Sprawy do poprawienia w ceed

Czyli, co wam się podoba a co nie...

Moderator: Żandarmeria

Avatar użytkownika
gbear
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Dolny Śląsk

05 lut 2008 15:10

<span>vitaras</span> napisał(a):A wiesz co by sie działo po przesiadce na automat.? O pracy nóg nie wspominając.


jakis czas temu przestawialem Sorento z automatem na parkingu - 2 razy nos w szybie i sobie uswiadomilem, ze tylko prawa noga moze naciskac pedaly :)

pzdr
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek :-)

Obrazek

AUTOR WĄTKU
MikeTNK
 

05 lut 2008 15:45

gbear napisał(a):
<span>vitaras</span> napisał(a):A wiesz co by sie działo po przesiadce na automat.? O pracy nóg nie wspominając.


jakis czas temu przestawialem Sorento z automatem na parkingu - 2 razy nos w szybie i sobie uswiadomilem, ze tylko prawa noga moze naciskac pedaly :)

pzdr


Dlatego też w automatach spotyka się czasami specjalną "pentlę" z jakiegoś materiału po lewej stronie fotela kierowcy w którą to należy włożyć swoją lewą nogę coby nic nie kusiło w trakcie jazdy :> Patent widziałem w Fordzie Windstarze i paru innych autach...

less
Weteran
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 29 lip 2007 17:43
Lokalizacja: Górny Śląsk
Grupa: GOP- Górny Śląsk

06 lut 2008 20:43

MikeTNK napisał(a):
gbear napisał(a):
<span>vitaras</span> napisał(a):A wiesz co by sie działo po przesiadce na automat.? O pracy nóg nie wspominając.


jakis czas temu przestawialem Sorento z automatem na parkingu - 2 razy nos w szybie i sobie uswiadomilem, ze tylko prawa noga moze naciskac pedaly :)

pzdr


Dlatego też w automatach spotyka się czasami specjalną "pentlę" z jakiegoś materiału po lewej stronie fotela kierowcy w którą to należy włożyć swoją lewą nogę coby nic nie kusiło w trakcie jazdy :> Patent widziałem w Fordzie Windstarze i paru innych autach...


Przed ceedem miałem auto z ASB którym przejechałem prawie 90 tys km i powiem wam że żadne pentle na lewą nogę nie są potrzebne. Już nie pamiętam ile to było ale wydaje mi się że przyzwyczaiłem się po około 1000 kmów
był: cee'd SW 1.6 GDi "L" + FUN '12 (74 kkmów u mnie)
był: cee`d SW 1.6 CRDi Opti+ '07 (120 kkmów u mnie)

AUTOR WĄTKU
vitaras
 

06 lut 2008 21:21

a jak szło przyzwyczajenie w druga stronę? :D

AUTOR WĄTKU
ronnie21
 

07 lut 2008 00:50

racja, przelacznik od komputera powinien byc w kierownicy ew w dzwigience wycieraczek - na jej szczycie, a jesli chodzi o ta diode w jednym z tych czarnych wystajacych "cyckow" na podszybiu to mam nadzieje ze mi jej nie zamontuja, bo mnie szlag trafi - niech montuja obok sciemniacza podswietlenia zegarow ale nie na podszybiu!

less
Weteran
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 29 lip 2007 17:43
Lokalizacja: Górny Śląsk
Grupa: GOP- Górny Śląsk

07 lut 2008 23:28

vitaras napisał(a):a jak szło przyzwyczajenie w druga stronę? :D

nie było tak źle :D , gdyż w domu cały czas był samochód żony z manualem którym czasami pomykałem. Problemem było raczej lenistwo, szczególnie że w dieslu sporo się trzeba namachać lewarkiem
był: cee'd SW 1.6 GDi "L" + FUN '12 (74 kkmów u mnie)
był: cee`d SW 1.6 CRDi Opti+ '07 (120 kkmów u mnie)

AUTOR WĄTKU
Radost
 

Sprawy do poprawienia w ceed

07 lut 2008 23:43

<span>ronnie21</span> napisał(a):racja, przelacznik od komputera powinien byc w kierownicy ew w dzwigience wycieraczek


Nie mamy powodów do narzekania, ostatnio mam okazję jeździć Corollą 2007 - w trakcie jazdy komputera nie da się obsłużyć. Wypadałoby rękę włożyć między koło kierownicy. Toyota, widać uznała, że obsługa komputera w czasie jazdy powinna być zabroniona. Być może słusznie. Dodatkowo mogę powiedzieć, że na tle "legendarnej" corolki Cee'd wypada nadzwyczaj przyzwoicie. Jedyna niewiadoma to niezawodność po kilku latach eksploatacji.

AUTOR WĄTKU
prezes
 

08 lut 2008 20:55

w komputerze średnie spalanie. Trzeba za kazdym razem resetowac, aby zobaczyc srednia jaka sie spaliło na okreslonym odcinku, trasie. Preferuje wersje VWnowska, gdzie zegar sie sam zeruje po pewnym czasie od momentu wyłaczenia silnika.
w SW za mała tylnia szyba.

Avatar użytkownika
studzio
Asystent Kierownika
 
Posty: 235
Dołączył(a): 07 sty 2008 18:32
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Mazowiecka

08 lut 2008 21:11

Nie mamy powodów do narzekania, ostatnio mam okazję jeździć Corollą 2007 - w trakcie jazdy komputera nie da się obsłużyć. Wypadałoby rękę włożyć między koło kierownicy. Toyota, widać uznała, że obsługa komputera w czasie jazdy powinna być zabroniona. Być może słusznie. Dodatkowo mogę powiedzieć, że na tle "legendarnej" corolki Cee'd wypada nadzwyczaj przyzwoicie. Jedyna niewiadoma to niezawodność po kilku latach eksploatacji.

Przepraszam,ale jeżdżę corollą od 6 lat,i nie mam problemu z komputerem.Jeżeli szukasz go między kierownicą to go nie znajdziesz.Trip jest w takim samym miejscu jak w ceedzie. Na konsoli centralnej :!:Chyba że mówimy o innym modelu.

Avatar użytkownika
wpiszczek
Nadworny Informatyk
 
Posty: 510
Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
Lokalizacja: PZ

08 lut 2008 21:23

ronnie21 napisał(a):racja, przelacznik od komputera powinien byc w kierownicy ew w dzwigience wycieraczek - na jej szczycie, a jesli chodzi o ta diode w jednym z tych czarnych wystajacych "cyckow" na podszybiu to mam nadzieje ze mi jej nie zamontuja, bo mnie szlag trafi - niech montuja obok sciemniacza podswietlenia zegarow ale nie na podszybiu!


Zamontują, to jest bodajże dioda od "fabrycznego alarmu" (jeżeli klima manualna), więc pewnie tak idzie z fabryki.
Wojtek Piszczek

AUTOR WĄTKU
kawanagila
 

08 lut 2008 22:26

<span>studzio</span> napisał(a):Trip jest w takim samym miejscu jak w ceedzie.Na konsoli centralnej :!:Chyba że mówimy o innym modelu.

nowa corolla sedan :wink:

AUTOR WĄTKU
Pavel
 

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

28 mar 2010 23:17

Dla mnie jedyną rzeczą jak na razie jest do poprawienia regulacja pasów bezpieczeństwa kierowcy i pasażera. Zbyt mała regulacja góra dół. A wy co o tym myślicie?

Avatar użytkownika
George
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 18 lip 2008 12:33
Lokalizacja: Poznań
Grupa: Wielkopolska
Model cee'd:
C2FL HB, 1,6 L Pb 204KM
2018

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

29 mar 2010 08:13

Pavel napisał(a):Dla mnie jedyną rzeczą jak na razie jest do poprawienia regulacja pasów bezpieczeństwa kierowcy i pasażera. Zbyt mała regulacja góra dół. A wy co o tym myślicie?


Co masz na myśli ?

Masz regulację pasów, a jeśli to nie spełnia oczekiwań masz jeszcze regulację wysokości fotela.
Za mało ?

Wszystko zależy od osobnika :wink:
U mnie fotel jest na podłodze i regulacja jest jak najbardziej OK.
Pasażerowie nie narzekają.
Kontakt: Grupa Wielkopolska
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
Obrazek

AUTOR WĄTKU
zdzislaw
 

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

21 lut 2011 21:59

Lepszego jakościowo wykonania wymagają łączniki stabilizatorów, (wymieniałem je dwa razy). Wadą są także hałasy dochodzące spod deski rozdzielczej które zanikają po włączeniu chłodzenia klimatyzacją. Poza tym bez większych uwag przejechałem benzyniakiem 1,6 - 87 tys.km.

AUTOR WĄTKU
Borys
 

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

21 lut 2011 22:57

Ahoj!
Zapięcia pasów z przodu - są jakieś takie niewygodne, nie trafiam za pierwszym razem, muszę się pod bokiem macać ...
Pasażerowie też narzekają.
Borys

AUTOR WĄTKU
Kierownik
 

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

13 maja 2011 10:36

trochę głośne zawieszenie, układ kierowniczy mógłby być troszkę bardziej precyzyjny, a już w ogóle Procek mógłby mieć większy promień skrętu.
O żadnym sportowym zacięciu nie ma oczywiście mowy, nie na takich nastawach zawieszenia, przełożeniach skrzyni i charakterystyce silnika.

AUTOR WĄTKU
hacker
 

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

13 maja 2011 11:58

Kierownik, chcesz nam powiedzieć, że procek powinien gorzej skręcać?
To tylko kia, do sportowego auta mu daleko ;]

Avatar użytkownika
Ryba4
Nadworny błazen
 
Posty: 6456
Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
Lokalizacja: Kraków / Wrocław
Grupa: Małopolska
Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

13 maja 2011 16:53

Kierownik napisał(a):mieć większy promień skrętu


też właśnie tego nie rozumiem... :?
Obrazek
FL 1,4 90KM HB 5K M (C+); STI WRC WRX PS3 ITP ITD TDI 8)

AUTOR WĄTKU
Kierownik
 

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

16 maja 2011 05:27

Miało być "mniejszy promień skrętu":) Jak dla mnie to jedna z porażek tego auta.

AUTOR WĄTKU
hacker
 

Re: Sprawy do poprawienia w ceed

16 maja 2011 09:09

Żartujesz sobie? Przejedź się Civicem VII albo VIII. Procek ma naprawdę bardzo dobry promień skrętu. No chyba, że chcesz porównać do jakiegoś małego miejskiego autka to faktycznie kiepsko skręca.

Poprzednia stronaNastępna strona
Powrót do Wady i zalety

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl