Cee'd SW, który wybrać

Czyli, co wam się podoba a co nie...

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
_alek_
 

26 mar 2008 13:39

Jakoś się nie zorientowałem...To wszystko wina Gaja-to on go odgrzał :lol: :lol:

AUTOR WĄTKU
Gaj
 

26 mar 2008 13:51

Przeca to uniwersalne porady.
Poza tym liczy się chęć szczera pomocy, a nie jakieś tam daty :) .

AUTOR WĄTKU
faraon101
 

Właśnie ja teraz planuję :)

25 kwi 2008 11:26

Ja teraz planuję właśnie takie autko, ma być na lata albo i dłużej :D , ale bez przesady z ceną, chce 1,6 benzynę, da radę do 62k zeta :?:

AUTOR WĄTKU
AndyCzarny
 

25 kwi 2008 11:33

bez żadnego problemu w tej cenie którą chcesz wydać...


i jeszcze z ubezpieczeniem :)

Avatar użytkownika
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3201
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

25 kwi 2008 11:55

na przyszłośc doradzamy zostać przy fordzie za 2 lata pomalują Ci zardzewiałe drz3wi i z głowy :D
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+

AUTOR WĄTKU
qzim
 

25 kwi 2008 12:29

Na wstepie wszystkich witam i przechodze do rzeczy.

W sobote ide zamowic kijankę.
Wiem jaki kolor. Wiem jaka wersja (opt+). No i wiem, że SW.
Ale mam watpilowsci co do silnika, oraz dodatkow.
Jechalem i silinikem 1.6 crdi i dohc. Crdi jest glosny, ale wydaje sie ze lepiej przyspiesza (lepszy moment obr), ale w specyfkacji od 0-100 dohc jest szybszy. Spalania nie biore pod uwage bo mi sie zwroci za 10 lat.
Ktory silnik byscie wybrali gdybyscie mogli wybrac jeszcze raz?

Koleja sprawa to ESP. Czy jest jakis sens dokupic ten pakiet? Nie mam zamiaru byc kierwoca rajdowym, ale na szybszych drogach lubie docisnac.

Ewentualnie bede wdzieczny za jakies dodatkowe uwagi.

AUTOR WĄTKU
aipegnuc
 

25 kwi 2008 12:40

cdri jest gÂłoÂśny ????? chyba Âżartujesz. ChoĂŚ sam nie jestem posiadaczem cee'da tylko seata, to jeÂździÂłem cdri i pracuje Âślicznie. PrzejedÂź siĂŞ dieslem z grupy VAG.

AUTOR WĄTKU
vitaras
 

25 kwi 2008 12:44

<span>qzim</span> napisał(a):Spalania nie biore pod uwage bo mi sie zwroci za 10 lat.


czyli wypada na benzynowy.

<span>qzim</span> napisał(a):Koleja sprawa to ESP


na ile cenisz swoje bezpieczeństwo? Zdecydowanie tak, i nie pytaj czy kiedykolwiek się przyda. Nie mając ESP mógłbyś czasem nie poznać odpowiedzi na to pytanie , zwłaszcza ,że "lubisz docisnąć"

Avatar użytkownika
CEEDEEROM
Żandarmeria
 
Posty: 1113
Dołączył(a): 18 mar 2008 19:53
Lokalizacja: Poznań
Grupa: Wielkopolska
Model cee'd:
C3 HB, 1,4 Pb 140KM
2020, BL3, 7DCT

25 kwi 2008 12:51

Witaj w klubie, ziomalu qzim. hii
Ameryki nie odkryję ale:
Jak zamierzasz dużo jeździć w trasy to dieselek - na miasto benzynka.
Z benzyną mniej problemów zimą, terkotanie diesla trzeba polubić.
Jeżeli więc nie patrzysz na spalanie i lubisz ciszę w kabinie - to DOHC.
A jak mawiają koledzy z gór: co byk nie zrobił, bydzies załowoł. :D

P.S. Mam nadzieję, że wybrałeś LEE MOTORS.
Robert M / Ceed III BL3, 1,4 GDI, oczywiście automat 7DCT, Cosmo Blue, mój od 11 maja 2020

AUTOR WĄTKU
Arti
 

25 kwi 2008 12:52

ja wybrałem optimum (z plusa brakuje mi trochę tylnich szyb sterowanych elektrycznie) + dobrałem właśnie ESP - liczę że nigdy mi się nie przyda ale wole go mieć - bezpieczeństwo najważniejsze - wożę samochodem dziecko (w sumie dlatego sprzedałem moją 3 letnią ibizę - nie mieściły się rzeczy młodego :))
Wybrałem benzynę - jak dla mnie klekot nie jest opłacalny, za mało jeżdżę.

AUTOR WĄTKU
moon
 

25 kwi 2008 12:59

Ktory silnik byscie wybrali gdybyscie mogli wybrac jeszcze raz?

ten sam- czyli najmocniejszy- 2.0 CRDI- gdyby był mocniejszy, wziełabym mocniejszy. Ceed jest ciężki i wartość około 150-170 w dieslu byłaby optymalna. Nie wziełabym benzynówki żadnej, nad 115 CRDI... do wirusowania obleci.


Koleja sprawa to ESP. Czy jest jakis sens dokupic ten pakiet? Nie mam zamiaru byc kierwoca rajdowym, ale na szybszych drogach lubie docisnac.

Przyznam, że nie rozumiem trochę- jeżeli lubisz docisnąć, to znaczy, ze potrafisz docisnąć. Jeżeli potrafisz to do czego Ci ESP w aucie stu-konnym? Rozumiem w autach grubo powyżej 200 koni- może być taki sens w ośkach, ale w dychawicznym 'dupowozie'? Chyba aby przeszkadzał.

AUTOR WĄTKU
qzim
 

25 kwi 2008 13:08

tak, tak wybralem leemotors. Swoja droga zrobilem to z jednego powodu. Nie moglem sie dodzwonic do postalych w Poznaniu wiec ich zlalem. Dopiero potem przeczytalem ze polecacie lee. Zdecydowalem sie na opt+ ze wzgledu na mniejsza ilosc plastikow. Najpierw mialem jazde probna sw opt+ i wszystk bylo cacy a jak wsiadlem do com+ dotknalem palcem kierownicy i od razu skrzypnela:D wiec wiedzialem ze ponizej opt+ nie zejde:D.

Co do esp to musze przyznac ze mialem juz pare podbramkowych sytuacji samochodem bez esp(lanosem) i jakos potrafilem zapanowac nad samochodem. Ale widomo czlowiek wiecznie mlody, zwinny i sprawy nie bedzie. Chociaz bardziej bym sie obawial, ze przez te mechanizmy samochod nie zachowa sie tak jakbym chcial i wtedy bedzie dopiero zonk.

AUTOR WĄTKU
vitaras
 

25 kwi 2008 13:41

<span>moon</span> napisał(a):do czego Ci ESP w aucie stu-konnym?

Ano do tego ,żeby nie wyleciec z drogi jak np w czasie deszczu wejdzie ci na jezdnię pieszy albo coś wyjedzie z podporządkowanej. Mając ESP nie polecisz bokiem w publikę albo do rowu. Auto zachowa się lepiej niż ty zdążysz pomyśleć kiedy skontrować. A jak lubisz docisnąć to nie życzę ci sarny w srodku deszczowej nocy. No ale , co kto lubi.

AUTOR WĄTKU
moon
 

25 kwi 2008 13:51

vitaras napisał(a):
<span>moon</span> napisał(a):do czego Ci ESP w aucie stu-konnym?

Ano do tego ,żeby nie wyleciec z drogi jak np w czasie deszczu wejdzie ci na jezdnię pieszy albo coś wyjedzie z podporządkowanej. Mając ESP nie polecisz bokiem w publikę albo do rowu. Auto zachowa się lepiej niż ty zdążysz pomyśleć kiedy skontrować. A jak lubisz docisnąć to nie życzę ci sarny w srodku deszczowej nocy. No ale , co kto lubi.


No chyba do tego ESP nie służy tylko ABS.

No i tutaj moje pytanie jest dalej zasadne- do czego ci ESP, w aucie 100 konnym?

Tak się składa, że przez 20 lat jeżdżenia dziesiątkami aut osobowych i cięzarowych nie raz i nie 100 razy wyjeżdżał mi ktoś z podporządkowanej i nie raz, nie dwa i nie sto razy coś mi wybiegało pod koła. Dalej nie widzę zasadności używania w takim aucie ESP.

Ja czasem lubię miec trochę frajdy z jeżdżenia i świadomości, że jade ja, a nie auto jedzie se samo.

AUTOR WĄTKU
vitaras
 

25 kwi 2008 14:08

<span>moon</span> napisał(a):No chyba do tego ESP nie służy tylko ABS.


ABS zapobiega poslizgowi kół i utracie przyczepności w czasie hamowania.
ESP stabilizuje tor jazdy w przypadku gwałtownego manewru kierownicą.
A Kolezanka ma na myśli zapewne to co w ceedku nazywa się TCS a w innych markach ASR , ASC itp.

Ale zapytam, do czego zatem ESP w aucie 300 konnym.

AUTOR WĄTKU
vitaras
 

25 kwi 2008 14:18

<span>moon</span> napisał(a):Ja czasem lubię miec trochę frajdy z jeżdżenia i świadomości, że jade ja, a nie auto jedzie se samo.

Dodam. Ja też ale nie na naszych zatłoczonych drogach. Tu frajdę należy schować w kieszeń i pilnować się aby jakiś zwolennik "wesołej" jazdy nie zdemolował mi zycia.

AUTOR WĄTKU
vitaras
 

25 kwi 2008 14:22

P.S. Tak doświadczony kierowca jak Ty zapewne swietnie poradzi sobie w sytuacji awaryjnej. ESP jest dla wszystkich , ze wskazaniem na tych którzy dbaja o siebie i najblizszych. Moc silnika nie ma tu nic do rzeczy.

AUTOR WĄTKU
qzim
 

25 kwi 2008 14:29

zapomnialem uwzglednic jeden paramter, moja lepsza polowa tez bedzie nim jezdzic wiec jednak wezme z esp (zwlaszcza ze chyba mozna magicznym przyciskiem wylaczyc esp)

AUTOR WĄTKU
vitaras
 

25 kwi 2008 14:32

Zdecydowanie popieram. Na tym forum jest wątek o ESP i jest tam link do filmiku który pokazuje zachowanie autka z ESP i bez. Poszukaj.

AUTOR WĄTKU
vitaras
 

25 kwi 2008 14:39


Poprzednia stronaNastępna strona
Powrót do Wady i zalety

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl