Nowy V-Power Diesel

Spalanie, ubezpieczenie, przeglądy / Costs, insurance, technical examinations

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
razor7
 

Nowy V-Power Diesel

08 kwi 2009 09:09

podobno od 03.04.09 shell wprowadził zupełnie nowe paliwo czy ktoś juz je przetestował ? ja mam pół zbiornika i chcę obecne paliwo wypalic do końca.

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbc ... /788794389

AUTOR WĄTKU
teon
 

08 kwi 2009 09:13

Ja już dwa baki zalałem. I syntetycznie stwierdzam, że ma coraz cięższą nogę.

AUTOR WĄTKU
razor7
 

08 kwi 2009 09:59

Czyli jednak jest odczuwalna różnica ? Czy tylko buty zrobiły Ci sie cięższe ?

AUTOR WĄTKU
Darek_Korbik
 

Nowy diesel Shell

08 kwi 2009 10:17

Witam,
Czy lepiej auto na tym idzie? Jaka cena?Czy spalanie spadło? Napiszcie cosik?
Dzięki

AUTOR WĄTKU
zajcol
 

08 kwi 2009 10:20

Biorąc pod uwagę, że po zalaniu do pełna auto jest cieższe o prawie 50 kg to obstawiam niewielki spadek osiagow ;-)

Dajcie spokój - z g. bata nie ukręcisz.

AUTOR WĄTKU
razor7
 

08 kwi 2009 10:46

zajcol moze i nie ukręcę ale przyznasz że technologicznie to paliwo odbiega od konkurencji i teraz jest tylko jedno pytanie czy przełozy sie to na wymierne korzyści typu lepsza elastyczność i mniejsze zuzycie paliwa, chociaz dla mnie ten pierwszy czynnik jest ważniejszy i nie zapominajmy o czystości silnika :)

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

08 kwi 2009 10:50

V Power Diesel. Tankowałem dwa razy i dwa razy rozmawiałem z (innymi) pracownikami. V Power posiada składniki czyszczące silnik. I tyle. Żadnej większej mocy (samej w sobie). Odczuwalna wieksza moc, jedynie w przypadku nieco starszego silnia (bądź z większym przebiegiem). Niewskazane dla starych silników, bo paliwo to może za bardzo wyczyścić silnik. Na moim nowym silniku (9000km) nie zrobiło to żadnego wrażenia. Bez zmian. Natomiast Orlen Verva Diesel (nieco droższy) ale zdecydowanie najmocniejsze paliwo. Tankuje zawsze do pełna, jeden rodzaj paliwa (np. Verva) i wtedy zauważam różnicę.

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

08 kwi 2009 10:59

A propos, jest jeden dostawca paliwa dla: Statoil, Shell, Lukoil i innych. Czy dodają coś super specjalnego dla poszczególnych odbiorców, nie wiem. Verva do tej pory była najlepsza. A jak u Was ?

AUTOR WĄTKU
razor7
 

08 kwi 2009 11:08

z tego co zrozumiałem po przeczytaniu kilku artykułów to ten nowy V-Power nie może być robiony u tego samego dostawcy co na innych stacjach bo to mijało by się z tym co napisali o tym paliwie i z tego co sie orientuję to V-Power Pb też nie jest z polskich petrochemii ale jak ktoś lespsze potwierdzone informację to chętnie zweryfikuję swoje poglądy

AUTOR WĄTKU
teon
 

08 kwi 2009 11:21

V power jest paliwem z Polski. Jedynie V-power Racing oraz V-power Diesel jest sprowadzane z niemieckich rafinerii. Dodatkowo Nowy V-power Diesel ma domieszkę (ciekawe w ilu procentach) Diesla GTL czyli powstałego z syntezy gazu (bardzo czyste i kaloryczne paliwo cetanowa w okolicach 80) które jest wytwarzane chyba tylko przez shella w Malezji a niedługo ma gdzieś powstać fabryka na Bliskim Wschodzie. Na stacjach oficjalnie jest dostępne od 3 kwietnia ale znając życie to jeśli ktoś tankował 2 kwietnia a nawet dużo wcześniej to już i tak je zalewał. Bo nie sądzę, że z dnia na dzień wymienili zbiorniki z V-powerem na wszystkich stacjach. Nie wiem na razie co o nim myśleć bo ostatnio trochę mam cięższą nogę oraz więcej jeździłem po mieście. A czy różnice będą odczuwalne to się okaże gdy zaleje dla porównania zwykłe ON.

AUTOR WĄTKU
razor7
 

08 kwi 2009 11:34

a jaka była różnica w cenie w stosunku do diesel extra ? bo z tego co zauwazyłem że ceny nawet w samej Warszawie na stacjach Shell są baaardzo rózne a tak nawiasem mówiąc chyba tak byc nie powinno ale u nas wszystko jest mozliwe :wink:

AUTOR WĄTKU
popmart
 

08 kwi 2009 11:43

różnica spora : jak tankowałem zwykły 3,55 a nowy vpower 3,79 czyli 24 gr czyli jakieś 10pln na baku ..... imo sporo i odstąpiłem od zatankowania na rzeczklasyka który jest ok na shellu ;)

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

08 kwi 2009 11:46

<span>teon</span> napisał(a):V power jest paliwem z Polski. Jedynie V-power Racing oraz V-power Diesel jest sprowadzane z niemieckich rafinerii. Dodatkowo Nowy V-power Diesel ma domieszkę (ciekawe w ilu procentach) Diesla GTL czyli powstałego z syntezy gazu (bardzo czyste i kaloryczne paliwo cetanowa w okolicach 80) które jest wytwarzane chyba tylko przez shella w Malezji a niedługo ma gdzieś powstać fabryka na Bliskim Wschodzie. Na stacjach oficjalnie jest dostępne od 3 kwietnia ale znając życie to jeśli ktoś tankował 2 kwietnia a nawet dużo wcześniej to już i tak je zalewał. ... A czy różnice będą odczuwalne to się okaże gdy zaleje dla porównania zwykłe ON.


Ciekawe, ale trudno mi uwierzyć że wiozą VPower Diesel do Polski z Malezji. Natomiast ja tankował VPower już w marcu ... więc niezła ściema. Chyba dam se spokój z Shellem, skora tak pogrywają.

AUTOR WĄTKU
teon
 

08 kwi 2009 11:54

V-power diesel jest dostępne od dawna. Od kwietnia jest nowa formuła z GTL. Nie podają ile GTL jest w tym paliwie może to być 1% albo 10% a może więcej. Tylko GTL jest przywożony z Malezji do Niemiec i tam mieszany z V-power diesel a następnie jedzie do Polski.

AUTOR WĄTKU
zajcol
 

08 kwi 2009 12:04

Nie dajmy się marketingowcom nabić w butelkę ;-)

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

08 kwi 2009 12:10

teon napisał(a):V-power diesel jest dostępne od dawna. Od kwietnia jest nowa formuła z GTL. Nie podają ile GTL jest w tym paliwie może to być 1% albo 10% a może więcej. Tylko GTL jest przywożony z Malezji do Niemiec i tam mieszany z V-power diesel a następnie jedzie do Polski.


Ok, dzieki. Dam im jeszcze szanse i zatankuje to cudo :) Zobaczymy. Verva tez ma liczbe cetanowa ok 80. Jest roznica.

AUTOR WĄTKU
zajcol
 

08 kwi 2009 12:16

Grubyas napisał(a):
teon napisał(a):V-power diesel jest dostępne od dawna. Od kwietnia jest nowa formuła z GTL. Nie podają ile GTL jest w tym paliwie może to być 1% albo 10% a może więcej. Tylko GTL jest przywożony z Malezji do Niemiec i tam mieszany z V-power diesel a następnie jedzie do Polski.


Ok, dzieki. Dam im jeszcze szanse i zatankuje to cudo :) Zobaczymy. Verva tez ma liczbe cetanowa ok 80. Jest roznica.



To ciekawe, bo orlen na swojej stronie pisze, ze 55.

AUTOR WĄTKU
sabex
 

08 kwi 2009 12:31


AUTOR WĄTKU
novee
 

08 kwi 2009 13:22

<span>Grubyas</span> napisał(a):Verva tez ma liczbe cetanowa ok 80. Jest roznica.

ile??? to chyba jakieś rakietowe Ci tankują :)
http://verva.pl/download/pdf_szablon_verva_on.pdf

BTW. Ja jeżdżę w trasach na Vervie na karcie Flota i nie widzę, nie czuję żadnych plusów w porównaniu z ON z Neste jaki leję w Łodzi.
Wczoraj wracałem ze Słowacji i zalałem na ich Shellu 30litrów (1,06 Euro/litr!) normalnego Diesel Extra i... szedł tak samo, ale spalił pół litra mniej i w pod koniec drogi pokazywał mi komp że idę na rekord - 930km z baku. Nie wiem czy to był ten nowy czy po prostu dobre, czyste normalne paliwo.

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

08 kwi 2009 13:38

<span>novee</span> napisał(a):ile??? to chyba jakieś rakietowe Ci tankują Smile


Ha, ha, ha ... też bym chciał. Ale ja mówię o Vervie (nie pamiętam dokładnie nazwy) chyba extra, kosztuje drożej o 10-15 gr. od zwykłej Verva ON (ta której dot. link).
Zawsze pozostaje margines, że na stacji powiedzą to, co chcesz usłyszeć ...
Ale już na poważnie, to do stacji dojechalem na rezerwie i po zatankowaniu, szedł zupełnie inaczej.

Następna strona
Powrót do Koszt utrzymania
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl