Hundai i30 a cee`d
Moderator: Żandarmeria
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
nie "bede" wcale robie FOCHA z przytupem
ale na odchodne Wam powiem dostałem liste usterek z mojego auta ze sposobem ich rozwiązania z ASO np. tylne amorki do wymiany na gwarancji/zamówione-jak dojdą do wymiany itd.
malowanie maski - po sezonie zimowym itd
1 jaskółka która może uczyni wiosne
ale jest 1 mały kwiatek -siedzisko fotela zamówione dziś !!!!! a już śłysząłem 3 miesiące temu że jest zamówione hahahahah
pozdrawiam SERVIS -oby tak dalej to zniknę na zawsze z tego forum bo nie będe miał o czym pisać
WAsz na zawsze SENSOR
ale na odchodne Wam powiem dostałem liste usterek z mojego auta ze sposobem ich rozwiązania z ASO np. tylne amorki do wymiany na gwarancji/zamówione-jak dojdą do wymiany itd.
malowanie maski - po sezonie zimowym itd
1 jaskółka która może uczyni wiosne
ale jest 1 mały kwiatek -siedzisko fotela zamówione dziś !!!!! a już śłysząłem 3 miesiące temu że jest zamówione hahahahah
pozdrawiam SERVIS -oby tak dalej to zniknę na zawsze z tego forum bo nie będe miał o czym pisać
WAsz na zawsze SENSOR
-
Lukas
SENSOR - nie zaprzestawaj pisać!
ja się zdecydowałem na kupno ceeda właśnie po tym jak się tutaj naczytałem Twoich postów. Pomyślałem wtedy "a co, usram sobie parę, ale przynajmniej poznam dobrze wszystkie serwisy w zasięgu"
Sensor, Ty jesteś mentorem tego forum, klubu, kto wie może i przyszłą twarzą całej marki! Niezastąpionym ogniwem w procesie doskonalenia jakości kijanek, na informacjach uzyskiwanych od Ciebie pracują serwisy, ale i działy inżynieryjne koncernu eliminujące z kolejnych egzemplarzy usterki zidentyfikowane przez Ciebie. To wazne więc byś pisał
ja się zdecydowałem na kupno ceeda właśnie po tym jak się tutaj naczytałem Twoich postów. Pomyślałem wtedy "a co, usram sobie parę, ale przynajmniej poznam dobrze wszystkie serwisy w zasięgu"
Sensor, Ty jesteś mentorem tego forum, klubu, kto wie może i przyszłą twarzą całej marki! Niezastąpionym ogniwem w procesie doskonalenia jakości kijanek, na informacjach uzyskiwanych od Ciebie pracują serwisy, ale i działy inżynieryjne koncernu eliminujące z kolejnych egzemplarzy usterki zidentyfikowane przez Ciebie. To wazne więc byś pisał
-
IrKo - Kierownik
- Posty: 382
- Dołączył(a): 15 lis 2007 22:57
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, M
- rawemon
- Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
-
Pawelec
Ja dzisiaj smigalem do Ełku i jechało sie fajowo. Cichy, dobrze przyspiesza. Rozmawialem z facetem, ktory ma ceeda kombiaka i chwali go sobie, bo poprzednio miał...felicie:) Siedziałem w tym ceedzie i siedzenie w moim Hyundaiku sa duzo lepiej wyprofilowane. Lepiej tez mi sie podoba plastikowy tył siedzenia z siatka w i30, po prostu nie bedzie sie brudzic. reszta to samo.Pozdro.
-
KZ
Pawelec napisał(a):Ja dzisiaj smigalem do Ełku i jechało sie fajowo. Cichy, dobrze przyspiesza. Rozmawialem z facetem, ktory ma ceeda kombiaka i chwali go sobie, bo poprzednio miał...felicie:) Siedziałem w tym ceedzie i siedzenie w moim Hyundaiku sa duzo lepiej wyprofilowane. Pozdro.
13 lat to może nie masz, ale maks 15 bym Ci dał...
-
ktp76
Jak kupowałem ceeda to byłem się przejechać i30 benzyną 1.4 i 1.6 90KM dieslem bo w ceedzie nie było mozłiwości - już po tym można stwierdzić, że przewagą i30 może byc serwis - obsługa. Natomiast ciekawe czemu właściciele i30 się zachwycają niebieskim pierścieniem na światłach? Przecież to nieudolna podróbka postojów z bmw tyle, że nawet nie jest podświetlana- to obciach poprostu. Ceed niczego nie udaje. Pozatym nie wiedzieć czemu i30 ma gorsze osiągi od ceeda. W sumie jednak to porównywalne samochody i mnie byłoby obojętne, który kupię poza jedną rzeczą , która mnie zraziła do i30 to esp tylko do najdroższej wersji. To generalnie przesądziło, że nie brałem pod uwagę i30.
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
-
IrKo - Kierownik
- Posty: 382
- Dołączył(a): 15 lis 2007 22:57
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, M
teraz pogodzę wszystkich i podam ceny dodatków do i30
Nakładki na pedały al.-gumowe 59,98zł
Skórzana kierownica imitująca metal 758,88zł
Mata bagażnika 149,80 zł
Gałka zmiany biegów 372,08 zł
Owiewki 2 szt. 175,98 zł
Spoiler tylny 469,85 zł
Nakładka zderzaka tylniego ABS- al. 185,28zł
Folia ochronna zderzaka tylnego 56,40zł
Czujniki parkowania tylne 569,92zł
Nakładki na pedały al.-gumowe 59,98zł
Skórzana kierownica imitująca metal 758,88zł
Mata bagażnika 149,80 zł
Gałka zmiany biegów 372,08 zł
Owiewki 2 szt. 175,98 zł
Spoiler tylny 469,85 zł
Nakładka zderzaka tylniego ABS- al. 185,28zł
Folia ochronna zderzaka tylnego 56,40zł
Czujniki parkowania tylne 569,92zł
-
Konio
-
IrKo - Kierownik
- Posty: 382
- Dołączył(a): 15 lis 2007 22:57
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, M
<span>Konio</span> napisał(a):Ciekawe z czego ta skóra imitująca metal
skórzana kierownica z elementami ozdobnymi imitującmi metal
OK - to pełna nazwa , a tamto to skrót myślowy
A tak naprawdę to szlak wie jak to wygląda ,bo spisując to z folderu to tylko tej "skórzanej kierownicy imitującej metal" nie było na obrazku i sam jestem ciekawy jak to wygląda
- rawemon
- Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
Przed chwilą wysłuchałem w radiu TOKFM testu i30 z silnikiem 1.6 122KM.Został potwornie zjechany.Panowie zachwycali się ceedem, którym jeździli kilka miesięcy temu z silnikiem 1.4.W i30 skrytykowali: brak dynamiki, hałas przy prędkościach autostradowych,ponury kokpit, podświetlenie konsoli i radia, zawieszenie.Wszystkie te elementy wypadły lepiej w ceedzie z dużą przewagą.W i30 pochwalili tylko wygląd zewnętrzny:przód podobny do mazdy3, a tył do BMW1.
-
Pawelec
Hyundai i30 wygrał z Honda Civic i Subaru Imprezą!!!:D
Kupiłem dzisiaj archiwalny numer AŚ z pazdziernika i roztrzygniecie testu wydalo mi sie duzo niespodzianka.Nie bylo chyba takiego testu, w ktorym Hyundai wygral by z Subaru!!!!Wygral i to ze spora przewaga nad kosmicznym Civiciem, trzecia okazala sie Impreza.W podsumowaniu jeden z testujacych napisal, ze wolalby wybrac Subaru(1.5 107KM), gdyz i30 nie ma charakteru.Nie zgadzam sie z tym, silnik 1.4 w Hyundaiu( jak i w ceedzie zapewne:)) jest wystarczajacy. Przyspieszenie w Subaru jest o prawie 2 s gorsze, no ale ma naped 4x4:)Wyglad po zalozeniu aluskow w i30 jest odjazdowy.Przydal by sie jeszzce jakis spoiler:)
- rawemon
- Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
-
@piotrek
Witam
A ja od miesiąca jestem posiadaczem i30.
W zeszłym roku zacząłem poszukiwać samochodu, który byłby jak najmniej awaryjny (syndrom megane II). Był chyba koniec sierpnia. Uderzyłem do kii (dwóch dealerów) na jazdę próbną. Miałem okazję przejechać się trzema modelami ceeda: 1,4; 1,6- benzyna; 1,6- diesel 115 kM. Silniki 1,4 i 115-konny diesel jak na swoje pojemności zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie, szczególnie dielsel zdawał się być bardzo dynamiczny.
Najgorsze wrażenie zrobił na mnie 122-konny benzyniak. Zdawał się być jakiś "mułowaty" a na krótkim odcinku autostrady, gdzie mogłem szybciej pojechać strasznie głośny.
W późniejszym czasie trafiłem do hyundaia, gdzie mogłem odbyć jazdy próbne na wersjach silnikowych 1,4 i 1,6 diesel 115-kM. Niestety nie mieli benzyniaka 1,6 którym najbardziej byłem zainteresowany. Jak chodzi o elastyczność, odczucia moje były bardzo podobne do ceeda. Bardziej spodobało mi się właśnie niebieskie podświetlenie konsoli niż jak na mój gust zbyt "wściekłe" bursztynowo-pomorańczowe z kii. Ale to chyba są odczucia indywidualne, więc nie będę się nad nimi rozczulał. Lepsze wrażenie zrobił na mnie jednak i30 i pod koniec września zamówiłem, go z benzynowym silnikiem 1,6. Po jeździe kiom miałem trochę obaw co do jego dynamiki, ale byłem wściekły na poprzedni samochód za jego dużą awaryjność (a może raczej na niekompetentnego autoryzowanego dealera), że zdecydowałem się zaryzykować. Odbioru doczekałem się dopiero w styczniu, bo trochę daleko z Korei do Polski (tak więc póki fabryki hyundaia nie ruszą na Słowacji i30 nie stanowi zagrożenia dla ceeda). Po dotarciu silnika , jazda samochodem jest naprawdę żwawa jak na pojemność 1,6. Chociaż powyżej "setki" w środku jest głośniej niż w renówce. Acha jeśli komuś przeszkadza niebieski podświetlenie to jest przycisk dark, którego włączenie powoduje, że zgasa podświetlenie radia. Należy też wspomnieć, że włączenie silnika powoduje zapalenie się świateł bez załączenia podświetlenia tablicy przyrządów.
A ja od miesiąca jestem posiadaczem i30.
W zeszłym roku zacząłem poszukiwać samochodu, który byłby jak najmniej awaryjny (syndrom megane II). Był chyba koniec sierpnia. Uderzyłem do kii (dwóch dealerów) na jazdę próbną. Miałem okazję przejechać się trzema modelami ceeda: 1,4; 1,6- benzyna; 1,6- diesel 115 kM. Silniki 1,4 i 115-konny diesel jak na swoje pojemności zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie, szczególnie dielsel zdawał się być bardzo dynamiczny.
Najgorsze wrażenie zrobił na mnie 122-konny benzyniak. Zdawał się być jakiś "mułowaty" a na krótkim odcinku autostrady, gdzie mogłem szybciej pojechać strasznie głośny.
W późniejszym czasie trafiłem do hyundaia, gdzie mogłem odbyć jazdy próbne na wersjach silnikowych 1,4 i 1,6 diesel 115-kM. Niestety nie mieli benzyniaka 1,6 którym najbardziej byłem zainteresowany. Jak chodzi o elastyczność, odczucia moje były bardzo podobne do ceeda. Bardziej spodobało mi się właśnie niebieskie podświetlenie konsoli niż jak na mój gust zbyt "wściekłe" bursztynowo-pomorańczowe z kii. Ale to chyba są odczucia indywidualne, więc nie będę się nad nimi rozczulał. Lepsze wrażenie zrobił na mnie jednak i30 i pod koniec września zamówiłem, go z benzynowym silnikiem 1,6. Po jeździe kiom miałem trochę obaw co do jego dynamiki, ale byłem wściekły na poprzedni samochód za jego dużą awaryjność (a może raczej na niekompetentnego autoryzowanego dealera), że zdecydowałem się zaryzykować. Odbioru doczekałem się dopiero w styczniu, bo trochę daleko z Korei do Polski (tak więc póki fabryki hyundaia nie ruszą na Słowacji i30 nie stanowi zagrożenia dla ceeda). Po dotarciu silnika , jazda samochodem jest naprawdę żwawa jak na pojemność 1,6. Chociaż powyżej "setki" w środku jest głośniej niż w renówce. Acha jeśli komuś przeszkadza niebieski podświetlenie to jest przycisk dark, którego włączenie powoduje, że zgasa podświetlenie radia. Należy też wspomnieć, że włączenie silnika powoduje zapalenie się świateł bez załączenia podświetlenia tablicy przyrządów.
-
Astromatrix
Przyznam, Âże nie do koĂąca zrozumiaÂłem post kolegi wÂłaÂściciela i30, bo jeÂśli najgorsze wraÂżenie zrobiÂł na nim silnik 1,6 to dla dlaczego nim byÂł wÂłaÂśnie zainteresowany kupujÂąc i30? Zdaje siĂŞ, Âże silniki w obu samochodach to te same jednostki. Ale to tak na marginesie.
Ja poszukiwanie nowego samochodu zacz¹³em w³aœnie od i30. Samochód by³ wystawiony w markecie i wygl¹da³ piêknie tak, ¿e ju¿ dwa dni póŸniej odwiedzi³em dealera. Ostatecznie wybra³em cee'da i przy podjêciu decyzji przewa¿y³y: dobre wra¿enia z jazdy próbnej benzyn¹ 1.6, ciekawszy wygl¹d wnêtrza i jednak du¿o ³adniejsza bry³a samochodu. Zniechêci³o mnie te¿, ¿e dopiero po rabatach i30 z rocznika 2007 ma cenê porównywaln¹ z podobnie wyposa¿onym cee'dem z rocznika 2008.
Ja poszukiwanie nowego samochodu zacz¹³em w³aœnie od i30. Samochód by³ wystawiony w markecie i wygl¹da³ piêknie tak, ¿e ju¿ dwa dni póŸniej odwiedzi³em dealera. Ostatecznie wybra³em cee'da i przy podjêciu decyzji przewa¿y³y: dobre wra¿enia z jazdy próbnej benzyn¹ 1.6, ciekawszy wygl¹d wnêtrza i jednak du¿o ³adniejsza bry³a samochodu. Zniechêci³o mnie te¿, ¿e dopiero po rabatach i30 z rocznika 2007 ma cenê porównywaln¹ z podobnie wyposa¿onym cee'dem z rocznika 2008.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości