Strona 3 z 4

Napisane: 05 lut 2008 15:10
przez gbear
<span>vitaras</span> napisał(a):A wiesz co by sie działo po przesiadce na automat.? O pracy nóg nie wspominając.


jakis czas temu przestawialem Sorento z automatem na parkingu - 2 razy nos w szybie i sobie uswiadomilem, ze tylko prawa noga moze naciskac pedaly :)

pzdr

Napisane: 05 lut 2008 15:45
przez MikeTNK
gbear napisał(a):
<span>vitaras</span> napisał(a):A wiesz co by sie działo po przesiadce na automat.? O pracy nóg nie wspominając.


jakis czas temu przestawialem Sorento z automatem na parkingu - 2 razy nos w szybie i sobie uswiadomilem, ze tylko prawa noga moze naciskac pedaly :)

pzdr


Dlatego też w automatach spotyka się czasami specjalną "pentlę" z jakiegoś materiału po lewej stronie fotela kierowcy w którą to należy włożyć swoją lewą nogę coby nic nie kusiło w trakcie jazdy :> Patent widziałem w Fordzie Windstarze i paru innych autach...

Napisane: 06 lut 2008 20:43
przez less
MikeTNK napisał(a):
gbear napisał(a):
<span>vitaras</span> napisał(a):A wiesz co by sie działo po przesiadce na automat.? O pracy nóg nie wspominając.


jakis czas temu przestawialem Sorento z automatem na parkingu - 2 razy nos w szybie i sobie uswiadomilem, ze tylko prawa noga moze naciskac pedaly :)

pzdr


Dlatego też w automatach spotyka się czasami specjalną "pentlę" z jakiegoś materiału po lewej stronie fotela kierowcy w którą to należy włożyć swoją lewą nogę coby nic nie kusiło w trakcie jazdy :> Patent widziałem w Fordzie Windstarze i paru innych autach...


Przed ceedem miałem auto z ASB którym przejechałem prawie 90 tys km i powiem wam że żadne pentle na lewą nogę nie są potrzebne. Już nie pamiętam ile to było ale wydaje mi się że przyzwyczaiłem się po około 1000 kmów

Napisane: 06 lut 2008 21:21
przez vitaras
a jak szło przyzwyczajenie w druga stronę? :D

Napisane: 07 lut 2008 00:50
przez ronnie21
racja, przelacznik od komputera powinien byc w kierownicy ew w dzwigience wycieraczek - na jej szczycie, a jesli chodzi o ta diode w jednym z tych czarnych wystajacych "cyckow" na podszybiu to mam nadzieje ze mi jej nie zamontuja, bo mnie szlag trafi - niech montuja obok sciemniacza podswietlenia zegarow ale nie na podszybiu!

Napisane: 07 lut 2008 23:28
przez less
vitaras napisał(a):a jak szło przyzwyczajenie w druga stronę? :D

nie było tak źle :D , gdyż w domu cały czas był samochód żony z manualem którym czasami pomykałem. Problemem było raczej lenistwo, szczególnie że w dieslu sporo się trzeba namachać lewarkiem

Sprawy do poprawienia w ceed

Napisane: 07 lut 2008 23:43
przez Radost
<span>ronnie21</span> napisał(a):racja, przelacznik od komputera powinien byc w kierownicy ew w dzwigience wycieraczek


Nie mamy powodów do narzekania, ostatnio mam okazję jeździć Corollą 2007 - w trakcie jazdy komputera nie da się obsłużyć. Wypadałoby rękę włożyć między koło kierownicy. Toyota, widać uznała, że obsługa komputera w czasie jazdy powinna być zabroniona. Być może słusznie. Dodatkowo mogę powiedzieć, że na tle "legendarnej" corolki Cee'd wypada nadzwyczaj przyzwoicie. Jedyna niewiadoma to niezawodność po kilku latach eksploatacji.

Napisane: 08 lut 2008 20:55
przez prezes
w komputerze średnie spalanie. Trzeba za kazdym razem resetowac, aby zobaczyc srednia jaka sie spaliło na okreslonym odcinku, trasie. Preferuje wersje VWnowska, gdzie zegar sie sam zeruje po pewnym czasie od momentu wyłaczenia silnika.
w SW za mała tylnia szyba.

Napisane: 08 lut 2008 21:11
przez studzio
Nie mamy powodów do narzekania, ostatnio mam okazję jeździć Corollą 2007 - w trakcie jazdy komputera nie da się obsłużyć. Wypadałoby rękę włożyć między koło kierownicy. Toyota, widać uznała, że obsługa komputera w czasie jazdy powinna być zabroniona. Być może słusznie. Dodatkowo mogę powiedzieć, że na tle "legendarnej" corolki Cee'd wypada nadzwyczaj przyzwoicie. Jedyna niewiadoma to niezawodność po kilku latach eksploatacji.

Przepraszam,ale jeżdżę corollą od 6 lat,i nie mam problemu z komputerem.Jeżeli szukasz go między kierownicą to go nie znajdziesz.Trip jest w takim samym miejscu jak w ceedzie. Na konsoli centralnej :!:Chyba że mówimy o innym modelu.

Napisane: 08 lut 2008 21:23
przez wpiszczek
ronnie21 napisał(a):racja, przelacznik od komputera powinien byc w kierownicy ew w dzwigience wycieraczek - na jej szczycie, a jesli chodzi o ta diode w jednym z tych czarnych wystajacych "cyckow" na podszybiu to mam nadzieje ze mi jej nie zamontuja, bo mnie szlag trafi - niech montuja obok sciemniacza podswietlenia zegarow ale nie na podszybiu!


Zamontują, to jest bodajże dioda od "fabrycznego alarmu" (jeżeli klima manualna), więc pewnie tak idzie z fabryki.

Napisane: 08 lut 2008 22:26
przez kawanagila
<span>studzio</span> napisał(a):Trip jest w takim samym miejscu jak w ceedzie.Na konsoli centralnej :!:Chyba że mówimy o innym modelu.

nowa corolla sedan :wink:

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

Napisane: 28 mar 2010 23:17
przez Pavel
Dla mnie jedyną rzeczą jak na razie jest do poprawienia regulacja pasów bezpieczeństwa kierowcy i pasażera. Zbyt mała regulacja góra dół. A wy co o tym myślicie?

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

Napisane: 29 mar 2010 08:13
przez George
Pavel napisał(a):Dla mnie jedyną rzeczą jak na razie jest do poprawienia regulacja pasów bezpieczeństwa kierowcy i pasażera. Zbyt mała regulacja góra dół. A wy co o tym myślicie?


Co masz na myśli ?

Masz regulację pasów, a jeśli to nie spełnia oczekiwań masz jeszcze regulację wysokości fotela.
Za mało ?

Wszystko zależy od osobnika :wink:
U mnie fotel jest na podłodze i regulacja jest jak najbardziej OK.
Pasażerowie nie narzekają.

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

Napisane: 21 lut 2011 21:59
przez zdzislaw
Lepszego jakościowo wykonania wymagają łączniki stabilizatorów, (wymieniałem je dwa razy). Wadą są także hałasy dochodzące spod deski rozdzielczej które zanikają po włączeniu chłodzenia klimatyzacją. Poza tym bez większych uwag przejechałem benzyniakiem 1,6 - 87 tys.km.

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

Napisane: 21 lut 2011 22:57
przez Borys
Ahoj!
Zapięcia pasów z przodu - są jakieś takie niewygodne, nie trafiam za pierwszym razem, muszę się pod bokiem macać ...
Pasażerowie też narzekają.
Borys

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

Napisane: 13 maja 2011 10:36
przez Kierownik
trochę głośne zawieszenie, układ kierowniczy mógłby być troszkę bardziej precyzyjny, a już w ogóle Procek mógłby mieć większy promień skrętu.
O żadnym sportowym zacięciu nie ma oczywiście mowy, nie na takich nastawach zawieszenia, przełożeniach skrzyni i charakterystyce silnika.

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

Napisane: 13 maja 2011 11:58
przez hacker
Kierownik, chcesz nam powiedzieć, że procek powinien gorzej skręcać?
To tylko kia, do sportowego auta mu daleko ;]

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

Napisane: 13 maja 2011 16:53
przez Ryba4
Kierownik napisał(a):mieć większy promień skrętu


też właśnie tego nie rozumiem... :?

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

Napisane: 16 maja 2011 05:27
przez Kierownik
Miało być "mniejszy promień skrętu":) Jak dla mnie to jedna z porażek tego auta.

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

Napisane: 16 maja 2011 09:09
przez hacker
Żartujesz sobie? Przejedź się Civicem VII albo VIII. Procek ma naprawdę bardzo dobry promień skrętu. No chyba, że chcesz porównać do jakiegoś małego miejskiego autka to faktycznie kiepsko skręca.