mirage napisał(a):jakie to czynności powinien wykonać użytkownik
A kto powiedział, że użytkownik? Nawet lepiej jeśli takimi sprawami zajął by się ktoś ogarnięty w temacie (z zasady ogarnięty).
Moderator: Żandarmeria
mirage napisał(a):jakie to czynności powinien wykonać użytkownik
szczur75 napisał(a):A kto powiedział, że użytkownik?
szczur75 napisał(a):Jeśli nie użytkownik, to kto ma odpowiadać za konserwację i smarowanie?
mirage napisał(a):szczur75 napisał(a):A kto powiedział, że użytkownik?
no na pewno nie ja:pmirage napisał(a):Nawet jeśli wspominają to chyba lekkie nie porozumienie, żeby nakładać na użytkownika taki obowiązek
AgnieszkaKatowice napisał(a):Moje stanowisko w tej sprawie jest takie: jeżeli coś nie działa w pełni sprawnie od samego początku to użytkownik nie powinien być obarczony kosztami naprawy. Poza tym nawet taka trywialna rzecz jak roleta nie powinna psuć się w pierwszym roku użytkowania auta.
Chciałabym uniknąć naciągania mnie na naprawy, w końcu auto objęte jest gwarancją a nigdzie nie jest napisane, że roleta nie podlega gwarancji czy jej podlega i w jaki sposób.
mirage napisał(a):proponuje czytać ze zrozumieniem
nirv napisał(a):roleta wymieniona w ramach gwarancji jest już ok ciągnie jak żyleta.... czas oczekiwaniania 3 tyg.
gisio napisał(a):szczególności nie przewoził na niej przedmiotów oraz kontrolował ręką jej zwijanie do samego końca. Większość użytkowników po odpięciu rolety z zaczepów puszcza ją samowolnie i to jest główna przyczyna uszkodzeń.
szczur75 napisał(a):Wszak to nie prom kosmiczny...
Gizmo121 napisał(a):szczur75 napisał(a):Wszak to nie prom kosmiczny...
....ale czasami auto służbowe
luko napisał(a):Być może będzie tak jak mówisz. Chodź dealer mu powiedział ze przegląd cały co daje oszczędność jakieś 700 750zl. Ale sam jestem ciekawy jak to będzie wyglądać
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości