zibifire napisał(a):esliwinski napisał(a):Jest turbina jest zabawa
Tak w szczególności Turbodiesel 1,6, 90 KM, zero jedynki, słaba dwójka od trójki dopiero się zabiera
ZF
Tak, tylko, że to auto waży 1300kg. I pali 2/3 tego co 1,4PB.
Do tego dolicz, że jak w obu, przy 100km/g depniesz na 5 biegu, to jako tako zabawnie jest wyłącznie w tym rachitycznym dieslu.
Tak troszkę nie do końca w temacie, ale porównując dwa szybko-wozy- Palio Weekend 1,4 i KIA Ceed 1,4 Hb, muszę stwierdzić, że z obrotów rzędu 2-3tys. to Palio od razu zostawia Kijankę. Najśmieszniejsze jest to,że rzekomo 1,4 jest prawie tak samo elastyczne jak 1,6... Problem tkwi w dostępności mocy- niestety, ale moc w Kiłach jest dostępna strasznie krótko i strasznie wysoko, natomiast na obrotach rzędu 2tys- 3tys, te auta są dużo wolniejsze on nominalnie słabszych aut.