Złe dopasowanie klocków hamulcowych do zacisku
Napisane: 14 cze 2019 14:35
Cześć,
Czy spotkaliście się z tym, że tylne klocki hamulcowe nie mieszczą się w jarzmo zacisku hamulcowego? Używałem już klocków od 3 rożnych producentów (fabryczne i dwóch kolejnych). Każde są za szerokie o około 3mm. Muszę im spiłowywać boki, w miejscu ząbków, gdzie stykają się z blaszkami osadzonymi w jarzmie. Wtedy dopiero pracują swobodnie i odpuszczają w pełni po hamowaniu.
Czy to przypadek jednostkowy? Wymienić jarzma / całe zaciski i z głowy?
Czy może jednak są jakieś specyficzne klocki do mojego egzemplarza? (ProCeed 2.0 CRDi, 2010, przed FL... choć VIN mówi podobno inaczej).
Na przykład wkład filtra oleju, zamówiony po modelu/silniku/roczniku itp., nie pasuje. Muszę zamawiać jak do Santa Fe 2.2 CRDi (nieco niższy, o większej średnicy)
Czy spotkaliście się z tym, że tylne klocki hamulcowe nie mieszczą się w jarzmo zacisku hamulcowego? Używałem już klocków od 3 rożnych producentów (fabryczne i dwóch kolejnych). Każde są za szerokie o około 3mm. Muszę im spiłowywać boki, w miejscu ząbków, gdzie stykają się z blaszkami osadzonymi w jarzmie. Wtedy dopiero pracują swobodnie i odpuszczają w pełni po hamowaniu.
Czy to przypadek jednostkowy? Wymienić jarzma / całe zaciski i z głowy?
Czy może jednak są jakieś specyficzne klocki do mojego egzemplarza? (ProCeed 2.0 CRDi, 2010, przed FL... choć VIN mówi podobno inaczej).
Na przykład wkład filtra oleju, zamówiony po modelu/silniku/roczniku itp., nie pasuje. Muszę zamawiać jak do Santa Fe 2.2 CRDi (nieco niższy, o większej średnicy)