to ja jeszcze opiszę na swoim przykładzie
najpierw zajrzałem na stronę
http://www.autocentrum.pl/?FF=146
i obliczyłem sobie po ilu latach zwróci mi się ropniak
wyszło że po 9
robię od 10 do 15 tyś kilometrów w 80% w mieście
więc stwierdziłem że nie ma sensu
a ropniak w mieście spali podobnie
trzeba pamiętać o turbinie aby się z nią odpowiednio obchodzić
więc wyszło na benzynę którą z czasem można przerobić na gaz
ale to akurat niekoniecznie od razu
więc wybrałem motor 1,4
czemu nie 1,6?
te silniki są praktycznie takie same
ich charakterystyka jest podobna i w jeździe miejskiej aż takiej różnicy nie widać, a w korku spala mniej
co do wersji wyposażenia
mając wcześniejszy samochód z halogenami użyłem ich raz aby sprawdzić czy działają i to by było na tyle... wiec to nie jest mi potrzebne bo nie jestem z tych co to muszą koniecznie włączyć halogeny aby jeździć w mieście przy dobrej widoczności.
klimę mam manualna bo automat jest dopiero od wersji opt
malowana konsola środka z wewnętrznymi klamkami mi sie nie podoba!
jedynie czego mi brak to usb
chciałem tez ściemniacz do podświetlenia deski rozdzielczej, ale okazuje się że to za 200/300 zł można sobie dołożyć w serwisie
mając na uwadze czy wybrać wersję C+ czy OPT wybrałem C+ z ESP gdyż stwierdziłem że to może mi się przydać bardziej niż lakierowane klamki czy kieszenie za oparciami
teraz po 2 miesiącach użytkowania nie żałuje wyboru
ale chyba chciałbym pro ceeda z motorem 2.0 (tak aby móc więcej poszaleć) i klimą automatyczną...
niestety
rozum i portfel wziął górę i mam co mam