<span>Gaj</span> napisał(a):ale ja mam ksenony dołączone i gaz na wtrysku
A to tłumaczy resztę. AMEN.
Moderator: Żandarmeria
adam napisał(a):Mam pytanie trochę na inny temat, kolega Gaj pisze że miał na dwa dni samochód do testów, to już chyba druga osoba o której słyszę że tak testowała Ceed-a. Gdzie i jak można załatwić sobie możliwość takiego testu?
MikeTNK napisał(a): Z moich obserwacji, ta roznica w cenie to minimum 10 tys zl na korzysc Kii. Dla przykladu "moja" konfiguracja Kii - 70 tys, Ford o _zblizonych_ parametrach (klima manualna zamiast automatu, brak sterowania radiem w kierownicy i pare innych elementow) - 84 tys. Zakladajac, ze ze 4 tys bym od dealera urwal - to nadal pozostaje roznica 10 tysiecy.
tomek242 napisał(a):MikeTNK napisał(a): Z moich obserwacji, ta roznica w cenie to minimum 10 tys zl na korzysc Kii. Dla przykladu "moja" konfiguracja Kii - 70 tys, Ford o _zblizonych_ parametrach (klima manualna zamiast automatu, brak sterowania radiem w kierownicy i pare innych elementow) - 84 tys. Zakladajac, ze ze 4 tys bym od dealera urwal - to nadal pozostaje roznica 10 tysiecy.
E, nie przesadzaj z tym Fordem, to nie wygląda tak czarno, zobacz tutaj:
http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0
Gaj napisał(a):
Kilka osób wyżej napisało, że SW jest te minimum 10 tys zł tańsze. Proszę Was zauważcie, że i mój i inni dealerzy Kia niemal nie chcą na niczym ustąpić i negocjować cen. Natomiast w innych markach można polować i znaleźć naprawdę odmienne podejście i zdecydowanie większe upusty. Słyszę tak ostatnio o fordach mondeo, że można b., wiele wynegocjować. A w takiej sytuacji oferta cenowa Kia już przestaję być nockoutująca .
tomek242 napisał(a):kostel napisał(a):a co z gwarancjÂą ? to jest najistotniejsza nakautujÂąca oferta wg mnie
pozdr.
W zaleÂżnoÂści od tego ile km rocznie siĂŞ robi, bo i tak do 150tys. km.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości