Chyba jednak założę LPG...
Moderator: Żandarmeria
-
motto
Re: Chyba jednak założę LPG...
Mi też kiedyś padły wtryskiwacze po 150 kkm, razem z wymiana zapłaciłem około 1400 zł. Nie bolało, bo byłem ponad 20 000 PLN do przodu do tego momentu w związku z jazdą na LPG. Szwagrowi w takim samym aucie z taka sama instalacją wytrzymały przeszło 200 000 km i nie padły. Jak wymieniałem swoje, w serwisie był Toyoty był koleś, któremu padły także, ale on nie miał instalacji gazowej nigdy. Nawet przy założeniu, że padły u mnie z powodu LPG, bilans i tak był potężnie na plusie.
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
Re: Chyba jednak założę LPG...
Gazowe mi padły wtryskiwacze !!! nie od PB od benzynki pewnie kosztowałyby dużżżżżżżżżżżżżżo więcej
Był taki moment, że lpg był tragicznej jakości, w aucie miałem klucz 13 i filterek gazu fazy lotnej, 2 minutki na trasie wymiana i jechałem dalej -t yle tym autem naśmigałem, że jezu, to czułem w wyższych obrotach auto nie miało takiej mocy jak powinno.
Był taki moment, że lpg był tragicznej jakości, w aucie miałem klucz 13 i filterek gazu fazy lotnej, 2 minutki na trasie wymiana i jechałem dalej -t yle tym autem naśmigałem, że jezu, to czułem w wyższych obrotach auto nie miało takiej mocy jak powinno.
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
-
motto
Re: Chyba jednak założę LPG...
Zdecydowałem się na...
STAG-300 premium, to sterownik nowej generacji, wyposażony w Inteligentny System Autokorekcji ISA. System ten pracuje na podstawie monitorowanych na bieżąco korekcji krótko i długoterminowych STFT i LTFT. STAG-300 premium za pomocą STAG-OBD ADAPTER-a komunikuje się z każdym samochodowym systemem OBD II i EOBD (nie tylko CAN), co poza standardowymi parametrami umożliwia również odczytywanie korekcji ECU silnika. Zastosowane w sterowniku STAG-300 premium rozwiązania, zapewniają bardzo precyzyjne dawkowanie paliwa i optymalizację proporcji mieszanki dostającej się do cylindrów. Jej skład jest dobierany nie tylko na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak w innych sterownikach gazowych, ale ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie (nie tylko podczas kalibracji). STAG-300 premium, został wykonany w technologii plug and drive oraz user friendly, co oznacza, że jego montaż oraz użytkowanie jest niezwykle proste. Po dokonaniu pierwszej kalibracji podczas montażu, STAG-300 premium dostosowuje się samodzielnie, w czasie rzeczywistym, podczas normalnego użytkowania pojazdu. Daje to gwarancję, że zasilany gazem LPG/CNG silnik pracuje zawsze w zakresie swoich optymalnych, ustawionych fabrycznie parametrów, analogicznie, jak w przypadku zasilania benzyną. Do tej pory żaden z dostępnych na rynku sterowników wtrysku gazu nie gwarantował tak pełnej i doskonałej integracji z fabrycznym systemem zasilania pojazdu, jak jest to możliwe dzięki STAG-300 premium.
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
Re: Chyba jednak założę LPG...
czekamy na foty i pierwsze 50 tys km na elpidzi
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
-
motto
Re: Chyba jednak założę LPG...
A czego byś chciał dokładnie foty? Bo zrobić to nie problem, tylko nie wiem czego dokładnie by Cię interesowało.
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
Re: Chyba jednak założę LPG...
1. wtryski lpg
2. reduktor
2. reduktor
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości