Kąt pochylenia tylnych kół

Układ kierowniczy, koła, opony, felgi, hamulce itp.

Moderator: Żandarmeria

Avatar użytkownika
ples
Kierownik
 
Posty: 474
Dołączył(a): 01 kwi 2012 13:51
Lokalizacja: Żory, PL
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb 126KM
2008

Re: Kąt pochylenia tylnych kół

30 lis 2015 21:14

dejman napisał(a):Panowie czy ktoś ostatni rozwiązywał problem kątów?
Mój przypadek to:
............................lewy prawy
Kąt PK....................-2*28 -2*35' (oba poza tolerancją)
Zbieżność.................0*02 -0*22' (prawy poza tolerancją)
ścięte dwie tylne opony od wewnątrz,[...]


szczur - myślę, że o tył koledze chodzi.
Obrazek

AUTOR WĄTKU
szczur75
 

Re: Kąt pochylenia tylnych kół

30 lis 2015 22:21

Pewnie w tym przypadku też zbieżność z tyłu jest nieregulowana... ;)

AUTOR WĄTKU
ghost985
 

Re: Kąt pochylenia tylnych kół

01 gru 2015 10:24

Przyczyną nieprawidłowych kątów pochylenia tylej osi mogą być również łożyska piast, więc może tam warto zajrzeć.

AUTOR WĄTKU
lysy8702
 

Re: Kąt pochylenia tylnych kół

02 mar 2016 09:01

Witam !
Też miałem ten problem ale już go rozwiązałem na obu osiach
Przód zakupiłem śruby do regulacji kąta pochylenia "Monroe MC114" i zastąpiłem nimi górną śrubę mocowania amora ustawiłem i po problemie . po tym zabiegu trzeba pojechać na stację i sprawdzić kąt i zbieżność . w przypadku kąta trzeba podnieść auto i dopiero ustawiać bo śruba się ślizga i dopiero znów sprawdzić kąt . Po tej czynności należy ustawić zbieżność i po problemie
Z tyłem jest trochę trudniej bo tam trzeba dodać podkładkę pomiędzy piastą a zwrotnicą bo kąt jest nieregulowany są specjalne podkładki do kupienia (Elementy korekcyjne EZ SHIM - EZ CAM ) ale jakoś nie miałem przekonania do plastiku więc zleciłem znajomemu tokarzowi dorobienie mi takich podkładek z blachy trzeba wytoczyć otwór fi 71 w blasze 1.5 - 2 mm w zależności od pochylenia a następnie zeszlifować pod kątem i zaaplikować pod piastę grubszą stroną do góry ,może być konieczność dodania podkładek pod jarzmo zacisku bo może ocierać o nie tarcza po złożeniu pojechać na stację i ustawić zbieżność .
Dla podpowiedzi dodam że prawidłowy kąt przód to -06 +-30 ale ja dałem na plus i też jest dobrze , tył -1,57 +-30 czyli najlepiej -1,27
Dodam że auto dużo lepiej się prowadzi i trzyma na zakrętach .
Powodzenia :)

Poprzednia strona
Powrót do Zawieszenie
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl