boe6666 napisał(a):Witam. Wszystkich. W Wersjach C i C+ do regulacji podswitelnia dochodzi kostka 3 przewodowa. Do niej wchodzi kostka zwierająca wszystkie 3 kable. Moim zdaniem wystarczy tam dać odpowieni potencjometr. Dałem 1kOhm, niestety nic się nie ścieciło. Zwarłem Czarny z czerwonym (nie pamiętam, ale na pewno nie z rózowym) podświtliła się deska. Zwarłem czarny z różowym - spaliłem bezpiecznik od podświetlenia.
Także myślę że owo 220 - 480 złotych to pic na muchy. Mnie nie zalezy na regulacji a na trwałym zminejszeniu natężenia (kostka z potencjometrem). Będę nad tym pracował. Jak ktoś by coś wyciągnął z serwsu lub miał wersje o+ i sprawdził co daje na wyjściu ów potencjometr do regulacji byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam.
p.s. Tak przy okazji, mam niefabryczy alarm, montowany w dniu zakupu przez ASO. Centralka leżała luzem na kablach pod osłoną razem z przekaźnikami . A już się zastanawiałem co tak "wali" w kolumnie kierowniczej...... Niektózy nie powinni być ASO!!!
... nio ładnie ale rezystorem za dużo nie zdziałasz
, jest to trochę bardziej skomplikowane ale koszty elementów mieszczą się w granicach 20 złotych najdroższy element to tranzystot M-FET typu N i drajwer do feta . Działa to w ten sposób że potenciometrem ustawiasz napiecie na komparatorze drajwera a ten daje impulsy na bramkę M-Fet i jego wyjsciu dostajesz napięcie od 0V do 8V (0V - swięci decha na całego , 8V swieci z najmniejszym natężeniem). Temat tych trzech przewodów to masz czary 0V , szary lub czerwony to wyjscie z M-fet , różowy zasilanie 12V(więc spalenie bezpiecznika na mur)