nisko zawieszony
Moderator: Żandarmeria
-
rawemon - Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
nisko zawieszony
Ostatnio wjechałem w głęboką koleinę i słyszałem tarcie.Czym mogłem zahaczyć o asfalt?
- Ziemek
- Cee'd in spe
Jakiœ czas temu, po doœÌ d³ugich poszukiwaniach (w salonach KIA, w broszurach reklamowych, w Internecie. itd.) jakichkolwiek inf. nt. przeœwitu uda³o mi siê ustaliÌ, ¿e Cee'd ma 15 cm przeœwitu.
ChoÌ 100% nie mam, ¿e w/w dane s¹ poprawne, bo nawet w salonowych ksi¹¿kach serwisowych nie ma inf. na ten temat.
ChoÌ 100% nie mam, ¿e w/w dane s¹ poprawne, bo nawet w salonowych ksi¹¿kach serwisowych nie ma inf. na ten temat.
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6522
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
W koleinach najczęściej haczysz o asfalcik: chlapaczem, wahaczem lub przednim wzmocnieniem (zdarza mi się jak dojeżdżam przodem do wyższego krawężnika).
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
rawemon - Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6522
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
- lalas
- novee
-
rawemon - Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- novee
A cos Ci sie specjalnego z autem dzieje?
Ja pare razy przytarłem o krawężnik przednim wzmocnieniem, lakier jest na nim zdarty i nic więcej, ale trzeba będzie jakims antykorozyjnym szuwaksem przesmarować przed zimą.
IMO to jest ono trochę za nisko, albo za bardzo do przodu wysunietę. Parę innych aut, którymi przycierałem o krawężniki miało "na pierwszy rzut" wysunietę ucho/zaczep do holowania. Zawsze mniejsza strata obić zaczep niż całe wzmocnienie ocierać. Pieknie to teraz nie wygląda.
Ja pare razy przytarłem o krawężnik przednim wzmocnieniem, lakier jest na nim zdarty i nic więcej, ale trzeba będzie jakims antykorozyjnym szuwaksem przesmarować przed zimą.
IMO to jest ono trochę za nisko, albo za bardzo do przodu wysunietę. Parę innych aut, którymi przycierałem o krawężniki miało "na pierwszy rzut" wysunietę ucho/zaczep do holowania. Zawsze mniejsza strata obić zaczep niż całe wzmocnienie ocierać. Pieknie to teraz nie wygląda.
Ostatnio edytowano 03 cze 2008 10:11 przez novee, łącznie edytowano 1 raz
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
- lalas
-
wpiszczek - Nadworny Informatyk
- Posty: 510
- Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
- Lokalizacja: PZ
- rsimon
- maestro
- rsimon
- kostel
Re: nisko zawieszony
rawemon napisał(a):Ostatnio wjechałem w głęboką koleinę i słyszałem tarcie.Czym mogłem zahaczyć o asfalt?
takie koleiny zdarzają sie na tylko na drogach polnych jeśli na asfalcie to proszę zdjęcia będzie rekord świata
- maestro
<span>rsimon</span> napisał(a):a ponad to zarĂŞczam ci Âże ha 96-98' jest niÂższy i to sporo
kupiÂłeÂś go w salonie ? czy uÂżywka np sprowadzona z niemiec ?
Ja Ci mogê zarêczyÌ, ¿e orgina³ jest wysoki, w niemczech czêsto te auta podlega³y modyfikacjom zawieszenia, nie wiem jaka jest ró¿nica miêdzy modelem 94-96 a 96-98, nie chce mi sie szukac danych ale zaryzykuje stwierdzenie ze zadne... zawieszenie jest identycznej konstrukcji.
- rsimon
<span>maestro</span> napisał(a):zawieszenie jest identycznej konstrukcji.
zaręczać nie trzeba, po prostu jest, nie mam swojej ha, bo się jej pozbyłem i nie mogę sprawdzić empirycznie, ale...
sprawdzę bo sądziad w pracy ma podobną - wersję na polski rynek
ja byłem drugim właścicielem, auto kupione przez pierwszego właściela w polskim salonie, ale wersji tej na polskim rynku oficjalnie nie było 1,8iLS 1850cm3, wersja polska 1,8iS 1798cm3.
jedno mogę stwiedzić na pewno - progi w hondzie były niższe (między krawędzią drzwi a podwoziem) i pod domem mam wysoki krawężnik i prawie zawsze jak wysiadałem uderzałem dzwiami lub dotykałem tak że nie mogłem dalej otworzyć.
w kijance dokładnie w tym samym miejscu to się nie zdarza
więc wydaje mi się że ha była niższa, ale mogę być w błędzie, jeśli tak to proszę o wytłumaczenie.
-
rawemon - Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości