Strona 3 z 4

Napisane: 24 cze 2008 19:10
przez Abi
to kijanka :D jest stworzona do życia w wodzie ;)
ale szczerze jestem naprawde zadowolona, że okazało się tak "dzielne"

Napisane: 24 cze 2008 19:16
przez Kubeusz
To ja sie dla odmiany przyczepie do zbyt dlugich skokow lewarka zmiany biegow. Jednak w porcku mogli je troche skrocic...
Ladny, dynamiczny design a wajcha jak w Ikarusie :(

Napisane: 25 cze 2008 21:20
przez Mara
W sumie to to nic wiecej procz designu i twardszego zawieszenie nie wyroznia 3d od 5d. A wajcha faktycznie mogla by byc krotsza.

Napisane: 25 cze 2008 21:23
przez e2rdo
a dla mnie jest ona w sam raz ;)

Napisane: 25 cze 2008 22:45
przez Kubeusz
e2rdo napisał(a):a dla mnie jest ona w sam raz ;)

Wierz mi, krotki skok jest fantastyczny. Mam Corolle E11 (a w zasadzie malzowina teraz ma) i wsadzilem quickshitfa. Super wrazenie. Nie wiem czy KIA ma lub bedzie miala cos w rodzaju nadwornego tunera zeby taki gadzet kupic i zamontowac w procku. Pierwszy bede do takiej modyfikacji :)

Napisane: 25 cze 2008 23:00
przez _alek_
Ja bym nie przesadzał z narzekaniami na "wajchę"
A jeśli chodzi o modyfikację skrzyni to skomplikowana i kosztowna przyjemność...

Napisane: 26 cze 2008 00:31
przez adam08
Zgdzam się z przedmówcą. Cee'd ma całkiem przyzwoite "skoki". Na tle konkurentów chociażby wypada pod tym względem bardzo dobrze. Mi osobiscie odpowiada.

Napisane: 26 cze 2008 08:06
przez Kubeusz
_alek_ napisał(a):Ja bym nie przesadzał z narzekaniami na "wajchę"
A jeśli chodzi o modyfikację skrzyni to skomplikowana i kosztowna przyjemność...

Nie chodzi o modyfikacje skrzyni, a o inny lewarek zmiany biegow.
Punkt podparcia jest wyzej, zatem ramie przy ktorym sa ciegna jest dluzsze, a ramie powyzej punktu podparcie czyli czesc lewarka ktorej uzywamy do zaminy biegow jest krotsza. Ot i cala historyja :)

Napisane: 26 cze 2008 09:25
przez Mara
No i teraz juz wszyscy wiedza o co loto :)
A tak na marginesie jak by to pomoglo by 2 i 3 lepiej wchodzily to tez bylbym za takia przerobka :)

Napisane: 26 cze 2008 12:55
przez wilam
Wracając do zalet to muszę pochwalić moją kijankę, jeżeli chodzi o prowadzenie na drodze typu górskie serpentyny. Jak dla mnie świetne trzymanie na zakrętach plus super hamulce powoduje, że żadna droga nie jest jej straszna. :D

Napisane: 26 cze 2008 21:09
przez e2rdo
wilam napisał(a):Wracając do zalet to muszę pochwalić moją kijankę, jeżeli chodzi o prowadzenie na drodze typu górskie serpentyny. Jak dla mnie świetne trzymanie na zakrętach plus super hamulce powoduje, że żadna droga nie jest jej straszna. :D
oj tak

to mi sie w niej podoba że można wejść ostro w zakręt i trzymać obrana trajektorię jazdy bez walczenia o utrzymanie się na wyznaczonym pasie :D

Napisane: 27 cze 2008 09:17
przez jacek316
Kubeusz napisał(a):To ja sie dla odmiany przyczepie do zbyt dlugich skokow lewarka zmiany biegow. Jednak w porcku mogli je troche skrocic...
Ladny, dynamiczny design a wajcha jak w Ikarusie :(

hihihi ja nie nażekam na długość skoku....... :D

Napisane: 27 cze 2008 10:09
przez Sajmon
Zalety:
-dynamiczny i jednoczesnie elegancki wygląd (zwłaszcza w kolorze białym :) );
-niesamowicie cichy silnik 1.4, do tego oszczędny i nawet dynamiczny (jak na tak dużą masę auta i małą pojemność);
-dobre hamulce;
-doskonałe trzymanie na szybko pokonywanych zakrętach;
-dobra ergonomia (mam 188 wzrostu, a siedzę wygodnie i wszystko mam w zasiegu ręki);
-wygodne fotele z regulacją lędźwiowa-nareszcie plecy mnie nie bolą;
-dobra widoczność do przodu (duża szyba) i na boki;
- niezłe materiały wykończeniowe i ich spasowanie (przynajmniej w moim egzemplarzu, bo nic nie skrzypi i nie trzeszczy);
-bezpieczny- testy euro, zachowanie na drodze, wygląd-wzbudza zaufanie;
Wady:
-kiepska widoczność do tyłu, choć tu sprawę ratuja czujniki cofania (są porządne, bo cofam tylko w oparciu o ich piski i jeszcze nigdy w nic nie przywaliłem) oraz lusterka;
-skrzynia biegów-wsteczny jest KOSZMARNY;
-głośna praca zawieszenia;
-głośne opony Michelin.
Więcej grzechów nie pamietam :D

Re: Zalety ceeda

Napisane: 05 cze 2012 08:10
przez Geegles
Jestem po miesiącu użytkowania i tak sobie postanowiłem, że po 30 dniach podsumuję moje cacko ;-) Postaram się być obiektywny, nie wiem na ile mi to wyjdzie.

Zalety:

+ Silnik 1.4 90KM mimo, że jest najsłabszy z gamy silników dostepnych do Pro Ceeda to i tak według mnie daje radę. Od razu wiedziałem, że nie chcę kupować wyścigowego samochodu, lecz taki, dzięki któremu nie będzie mnie kusiło do mocnego depnięcia;
+ Spalanie (dla mnie bardzo ważny czynnik). Przy jeździe 50:50 miasto - trasa wynosi około 7litrów benzyny i 10l gazu. Gaz od dwóch tygodni, więc do wyregulowania.
+ Cisza i spokój w środku
+ Dobre zawieszenie, fajnie tłumi nierówności. Przy większych dziurach niestety boli mnie serce, ale póki co na plus
+ Wygląd Pro. Z zewnątrz i w środku. Według mnie Procek w klasie ma najładniejszy design, środkiem przegrywa jedynie z Aurisem, ale to też tylko z tym, który ma automatyczną klimę
+ Tanie części. Tak, tak. Rozglądałem się po częściach (przed zakupem), aby wiedzieć w co się pakuję. 50% tańsze niż do Toyoty, to też zaważyło
+ Spory jak na trzy drzwiowe auto bagażnik. Dla dwóch osób więcej nie potrzeba
+ Dużo (o dziwo!) miejsca z tyłu. Pasażerowie mogą się czuć komfortowo
+ Bogata wersja wyposażenia w C+. BT, Podgrzewane fotele, klima, elektryczne szyby/lusterka, radio z MP3, wejście USB i wiele, wiele innych
+ Cena! Jedno z najtańszych aut, jeśli nie najtańsze w segmencie
+ Schowek na okulary ;-)
+ Wygodne miejsce za kierownicą (dziś zrobiłem 1000km i myślę, że zrobiłbym drugie tyle jeszcze)
+ Czerwone podświetlenie, które według mnie świetnie wygląda w FLu i nie męczy bardzo wzroku

Wady:

- Lekko skrzypiące plastiki, ale głównie na dziurach. Bardziej denerwują mnie te przy rączce do uchylania drzwi od wewnątrz
- Słabo sklejona powłoka z plastikiem na podszybiu. Wyszły mi na dużym słońcu 2 bąbelki. Też tak macie?
- Brak alu w C+, ale może poprzedni właściciel nie chciał
- Sprzęgło czasami wydaje dziwne dźwięki, tak jakby się szeleściła. I przy redukcji i na wstecznym
- Nie da się tak położyć okularów w schowku, aby nie wchodziły w rezonans i nie wkurzały ; - )
- Bardzo słaba widoczność, ale przy 3drzwiowym spodziewałem się tego
- Brak 6 biegu. Przy 140km/h wyje jakby był zażynany i 4,5k obrotów, komfortowo jedzie się do 120km/h

Re: Zalety ceeda

Napisane: 05 cze 2012 08:14
przez Piotr13
Geegles napisał(a):- Słabo sklejona powłoka z plastikiem na podszybiu. Wyszły mi na dużym słońcu 2 bąbelki. Też tak macie?

Poczytaj tutaj: http://forum.mojaceed.pl/viewtopic.php?f=38&t=4198&hilit=b%C4%85belkowanie+kokpitu

Re: Zalety ceeda

Napisane: 05 cze 2012 08:18
przez Geegles
No wszystko pięknie, tylko gwarancji brak, a za deskę + wymianę pewnie nieźle wybulę...

Re: Zalety ceeda

Napisane: 05 cze 2012 08:22
przez witia_2005
Geegles napisał(a):No wszystko pięknie, tylko gwarancji brak, a za deskę + wymianę pewnie nieźle wybulę...

Co :?? Jeśli doszło do rozwarstwienia deski rozdzielczej, jest biuletyn serwisowy który przewiduje wymianę na gwarancji :!! Jeśli nie masz gwarancji to deska kosztuje około 3 tyś. zł.

Re: Zalety ceeda

Napisane: 05 cze 2012 08:25
przez Geegles
witia_2005 napisał(a):
Geegles napisał(a):No wszystko pięknie, tylko gwarancji brak, a za deskę + wymianę pewnie nieźle wybulę...

Co :?? Jeśli doszło do rozwarstwienia deski rozdzielczej, jest biuletyn serwisowy który przewiduje wymianę na gwarancji :!! Jeśli nie masz gwarancji to deska kosztuje około 3 tyś. zł.



Dziękuję, do widzenia :P

Re: Zalety ceeda

Napisane: 08 kwi 2013 13:59
przez natalka_k88
jak tak czytam wasze posty to chyba coraz bardziej przekonuję się do zakupu Ceeda :D dzięki, dzięki!

Re: Zalety ceeda

Napisane: 08 kwi 2013 17:23
przez zelu
Ile ludzi tyle będzie poglądów. :szok
Auto jest p oprostu zaj.....jaszcze :ha
Ale najważniejsze jest to, że jest to jedyny samochód z apostrofem w nazwie :lol: