toomas napisał(a):skręcone koła i hamowanie i mamy stuk
Ktoś ma jeszcze pomysł usunięcia tej usterki
Moderator: Żandarmeria
toomas napisał(a):skręcone koła i hamowanie i mamy stuk
ruszok napisał(a):A mógłbyś napisać co sprawdzałeś? Trzeba by zobaczyć jak klocek siedzi w zacisku, czy nie ma tam luzu. Jak chodzi jarzmo... Ale jeśli stuk idzie powtórzyć to może najlepiej pokazać to szpecom?
Poza tym, czy każdemu z Was nie robi się to po jakimś przeglądzie czy wizycie w ASO gdzie coś robili z hamulcami?
ruszok napisał(a):Hmmm... A może oni stosują jakiś kiepski smar i klocki ciężko chodzą w prowadnicach Sprawdzaliście to? Bo jeśli wilgoć po myciu trochę poprawia sytuację to ja myślę, że warto się temu przyjrzeć?
ruszok napisał(a):1. wahacz ma luz [lub sam sworzeń]
2. łącznik stabilizatora
3. drążek/gałka kierownicza
ruszok napisał(a):Kierownica do oporu w jedną stronę i można ręką chwycić łącznik [wtedy go lekko poszarpać]. Nie powinien mieć luzu. Może całkowicie minimalny, ale w zasadzie nie powinien mieć.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości