Strona 2 z 2

Re: Naprawy pogwarancyjne - GOODWILL

Napisane: 20 lis 2012 20:46
przez Krzysztof
Do pewnego czasu podobnie jak Ty miałem dobra opinię o ASO. Wszystko się zmieniło z chwilą gdy uświadomiłem sobie, że moja zapłata nie była adekwatna do jakości pracy serwisu. No bo jak można robić rzetelnie przegląd i nie dostrzec, że z klockami jest coś nie teges? Wniosek: po prostu nikt nie raczył na nie spojrzeć przez cztery lata, choć jest to w harmonogramie przeglądu! Nasuwa się pytanie: w jaki jeszcze sposób robi się wałka z klienta (co się faktycznie wymienia, wlewa do silnika)?
Więc może lepiej dla niektórych by nadal żyli w nieświadomości, do czasu aż coś się rypnie i ASO odmówi naprawy gwarancyjnej.
Wtedy zostaje tylko TVN Turbo :(

Re: Naprawy pogwarancyjne - GOODWILL

Napisane: 20 lis 2012 21:29
przez Renegade
Części przywożę zawsze swoje, więc wlewają i montują to co im daję, chyba że czegoś nie mam to dają z magazynu. Co do twoich klocków nie wiem jak sprawa się miała, ale nie można wykluczyć takiej możliwość, o której pisał pioter, ale tego się nie dowiemy ;)

No ale jak to bywa nigdy się wszystkich nie uszczęśliwi, zawsze będzie ktoś niezadowolony, ewentualnie bardziej zadowolony jak sobie zrobi sam, co jest zrozumiałe drinkss

Re: Naprawy pogwarancyjne - GOODWILL

Napisane: 21 lis 2012 13:52
przez Ryba4
Renegade napisał(a):Części przywożę zawsze swoje, więc wlewają i montują to co im daję,

Nie bądź tego taki pewny ;)

A pomoże koś coś nt. mojego pytania?

Re: Naprawy pogwarancyjne - GOODWILL

Napisane: 21 lis 2012 14:15
przez pioter
Ryba4 napisał(a):SKORO JEST GAZ TO NIE MA GWARANCJI NA CAŁE AUTO!!! WTF???


Nie, gwarancję traci sie tylko na modyfikowane elementy a nie na całe auto. Tak więc przy LPG na silnik, układ zasilania w paliwo, etc ale nie np. na skrzynię biegów.

Re: Naprawy pogwarancyjne - GOODWILL

Napisane: 21 lis 2012 17:05
przez Ryba4
Powiesz to Pateckim?

Re: Naprawy pogwarancyjne - GOODWILL

Napisane: 21 lis 2012 19:29
przez hapol
A z kim u Pateckich rozmawiałeś? Z nową panią od obsługi czy z kimś ze starej ekipy? Bo jak dla mnie to ta nowa Pani na serwisie ma jeszcze braki w wiedzy i w ogóle dziwne podejście do klientów (źle mi się z nią rozmawia), mimo że wygląda całkiem całkiem ;)

Re: Naprawy pogwarancyjne - GOODWILL

Napisane: 22 lis 2012 13:53
przez Ryba4
Z Łukaszem (?) - kierywnik chyba tych co tam siedzą. O Pani Katarzynie nie będę się wypowiadał ;)
edit
Z Michałem Ch. sprawdziełm po FV

Re: Naprawy pogwarancyjne - GOODWILL

Napisane: 24 lis 2012 00:03
przez hapol
To albo poproś o rozmowę z szefem (Pateckim) albo niech zadzwonią do KIA to im powiedzą co i jak :)

Re: Naprawy pogwarancyjne - GOODWILL

Napisane: 25 lis 2012 19:24
przez gisio
Witam,
Nie będę polemizował z niektórymi wypowiedziami bo zapewne narażę się na ostre słowa krytyki (co nie oznacza, że ich unikam) niemniej chciałbym dodać, że w tym roku 837 klientów skorzystało z Polityki Dobrej Woli KIA a suma wydatków sięgnęła prawie 1,2 mln PLN!

Byli tacy, którzy dostali 300 PLN ale również tacy którzy otrzymali 20.000 PLN (ach ta Policja).

To tyle z mojej strony.

P.S. Ryba rozmawiaj z Piotrem R. i nie śliń się na widok Pani Kasi - „rezerwacja” ;)

Pozdrawiam:
gisio