Jaki bagażnik bazowy do Cee'd (HB)

Dodatkowe wyposażenie... / Accesories and additional equipment ...

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
Goldenos
 

Jaki bagażnik bazowy do Cee'd (HB)

17 mar 2008 14:02

Jestem obecnie na etapie poszukiwania bagażnika bazowego (tzw. belek) do mojej ślicznoty. W związku z tym chciałbym, abyście drodzy forumowicze podzielili się ze mną swoim doświadczeniem w tym temacie, bo ja jestem zupełnie zielony - to będzie mój pierwszy bagażnik.
Zastanawiam się czy warto kupić oryginalne Thule (wiadomo - cena powala), czy może jakaś inna firma wchodzi w rachubę? Co jeszcze pasuje do naszych autek??? Ewentualnie gdzie, co i za ile Wy nabyliście? Na co zwrócić uwagę, żeby nie wywalić bagażnika zaraz po pierwszej dłuższej jeździe?
Wszelkie opinie będą dla mnie niezmiernie cenne?

Pozdrawiam

AUTOR WĄTKU
stolarr
 

17 mar 2008 14:30

Ja tez bede chcial kupić baze jak i trumne a wiec piszcie

Rozmawialem kiedys z qbear na temat bagaznika i polecał mi sklep we Wrocławiu - troche daleko dla Ciebie ale moze gumiś dołączy sie do rozmowy i napisze co i jak :P

temat juz był na forum podobny
http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?t=126

EMWU
Asystent Kierownika
 
Posty: 335
Dołączył(a): 02 wrz 2007 20:59
Lokalizacja: Przemyśl

17 mar 2008 19:07

tylko THULE! odkąd zacząłem używać bagażników tej firmy /bazowe oraz rowerowe/ nie chcę nawet patrzeć na inne firmy. Fakt - cena dość spora, ale wykonanie, rozwiązania techniczne, spasowanie i przede wszystkim są tak zaprojektowane, że nie niszczą samochodu... co wcale nie jest takie oczywiste przy innych markach. Wejdź na stronę Thule a tam jest konfigurator. Osobno kupuje się stopy, belki i gumy pod stopy. Konfigurator wskaże Ci numery poszczególnych części jakie musisz kupić. A zamawiaj w internecie... ja tak zrobiłem...
pozdrawiam!

AUTOR WĄTKU
Zeli
 

17 mar 2008 22:20

ja mam dopasowywane stopy - nie pamiętam dokładnie ile dałem i jakie to są ale odszukam dokumentacje i napisze.