Strona 1 z 1

ProCee'd 1.4 109KM i 1.6 126KM

Napisane: 09 maja 2015 21:37
przez MJRegul
Kochani, rozglądam się za ProCeedem z silnikiem 1.4 109KM lub 1.6 126KM, który docelowo ma zostać zagazowany LPG. Ze względu na to, że posiadam teraz auto z dieslem i znam jego wady i zalety - diesla już raczej nigdy nie wezmę. Wcześniej jeździłęm autem z LPG i dobrze wspominam ten okres.
Chciałbym się Was zapytać czy lepiej szukać 1.4 czy 1.6? Jak często powinno się zmieniać łańcuch rozrządu w tych silnikach? Na allegro rozrzut od 55 do 150tyś kilometrów w rocznikach 2008-2009. Czy silniki 1.4 90KM można zmodyfikować do 109KM?
Ogólnie jakie moglibyście podać wady i zalety (oprócz oczywistych wad posiadania auta 3D) ProCeed z tymi silnikami? Da radę tym jechać na trasie ~130-140km/h bez wrażenia, że auto się zaraz rozleci?
Mam nadzieję, że wybrałem odpowiedni dział, jak nie proszę o przesunięcie jeśli to możliwe.

Re: ProCee'd 1.4 109KM i 1.6 126KM

Napisane: 09 maja 2015 22:10
przez zucio1
Kolego, zapraszam do użycia szukajki - wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania tam znajdziesz.

Re: ProCee'd 1.4 109KM i 1.6 126KM

Napisane: 12 maja 2015 17:51
przez Artemenes
MJRegul napisał(a):... (oprócz oczywistych wad posiadania auta 3D) ProCeed z tymi silnikami? Da radę tym jechać na trasie ~130-140km/h bez wrażenia, że auto się zaraz rozleci?....


Protestuję ! Kolega raczy sobie żartować z bardzo porządnego auta jakim jest pro-cee'd.
Mam GO i uważam, że zrobiłem bardzo dobry wybór. Na " testach autostradowych" bez problemu dawał 187 km ( wiem, wiem ... za dużo jechałem ) i nie pogubiłem żadnych części.
A 3D ma swoje zalety tylko trzeba umieć z tego korzystać.

Re: ProCee'd 1.4 109KM i 1.6 126KM

Napisane: 12 maja 2015 23:05
przez Geegles
No to nie wiem jak modyfikowałeś silnik, ale mój przy 120km/h ma pod 3500 obrotów i widać, że ma już dosyć, przy 140 km/h prowadzenie jest ok, ale wycie silnika sprawia, że moje uszy krwawią, dlatego nie jeżdzę nim w dłuższe trasy niż do pracy i z powrotem.

Btw. jeżdząc często z prędkością większą niż 110 km/h na LPG prognozuję jakieś 50 000 km i możesz szukać dwóch nowych katalizatorów z kompletem sond :-)

Jeśli często zamierzasz podróżować autostradą i koniecznie chcesz jeździć taniej niż na PB to ja bym dziś wybrał silnik 2.0 Pb z LPG lub 1.6 CRDi - poczytaj zwłaszcza o dieselu, ludzie są bardzo zadowoleni z tego silnika.

Re: ProCee'd 1.4 109KM i 1.6 126KM

Napisane: 13 maja 2015 20:44
przez awer
Nie rozumiem również Twoich zastrzeżeń. Poprzednim prockiem pomykałem wielokrotnie po niemieckich autostradach, często na maksymalnych obrotach, ale w żadnym razie nie potwierdzam Twoich wrażeń. Owszem poziom hałasu wzrastał, ale bez przesady. Z prędkością "przelotową" około 160 km/h pokonywałem około 1500 km w jedną stronę. W moim odczuciu nie była to katorga.

Re: ProCee'd 1.4 109KM i 1.6 126KM

Napisane: 26 mar 2018 04:05
przez Pitrek
Mam 1.6 126 KM, na początku też obawiałem się czy nie braknie mocy, ale jak jechałem nad morze w dwie osoby + załadowany bagażnik ( druga połowa gratów z tyłu na kanapie ahha ), to byłem miło zaskoczony bo naprawdę te autko potrafi być dynamiczne :). Poziom hałasu ? chcesz jechać w miarę komfortowo itp. ? 120 km/h max, ale nawet przy 140 - 160 nie jest najgorzej i da się rozmawiać : ). Dobra masa do mocy, aczkolwiek mnie przy 190 potrafiło miotać po A4 jak mocniej zawiało ;p