Geometria a ciężej działające wspomaganie

Układ kierowniczy, koła, opony, felgi, hamulce itp.

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
sirmike
Klubowicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 10 wrz 2017 09:14
Lokalizacja: Łódź
Grupa: Łódzka
Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 Pb 126KM
2010, Optimum

Geometria a ciężej działające wspomaganie

17 cze 2018 19:46

Witajcie,
Mam takie oto dziwne odczucie. Jakieś 1,5 m-ca temu, już po założeniu nowych letnich opon, bylem w ASO na ustawienu geometrii/zbieżności bo przy jeździe na wprost kierownicę miałem lekko krzywo. Robili to prawie 1,5 h i dali wydruk gdzie byly wyniki przed i po (przed miałem więcej parametrów poza zakresem, a po tylko 2). Kierownica byla już na wprost. Zadowolony jeździłem ciesząc się że temat załatwiony, ale co jakiś czas miałem takie odczucie jakby po tej zbieżności ciężej chodziło mi wspomagnie. Teraz już jestem pewien że tak jest. Dodatkowo przy kręceniu na parkingu kierownicą slyszę szum z okolic kierownicy. Przed ustawieniem tej geometrii na prakingu praktycznie jednym palcem kręciłem kierownicą, teraz już tak nie jest. Kierownica nie kręci się jakoś ciężko ale wyraźniej gorzej niż przed wizytą w ASO. Powiem jeszcze, że po kupnie auta w zeszłym roku miałem problemy z przycinającą się kierownicą i ASO w ramach gwarancji wymieniło mi kolumnę ze wspomaganiem i wtedy wspomaganie dzialalo jeszcze delikatniej niż fabryczne, ale stracilem kontrolke EPS bo w ogole sie nie pali (podobno nowszych sterownik i nowszy model kolumny ze wspomaganiem.

Co to może być z tą ciezej krecącą sie kierownicą po ustawieniu geometrii?

Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca.pl