Dokument znajdziesz na 15 stronie tego "topicu".
Jeśli będzie ktoś w stanie wytłumaczyć skąd i dokąd przeciągnąć 3 kabelki byłbym wdzięczny. To że z kierownicy do wiązki komputera to wiem. Tylko chodzi o konkretne piny i ogólnie więcej szczegółów.
Tempomat & Yellow Dakar
Moderator: Żandarmeria
Pokaż pierwszy nieprzeczytany post
Posty: 706
Strona 18 z 36
1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 36
-
mastersik2011 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 27 lip 2015 09:16
- Lokalizacja: ok. Płocka
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1582 ON 115KM
2010, Comfort+
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Obecnie:
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
-
jerry - Kierownik
- Posty: 415
- Dołączył(a): 21 lis 2009 11:25
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,6 ON 136KM
2018, L+BL+JBL+FUN+AEB+7DCT
Re: Tempomat & Yellow Dakar
W wolnej chwili przetłumaczę. Tylko zrobię wersję skróconą, bo pisanie całych akapitów o tym jak należy przyłożyć śrubokręt do złączki aby ją rozłączyć, albo jak ustawić stycznik obrotowy od airbaga jest nie na miejscu. Osoby, które mają z tym problem nie powinny zabierać się za takie czynności.
Nie bombardujcie mnie na PW w kwestii schematów rozwiązań, jakie opisywałem na forum lata temu. Nie mam już ani tych schematów, ani starego Cee'da.
-
mastersik2011 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 27 lip 2015 09:16
- Lokalizacja: ok. Płocka
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1582 ON 115KM
2010, Comfort+
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Jasna sprawa
Wielu na forum będzie ci wdzięcznych.
Przy okazji szukania tutoriali natknąłem się na naprawdę fajny film jak założyć tempomat.
https://www.youtube.com/watch?v=_P4PII3CMKg
Teraz tylko trzeba przełożyć wszystko na mój silnik 1.6 CRDi wersja U2. Tylko nakłada się pytanie które piny należy podłączyć.
Znalazłem coś takiego na forum:
Cruise switch 9
Cruise ground 89
Cruise switch power 50
Więc do komputera wiem co i gdzie podłączyć. Pytania tylko w kostce przy kierownicy który kabel do którego pinu wpiąć. Jak to będzie np. kolorystycznie w odpowiedniku co do filmu?
Czy:
89pin=62 z filmu
50pin=68 z filmu
9pin=zmostkowany pin z filmu
Jeśli jest tak jak piszę to bajka. A jeśli nie to proszę mnie sprostować.
oraz kontrolka na desce (dzwoniłem do "mańka" i stwierdził, że z tym silnikiem nie da się uruchomić kontrolki)
Cruise LED 51
SET LED 44
Wielu na forum będzie ci wdzięcznych.
Przy okazji szukania tutoriali natknąłem się na naprawdę fajny film jak założyć tempomat.
https://www.youtube.com/watch?v=_P4PII3CMKg
Teraz tylko trzeba przełożyć wszystko na mój silnik 1.6 CRDi wersja U2. Tylko nakłada się pytanie które piny należy podłączyć.
Znalazłem coś takiego na forum:
Cruise switch 9
Cruise ground 89
Cruise switch power 50
Więc do komputera wiem co i gdzie podłączyć. Pytania tylko w kostce przy kierownicy który kabel do którego pinu wpiąć. Jak to będzie np. kolorystycznie w odpowiedniku co do filmu?
Czy:
89pin=62 z filmu
50pin=68 z filmu
9pin=zmostkowany pin z filmu
Jeśli jest tak jak piszę to bajka. A jeśli nie to proszę mnie sprostować.
oraz kontrolka na desce (dzwoniłem do "mańka" i stwierdził, że z tym silnikiem nie da się uruchomić kontrolki)
Cruise LED 51
SET LED 44
Obecnie:
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
- Krzys
- Przedszkolak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18 sie 2016 17:28
- Lokalizacja: Niemcy
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 89KM
2010
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Udało mi się w moim ceedzie podłączyć tempomat na podstawie tego rosyjskiego filmu z youtuba.
Nowe przyciski i wiązkę kabli (od sportydża) do kierownicy zamówiłem na ebayu, przyszły po 2 tygodniach z Korei.
Tempomat działa super, oprócz kontrolek.
Nowe przyciski i wiązkę kabli (od sportydża) do kierownicy zamówiłem na ebayu, przyszły po 2 tygodniach z Korei.
Tempomat działa super, oprócz kontrolek.
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Patrzac na film gość ma jakiś kabel, ktory wyciaga z jakiegos kartoniku, po czym podpina pod kompa liczniki i ikona dziala, tak więc jest to do zrobienia, ale co i jak ?
- Krzys
- Przedszkolak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18 sie 2016 17:28
- Lokalizacja: Niemcy
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 89KM
2010
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Gość na filmie sczytuje za pomocę programatora dane z czipa (epromu) i coś w tych danych zmienia i wczytuje te zmienione dane z powrotem na eprom.
Niestety ludzie, którzy zajmują sią tym w Rosji, robią to odpłatnie i nie chcą zdradzać tajników swojego dochodu.
Niestety ludzie, którzy zajmują sią tym w Rosji, robią to odpłatnie i nie chcą zdradzać tajników swojego dochodu.
- Krzys
- Przedszkolak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18 sie 2016 17:28
- Lokalizacja: Niemcy
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 89KM
2010
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Udało mi się przekonać kontrolki tempomatu do funkcjonowania.
Facet z rosyjskiego forum za drobną opłatą (doładowanie telefonu 500 rubli) przysłał mi poprawiony zrzut eepromu, który mu wcześniej wysłałem w formie pliku, a on mi go odesłał z poprawkami. Ten poprawiony zrzut wczytałem z powrotem do pamięci eeprom i... ta dammm: kontrolki działają .
Facet z rosyjskiego forum za drobną opłatą (doładowanie telefonu 500 rubli) przysłał mi poprawiony zrzut eepromu, który mu wcześniej wysłałem w formie pliku, a on mi go odesłał z poprawkami. Ten poprawiony zrzut wczytałem z powrotem do pamięci eeprom i... ta dammm: kontrolki działają .
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6856
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
No to daję 100 rubli za eeprom i instrukcję Jeszcze 4. kolegów na pewno się znajdzie
-
mastersik2011 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 27 lip 2015 09:16
- Lokalizacja: ok. Płocka
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1582 ON 115KM
2010, Comfort+
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Również mogę się dołożyć
Co prawda jeszcze nie montowałem tempomatu bo napadło mnie na zmianę telefonu na LG G5 i temat jeszcze musi troszkę poczekać.
Tylko pytanie jaki jest do tego kabelek (programator) i jakiego programu należy użyć?
Z tego co udało mi się namierzyć to znalazłem taki programator
PROGRAMATOR
i do tego kabelek KLIP do eeprom
KLIP
Pytanie tylko czy będzie współpracował z eeprom licznika kia ?
Z chęcią bym chciał mieć tempomat jak z fabryki.
Co prawda jeszcze nie montowałem tempomatu bo napadło mnie na zmianę telefonu na LG G5 i temat jeszcze musi troszkę poczekać.
Tylko pytanie jaki jest do tego kabelek (programator) i jakiego programu należy użyć?
Z tego co udało mi się namierzyć to znalazłem taki programator
PROGRAMATOR
i do tego kabelek KLIP do eeprom
KLIP
Pytanie tylko czy będzie współpracował z eeprom licznika kia ?
Z chęcią bym chciał mieć tempomat jak z fabryki.
Obecnie:
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
- Krzys
- Przedszkolak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18 sie 2016 17:28
- Lokalizacja: Niemcy
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 89KM
2010
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Widzę, że zainteresowanie w temacie jest aktualne, więc podaję procedurę aktywacji kontrolek w C1FL
Więc tak, co potrzebujemy:
1. Programator pamięci eeprom dla pamięci szeregowych typu 24c16. Programator, który przedstawił mastersik2011 nie nadaje się, gdyż jest to programator pamięci równoległch serii 25XXX. My potrzebujemy programator dla pamieci serii 24XXX
Ja kupiłem taki Programator
2. Klip (szczypce) SOIC8 / SOP8, które umożliwają programowanie eepromu bez potrzeby wylutowywania go z płytki. Taki który przedstawił mastersik jest dobry.
Z góry chcę uprzedzić, że konieczne będzie wymontowanie z samochodu panelu z "zegarami". Nie jest to jednak trudne, zabiera ok. 15 min.
Jak to zrobić widać na tym rosyjkim filmie na youtubie od 15 minuty.
Wymontowany panel zabieramy do domu odkrecamy tylna pokrywę (5 albo 6 srubek - gwiazdka) odnajdujemy interesujący nas eeprom. Jego umiejscowienie widoczne jest równiż na filmiku.
Programator eepromu, który otrzymałem z Chin byl bez zadnego oprogramowania - trzeba je sobie pobrać z internetu. Ja pobrałem tutaj,
Programator należy podłączyć do wejścia USB i potem zainstalować sterowniki - plik o nazwie: driver-- 24CXX25XX.EXE
Program należy uruchomić z pliku CH341A.exe
Po uruchomieniu programu ukazuje nam się taki obraz.
W prawym dolnym rogu jeśli pisze "Devie state Conncted" to wiemy, że sterowniki zainstalowyły się poprawnie i urządzenie jest rozpoznwane przez komputer.
Teraz kwestia podłączenia klipa do programatora:
Jak widać na fotce wtyczka klipa jest podłaczona do płytki, która jest w komplecie z klipsem, w ten sposób, że czerwony kabelek jest w pozycji Nr. 1
Dalej, płytka jest podłaczona do Programatora w ten sposób, że czerwony kabelek jest przy dźwigni blokujacej nóżki płytki.
Jeśli mamy wszystko podłączone to łapiemy klipem naszego czipa (eeprom) w ten sposób aby czerwony kabelek od strony klipa łapł górny lewy róg czipa.
Klipa zakładamy starannie, aby kontakty na klipe dokladnie łapały dopowiednie nóżki eepromu.
Zanim sczytamy eeprom musimy jeszcze dokonać kilku ustawień w programie:
Z lewej strony okna programu, gdzie pisze Type: Wybieramy 24 EEPROM
W następnej linii gdzie pisze Manu: Wybieramy ST.
W nastepnej linii Name: wybieramy Wybieramy ST24C16.
Teraz jesteśmy gotowi do sczytania eepromu:
W tym celu klikamy górnej listwie programu na Read.
Pownien nam się ukazać taki albo podobny obraz, różnice wynikają z różnych stanów licznika, gdyż przebieg jest również zapisywany na tym eepromie.
Klikając na Save zapisujemy sobie w komputerze zawartość naszego eepromu, aby móc w razie gdyby coś się nie powiodło wczytać pierwotne ustawienia.
Po zapisaniu sprawdzamy jaką mamy wartość na skrzyżowaniu rzędu 000000D0 i kolumny 0E, bez aktynwych kontrolek tempomatu powinna byc wartość 30, zmieniamy ją na 70.
Dalej przechodzimy do rzędu 000000E0 i kolumny 0C, bez lampek powinna być wartość E2, zmieniamy ją na A2.
Delaj w tym samym rzędzie kolumna 0D mamy wartość DA zmieniamy na 9A.
Tak zmienioną konfigurację zapisujemy ponownie w plku, oczywiście o innej nazwie niż plik z konfiguracją początkową.
Teraz kasujemy zawartość eepromu klikając na Erase.
Sprawdzamy czy cały eeprom się wykasował klikając na Read i sprawdzając, czy cała zawartość to same literki FF FF FF FF.... itd.
Następnie programujemy na nowo nasz eeprom wczytując poprzednio zapisaną zmienioną konfigurację.
Klikamy na Open, wyszukujemy plik w którym zapisaliśmy naszą zmienioną konfigurajcę i klikamy na zielony haczyk.
Aby tę konfigurację zapisać na eepromie klikamy na Program. W lewym dolnym rogu widać postęp zapisu na czipie.
Zdejmujemy klipa, montujemy panel do samochodu i cieszymy się kontrolkami tempomatu.
Oczywiście nie daję żadnej gwarancji, że taka procedura zadziała i że zadziała w każdym modelu C1FL, u mnie zadziałała.
Także chciałybym poinformować, że postępujecie na własną odpowiedzialność i nie ponoszę gwarancji za jakieś uszkodzenia powstałe podczas tej procedury.
Pozdrawiam
Więc tak, co potrzebujemy:
1. Programator pamięci eeprom dla pamięci szeregowych typu 24c16. Programator, który przedstawił mastersik2011 nie nadaje się, gdyż jest to programator pamięci równoległch serii 25XXX. My potrzebujemy programator dla pamieci serii 24XXX
Ja kupiłem taki Programator
2. Klip (szczypce) SOIC8 / SOP8, które umożliwają programowanie eepromu bez potrzeby wylutowywania go z płytki. Taki który przedstawił mastersik jest dobry.
Z góry chcę uprzedzić, że konieczne będzie wymontowanie z samochodu panelu z "zegarami". Nie jest to jednak trudne, zabiera ok. 15 min.
Jak to zrobić widać na tym rosyjkim filmie na youtubie od 15 minuty.
Wymontowany panel zabieramy do domu odkrecamy tylna pokrywę (5 albo 6 srubek - gwiazdka) odnajdujemy interesujący nas eeprom. Jego umiejscowienie widoczne jest równiż na filmiku.
Programator eepromu, który otrzymałem z Chin byl bez zadnego oprogramowania - trzeba je sobie pobrać z internetu. Ja pobrałem tutaj,
Programator należy podłączyć do wejścia USB i potem zainstalować sterowniki - plik o nazwie: driver-- 24CXX25XX.EXE
Program należy uruchomić z pliku CH341A.exe
Po uruchomieniu programu ukazuje nam się taki obraz.
W prawym dolnym rogu jeśli pisze "Devie state Conncted" to wiemy, że sterowniki zainstalowyły się poprawnie i urządzenie jest rozpoznwane przez komputer.
Teraz kwestia podłączenia klipa do programatora:
Jak widać na fotce wtyczka klipa jest podłaczona do płytki, która jest w komplecie z klipsem, w ten sposób, że czerwony kabelek jest w pozycji Nr. 1
Dalej, płytka jest podłaczona do Programatora w ten sposób, że czerwony kabelek jest przy dźwigni blokujacej nóżki płytki.
Jeśli mamy wszystko podłączone to łapiemy klipem naszego czipa (eeprom) w ten sposób aby czerwony kabelek od strony klipa łapł górny lewy róg czipa.
Klipa zakładamy starannie, aby kontakty na klipe dokladnie łapały dopowiednie nóżki eepromu.
Zanim sczytamy eeprom musimy jeszcze dokonać kilku ustawień w programie:
Z lewej strony okna programu, gdzie pisze Type: Wybieramy 24 EEPROM
W następnej linii gdzie pisze Manu: Wybieramy ST.
W nastepnej linii Name: wybieramy Wybieramy ST24C16.
Teraz jesteśmy gotowi do sczytania eepromu:
W tym celu klikamy górnej listwie programu na Read.
Pownien nam się ukazać taki albo podobny obraz, różnice wynikają z różnych stanów licznika, gdyż przebieg jest również zapisywany na tym eepromie.
Klikając na Save zapisujemy sobie w komputerze zawartość naszego eepromu, aby móc w razie gdyby coś się nie powiodło wczytać pierwotne ustawienia.
Po zapisaniu sprawdzamy jaką mamy wartość na skrzyżowaniu rzędu 000000D0 i kolumny 0E, bez aktynwych kontrolek tempomatu powinna byc wartość 30, zmieniamy ją na 70.
Dalej przechodzimy do rzędu 000000E0 i kolumny 0C, bez lampek powinna być wartość E2, zmieniamy ją na A2.
Delaj w tym samym rzędzie kolumna 0D mamy wartość DA zmieniamy na 9A.
Tak zmienioną konfigurację zapisujemy ponownie w plku, oczywiście o innej nazwie niż plik z konfiguracją początkową.
Teraz kasujemy zawartość eepromu klikając na Erase.
Sprawdzamy czy cały eeprom się wykasował klikając na Read i sprawdzając, czy cała zawartość to same literki FF FF FF FF.... itd.
Następnie programujemy na nowo nasz eeprom wczytując poprzednio zapisaną zmienioną konfigurację.
Klikamy na Open, wyszukujemy plik w którym zapisaliśmy naszą zmienioną konfigurajcę i klikamy na zielony haczyk.
Aby tę konfigurację zapisać na eepromie klikamy na Program. W lewym dolnym rogu widać postęp zapisu na czipie.
Zdejmujemy klipa, montujemy panel do samochodu i cieszymy się kontrolkami tempomatu.
Oczywiście nie daję żadnej gwarancji, że taka procedura zadziała i że zadziała w każdym modelu C1FL, u mnie zadziałała.
Także chciałybym poinformować, że postępujecie na własną odpowiedzialność i nie ponoszę gwarancji za jakieś uszkodzenia powstałe podczas tej procedury.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 23 wrz 2016 08:02 przez Krzys, łącznie edytowano 3 razy
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6856
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Szacun wodzu! Instrukcja łopatologiczna jak diabli, ale jednak nie odważyłbym się
-
mastersik2011 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 27 lip 2015 09:16
- Lokalizacja: ok. Płocka
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1582 ON 115KM
2010, Comfort+
Re: Tempomat & Yellow Dakar
No no teraz mając pełny manual będzie można brać się do dzieła.
Krzys duże
Krzys duże
Obecnie:
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 628
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Ryba4 napisał(a):Szacun wodzu! Instrukcja łopatologiczna jak diabli, ale jednak nie odważyłbym się
Ja też sam się nie podejmę. Ale gdyby ktoś z okolicy to opanował to chętnie podjadę na robotę
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Panowie do odważnych świat należy, wszystko macie napisane. Sam mam chęć zrobić tempomat, ale mam dylemat, co do kabli bo film nie ukazuje dokładniego wszystkiego.
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 628
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: Tempomat & Yellow Dakar
ja tempomat już mam dołożony - jedynie kontrolki brak. Poza tym jak pisałem - nie podejmę się. Wolę dac komuś zarobić.
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4199
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Ja już zamówiłem programator i klipa
Sha Tsun.
Chyba, że Krzys bywasz w Kato, albo możesz wypożyczyć.
Sha Tsun.
Chyba, że Krzys bywasz w Kato, albo możesz wypożyczyć.
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
- Krzys
- Przedszkolak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18 sie 2016 17:28
- Lokalizacja: Niemcy
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 89KM
2010
Re: Tempomat & Yellow Dakar
ruszok, nie bywam zbyt często w Pl, teraz akurat jestem, ale mie mam tych rzeczy ze sobą.
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4199
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Ok, chińczyk płakał jak wysyłał. Także luz
Zastanawiam się czy ten programator by się nie przydał do wyświetlacza radia? Był też taki projekt, w którym na tym wyświetlaczu różne cuda czytali.
Zastanawiam się czy ten programator by się nie przydał do wyświetlacza radia? Był też taki projekt, w którym na tym wyświetlaczu różne cuda czytali.
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 515
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: [C2] Czy ktoś doposażał się w tempomat w C2?
Witam.
Czy w Ceed I można aktywować Tempomat? Czy trzeba aktywować coś w kompie czy w wszystko jest kwestią przycisków w kierownicy ? Widziałem że są wersje C1 z tempomatem....
Czy w Ceed I można aktywować Tempomat? Czy trzeba aktywować coś w kompie czy w wszystko jest kwestią przycisków w kierownicy ? Widziałem że są wersje C1 z tempomatem....
Powrót do Akcesoria i wyposażenie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Tempomat
przez adczy » 28 sty 2022 10:43 w Akcesoria i wyposażenie - 0 Odpowiedzi / 4038 Wyświetlone
- Ostatni post przez adczy
28 sty 2022 10:43
-
Tempomat
-
-
Dwa pytania - tempomat i sprzęgło
przez Gamesiarz » 26 lis 2021 12:40 w Silniki i skrzynia biegów - 1 Odpowiedzi / 3174 Wyświetlone
- Ostatni post przez aviator
05 gru 2021 19:42
-
Dwa pytania - tempomat i sprzęgło
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości