/index.php?id=39
http://www.agat.elblag.pl/kalkulator_sprezyn_gazowych.php
Myślę, że jest to jedna z lepszych modyfikacji do zrobienia w samochodzie.
Jeśli uda mi się ją wykonać przygotuje mały tutorial co i jak.
Zasugerowałem się rozwiązaniami zza naszej wschodniej granicy:
Wersja z 2 siłownikami:
Wersja z 1 siłownikiem:
Rozwiązanie z 1 siłownikiem jest o tyle dobre, że wykorzystuje fabryczne, nagwintowane otwory w prawym kielichu oraz miejsce po mocowaniu obecnego pręta wsporczego maski.
Jednak, jak piszą na stronie https://translate.google.se/translate?sl=ru&tl=pl&js=y&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.kreplenie-kapota.ru%2Fkreplenie_kapota_kia_ceed.html&edit-text= wersja z 1 siłownikiem powoduje odkształcenie maski.
I teraz pytanie do Was, czy ktoś zrobił jakąś z wyżej wymienionych modyfikacji?
Jeśli tak to poprosiłbym o szczegóły - zwłaszcza o siłę i długość siłownika.
Z racji tego, że te siłowniki nie są dostępne w pierwszym lepszym sklepie - dodatkowo jest ich dość szeroki typoszereg - to ciężko coś zamówić z nadzieją, że będzie dobrze.
Oczywiście znalazłem strony internetowe, gdzie można sobie wyliczyć wymagane parametry siłownika i odpowiednie zamówić, ale zawsze jest pewna doza chybienia w doborze.
Strony z doborem:
http://www.agat.elblag.pl/index.php?id=39
http://www.agat.elblag.pl/kalkulator_sprezyn_gazowych.php
Myślę, że jest to jedna z lepszych modyfikacji do zrobienia w samochodzie.
Jeśli uda mi się ją wykonać przygotuje mały tutorial co i jak.