Nowy V-Power Diesel

Spalanie, ubezpieczenie, przeglądy / Costs, insurance, technical examinations

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
novee
 

08 kwi 2009 13:44

<span>Grubyas</span> napisał(a):Ale ja mówię o Vervie (nie pamiętam dokładnie nazwy) chyba extra, kosztuje drożej o 10-15 gr. od zwykłej Verva ON (ta której dot. link).

Jakiej Vervie extra??? Pół Polski zjechałem dopiero co i na Orlenie jest ON Ekodiesel i Verva ON. Jest jakiś inny?

AUTOR WĄTKU
fazi100
 

08 kwi 2009 13:55

novee napisał(a):Jakiej Vervie extra??? Pół Polski zjechałem dopiero co i na Orlenie jest ON Ekodiesel i Verva ON. Jest jakiś inny?


Kurcze ja też nie znam takiego paliwa jak ON VERVA EXTRA :? :?
Co to jest i gdzie można zatankować w takim razie bo ja takowego wynalazku jeszcze na stacjach Orlenu nie spotkałem . :?

AUTOR WĄTKU
moon
 

08 kwi 2009 14:09

Nie ma czegoś takiego. Jako posiadaczka kilku kart paliwowych Orlenu dementuje coś takiego jak Verva Ekstra. Jest Ekodiesel i Verwa.

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

08 kwi 2009 14:32

No to mnie teraz zakręciliście. Ok, sprawdzę dokładnie nazwę. Wiem, co kupiłem i jak sie na tym jeździ (mam jeszcze w baku). Zobaczymy 8-)

AUTOR WĄTKU
falco83
 

08 kwi 2009 15:02

VERVA 98
VERVA ON
Eurosuper 95
Super Plus 98
Ekodiesel Plus 50
BIOester
autogaz (LPG)

to paliwa dostępne na stacjach orlen więcej na stronie
http://www.orlen.pl/cgi-bin/internet.ex ... lId=-17978

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

10 kwi 2009 13:57

No to juz wszystko jasne. Dodzwonilem sie na stacje :) i okazalo sie, ze maja tam zwykly ON oraz Verva ON (za 3,69.-/l). Niestety zadne extra lux etc. Uklony za wasza czujnosc :oops:
Niemniej faktem jest, ze wyjatkowo dobrze mi sie na tym jezdzi, lepsza dynamika i moze pobije rekord jazdy na jednym baku (90% miasto). Juz mam 500 km a w baku jeszcze mniej niz polowa.
Zobaczymy

AUTOR WĄTKU
popmart
 

15 kwi 2009 08:10

koledzy !!!!

ten nowy shell V-power GTL jest naprawdę magiczny !

na początku byłem sceptyczny ale nalałem na trasę GD-WAWA
i jestem w szkoku , to jest pierwsze paliwo które w widoczny sposób na 100% zmiejsza zuzycie i silnik pracuje perfekt ....

o trasie z pełnego baku (zawszwe koniec po 2 dolewce) zuzył mi na ok 350 km tylko 2 i kawełejk kreski, wcześniej 3 i minimalnie za ... no cóż analogowy wskaźnik moze dawać mylne wrażenie, ale po zatankowaniu miałem wskazanie ok 740km do przejechania w wawce mam 620 !!!! nie było jeszcze czegoś takiego i na koniec trasa we wtorek była marna duzy ruch sporo tirów wogóle duzo hamowania rozpedzania itp .... liczyłem na stednie ok 5,5 - 5,7 (zazwyczaj w takich warunkach), a tu niespodzianka staje pod blokiem sprawdzam kompa a tam 4,9 !!!! coś niesamowitego, jeśli moje obserwacje sie potwierdzą, to nie tankuje innego paliwa ! ja 4,9 osiagałem tylko przy super poprawnej jeździe z ciagłą kontrolą na max a tym razem jechałem zupełnie normalnie ... jestem MOCNO ZACIEKAWIONY !

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

15 kwi 2009 08:25

Też zalałem to cudo i zobaczymy. Najlepiej robić takie testy po powtórnym zalaniu do pełna i przeliczeniu całej trasy zrobionej na jednym baku (komputer trochę zawyża, a kresek nie biore pod uwagę). Sam jestem ciekawy. W Łodzi cena 3,74.-/l
A ile na pomorzu ?

AUTOR WĄTKU
popmart
 

15 kwi 2009 08:39

3,81 płaciłem ..... co do pomiaru kompa, to jednak licznik analogowy także pokazuje ok 0,5 kreski wiecej w baku niż zazwyczaj po tej trasie ..... wiec coś jest na rzeczy :)

zobaczymy jak miasto ...... tu nie spodziewam się znacznej poprawy , jeśli na srednim zagości na stałe np 6,8 to jestem zdecydowanie za ( zazwyczaj 7,2 warszawa, ale nie centrum ...)

jeszcze kwestia ceny róznica 20-25 GR co na 45 litrach (zazwyczaj tyle tankuje) daje ok 10 PLN czyli ok 3 litrów zwykłego ON wiecej .... czy to sie opłaca nie wiem .... ale praca silnika mnie cieszyła bardzo : był równiejszy i cichszy na 100% dało sie wyczuć ładna pracę gazu ... subiektywne wrażenie napewno lepsze niz przy zwykłych wzbogaconych w których róznicę widziałem jedynie przy -10C i wiecej ....

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

15 kwi 2009 08:58

<span>popmart</span> napisał(a):zobaczymy jak miasto ...... tu nie spodziewam się znacznej poprawy , jeśli na srednim zagości na stałe np 6,8 to jestem zdecydowanie za ( zazwyczaj 7,2 warszawa, ale nie centrum ...)


Ok, monitoruj i przekazuj :D
Powodzenia w obliczeniach :wink:

AUTOR WĄTKU
novee
 

15 kwi 2009 09:17

<span>popmart</span> napisał(a):ten nowy shell V-power GTL jest naprawdę magiczny !

popmart to może to co ja pisałem że wlałem w poprzednim tygodniu na Shellu na Słowacji to było to samo? Bo jak wracałem to po 300 km trasy komp mi pokazywał jeszcze ponad 630 czyli na ponad 900 km z baku, co u mnie to rekord by był. Tylko tam to ja normalnego diesla wlałem, a nie Vi-agrę :P

Chociaż ja dalej sądzę że i tak dostawa dostawie nierówna nawet na tej samej stacji, bo za duże są różnice żeby je na karb warunków atmosferycznych składać itp.

AUTOR WĄTKU
kociol
 

15 kwi 2009 10:22

Apropos zasiegu to powiem Wam Panowie, ze ostatnio tankowalem na jakims Esso w DE, zwyklego diesla i przjechalem 950km do momentu az zaczela sie swiecic rezerwa. Mysle, ze na rezerwie zrobilbym jeszcze okolo 100-120 km. Zaznacze ze nie jechalem delikatnie. Pierwsze okolo 600 km jechalem jakies 130-140 km/h. Reszte pomiedzy 110 a 170 km/h.
A teraz w temacie: musze sprobowac tego paliwka Shellowego. Moze zrobie na nim trase ponad 1k km i wtedy opisze swoje przezycia.

Pozdrawiam

AUTOR WĄTKU
razor7
 

15 kwi 2009 13:47

ja dopiero jeżdżę na nim od piątku ale wcześniej mi palił ok 7,4 a teraz 6,8 :? zobaczymy za kilka dni, dodam że jazda prawie cały czas po Wawie...

AUTOR WĄTKU
razor7
 

20 kwi 2009 18:13

wracając do tematu jedyna różnica jaką zauważyłem to spalanie mniejsze rzędu 0,3-0,4 l/100, natomiast praca samego silnika w stosunku do Shell Diesel extra nie uległa jakiejś zmianie. Ale może jest to czego nie widać czyli czystość spalania i za to warto dopłacić te 20 gr więcej ?

AUTOR WĄTKU
novee
 

20 kwi 2009 18:36

Panowie no trzeba policzyć, jak spalanie spada o 10%, a kosztuje drożej o 6-7% to się opłaca. A w praktyce trzeba by sprawdzić na dłuższym dystansie i jak wyjdzie na 0 to będzie dobrze. To tyle od strony ekonomicznej.
Jak się zachowuje silnik to nie wiem, jeszcze nie sprawdzałem. Za to w noym Auto Moto jest reklama na całą stronę i zaskakujące jest zdjęcie, że ten nowy V-power diesel jest czysty jak woda :?

stj
Dyrektor
 
Posty: 843
Dołączył(a): 23 kwi 2008 16:44
Lokalizacja: Łódź

20 kwi 2009 19:36

Moje, subiektywne odczucia po zatankowaniu GTL:

w porównaniu do paliwa z Neste, wyciszenie pracy silnika: zauważalne

poprawa dynamiki: niezauważalne (na chwilę obecną, jazda tylko w ruchu miejskim, może na trasie będzie lepiej)

jak ze spalaniem: po zatankowaniu wyzerowane średnie, na razie nie zaglądałem do komputerka.

CDN
SW CRDi 115 Solid Red-Nissan Qashqai+2 2.0 dci AT

AUTOR WĄTKU
kociol
 

21 kwi 2009 06:32

Witam,

po zatankowaniu V-Power faktycznie praca silnika stala sie cichsza. Co do spalania to nie zauwazylem jakiejs powaznej roznicy. Generalnie wydawalo mi sie ze silnik pracuje bardziej gladko.

AUTOR WĄTKU
popmart
 

21 kwi 2009 07:28

- ja ze swojej strony

silnik pracuje lepiej, a spalanie w mieście niestety nie zmiejszyło się zauważalnie, w/g mnie .... ale w trasie to jak napisałem wcześniej mniej pali ...

Avatar użytkownika
wroceed
Kierownik
 
Posty: 580
Dołączył(a): 02 kwi 2008 12:59
Lokalizacja: wrocław
Grupa: Dolny Śląsk
Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2019, L+BL2+AEB

21 kwi 2009 07:32

mam tak samo jak wy czyli po zalaniu tym paliwkiem praca silnika jakby gładsza i cichsza

AUTOR WĄTKU
novee
 

21 kwi 2009 07:43

Jak zaleję tą V-iagrę i mój traktor będzie chodził ciszej, to ja go będę lał do baku, do jedzenia, do picia, do wszystkiego! :D :lol:

Poprzednia stronaNastępna strona
Powrót do Koszt utrzymania
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl