Cee'd SW 1.6 Optimum benzyna
Zamierzam jechaĂŚ do serwisu z paroma pytaniami. PoniewaÂż bojĂŞ siĂŞ, Âże odpowiedÂź bĂŞdzie: "tak ma byĂŚ" to chciaÂłbym siĂŞ upewniĂŚ czy w Waszych samochodach jest tak samo. A mianowicie:
1. tylna klapa bagaÂżnika -
jeœli wy³¹czê alarm to zawsze muszê najpierw otworzyÌ któreœ drzwi bowiem jeœli najpierw otworzê tyln¹ klapê baga¿nika to zawsze alarm zaczyna wyÌ. Dla mnie dziwne
2. panel audio na desce rozdzielczej -
sÂą m.in. dwa przyciski - strzaÂłki lewa i prawa. W trybie radia ich przyciskanie powoduje, Âże zmieniajÂą siĂŞ stacje. W trybie mp3 zmieniajÂą katalogi w mp3. Natomiast te same strzaÂłki na kierownicy, w trybie radia zmieniajÂą siĂŞ stacje ale w trybie mp3 nic siĂŞ nie dzieje? Czy u was jest tak samo?
3. tylna roleta bagaÂżnika -
nawet jeÂśli zasunĂŞ roletĂŞ to dalej jest szczelina (ok. 3 cm). Niby nie duÂżo ale wystarczajÂąco Âżeby przez szybĂŞ podejrzeĂŚ czy jest coÂś w bagaÂżniku czy nie. TrochĂŞ denerwujÂące - czy u Was jest tak samo?
4. plastikowa mata bagaÂżnika -
wyposaÂżenie dodatkowe KupiÂłem coÂś takiego i jak by nie przymierzaĂŚ i to ukÂładaĂŚ to jest to cokolwiek za duÂże. A jeÂśli jeszcze ktoÂś chciaÂłby zaÂłoÂżyĂŚ siatkĂŞ to w ogĂłle kicha. Czy ktoÂś ma takie same problemy czy ja jestem przewraÂżliwiony?
5. pedaÂł gazu -
to ju¿ subiektywna rzecz - ale dla mnie jest to rozwi¹zanie strasznie nie wygodne. Po 8 godz. jazdy (noga ca³y czas mi cierp³a, co pewien czas musia³em robiÌ przerwy) ból nogi w kolanie nie do wytrzymania. Nastêpnego dnia mia³em (bez przesady) sztywn¹ nogê (podobnie siê czu³em jak zwichn¹³em j¹ w kolanie). Czy ktoœ ma takie same problemy?
No i wa¿ne pytanie (dla mnie ): czy jest mo¿liwa taka regulacja peda³ów aby nie wystawa³y tak nad pod³ogê? Wiem, ¿e pytanie w stylu blondynki ale moim zdaniem te peda³y stercz¹ zbyt wysoko - dlatego noga siê mêczy).
Z gĂłry dziĂŞki za wszelkÂą pomoc
Prośba o pomoc
Moderator: Żandarmeria
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
pyt 1. Nie powinno tak być. Otwarcie (do 30 sek od rozbrojenia alarmu),
dowolnych drzwi lub klapy bagażnika powinno wyłączyć alarm. Elektryk
przy podłączaniu alarmu QX coś skopał.
pyt 3. O ile mi wiadomo, to w tą lukę wchodzi siatka oddzielająca bagażnik od
tylnych siedzeń. Nie dali ci takiej siatki? Powinna być w OPT i OPT+
py 5. Faktycznie subiektywna sprawa. Ja osobiście nie mam aż takich
problemów.
Pozdrawiam.
dowolnych drzwi lub klapy bagażnika powinno wyłączyć alarm. Elektryk
przy podłączaniu alarmu QX coś skopał.
pyt 3. O ile mi wiadomo, to w tą lukę wchodzi siatka oddzielająca bagażnik od
tylnych siedzeń. Nie dali ci takiej siatki? Powinna być w OPT i OPT+
py 5. Faktycznie subiektywna sprawa. Ja osobiście nie mam aż takich
problemów.
Pozdrawiam.
-
kawanagila
2. panel audio na desce rozdzielczej -
są m.in. dwa przyciski - strzałki lewa i prawa. W trybie radia ich przyciskanie powoduje, że zmieniają się stacje. W trybie mp3 zmieniają katalogi w mp3. Natomiast te same strzałki na kierownicy, w trybie radia zmieniają się stacje ale w trybie mp3 nic się nie dzieje? Czy u was jest tak samo?
tak jest normalnie - nie ma możliwości zmiany katalogów mp3 z kierownicy - jest to w instrukcji ( ale nie wiem w sumie dlaczego..)
5. pedał gazu -
to już subiektywna rzecz - ale dla mnie jest to rozwiązanie strasznie nie wygodne. Po 8 godz. jazdy (noga cały czas mi cierpła, co pewien czas musiałem robić przerwy) ból nogi w kolanie nie do wytrzymania. Następnego dnia miałem (bez przesady) sztywną nogę (podobnie się czułem jak zwichnąłem ją w kolanie). Czy ktoś ma takie same problemy?
No i ważne pytanie (dla mnie Smile ): czy jest możliwa taka regulacja pedałów aby nie wystawały tak nad podłogę? Wiem, że pytanie w stylu blondynki ale moim zdaniem te pedały sterczą zbyt wysoko - dlatego noga się męczy).
w serwisie nic nie zrobią - pytałem się, i powiedzieli, że gaz jest sterowany elektronicznie i nie ma możliwości jego regulacji ( aczkolwiek po oględzinach stwierdziłem, że do przepustnicy idzie normalna linka i na kołowrotku jest śróbka, która reguluje początek pracy pedału gazu) ale ja sobie rozwiązałem problem inaczej- problem z pozycją nóg za kierownicą wynika moim zdaniem z tego, że gaz działa bardzo szybko, natomiast sprzęgło mimo iż też zaczyna szybko działać zdecydowanie za głęboko ucieka do tyłu co nie ma sensu, bo i tak czuć, że działa w górnym zakresie ruchu - więc wyregulowałem sobie pedał sprzęgła:
1: nad pedałem jest śruba regulacyjna, która określa jak wysoko pedał sprzęgła idzie do góry, gdy go nie naciskamy - obniżyłem górną pozycję sprzęgła upewniając się, że jest ono jednak w odpuszczone!! (nakrętkę podkręciłem o ok. 0.4 cm
2. na dole sprzęgła dodałem gumowy kwadrat który podnosi dolną pozycję sprzęgła o ok 2 cm - ale tak, żeby mieć pewność, że wał jest wysprzęglony!!)
i jest o niebo lepiej - gaz i sprzęgło pracują w tej samej linii i można siąść trochę dalej
pozdrawiam
są m.in. dwa przyciski - strzałki lewa i prawa. W trybie radia ich przyciskanie powoduje, że zmieniają się stacje. W trybie mp3 zmieniają katalogi w mp3. Natomiast te same strzałki na kierownicy, w trybie radia zmieniają się stacje ale w trybie mp3 nic się nie dzieje? Czy u was jest tak samo?
tak jest normalnie - nie ma możliwości zmiany katalogów mp3 z kierownicy - jest to w instrukcji ( ale nie wiem w sumie dlaczego..)
5. pedał gazu -
to już subiektywna rzecz - ale dla mnie jest to rozwiązanie strasznie nie wygodne. Po 8 godz. jazdy (noga cały czas mi cierpła, co pewien czas musiałem robić przerwy) ból nogi w kolanie nie do wytrzymania. Następnego dnia miałem (bez przesady) sztywną nogę (podobnie się czułem jak zwichnąłem ją w kolanie). Czy ktoś ma takie same problemy?
No i ważne pytanie (dla mnie Smile ): czy jest możliwa taka regulacja pedałów aby nie wystawały tak nad podłogę? Wiem, że pytanie w stylu blondynki ale moim zdaniem te pedały sterczą zbyt wysoko - dlatego noga się męczy).
w serwisie nic nie zrobią - pytałem się, i powiedzieli, że gaz jest sterowany elektronicznie i nie ma możliwości jego regulacji ( aczkolwiek po oględzinach stwierdziłem, że do przepustnicy idzie normalna linka i na kołowrotku jest śróbka, która reguluje początek pracy pedału gazu) ale ja sobie rozwiązałem problem inaczej- problem z pozycją nóg za kierownicą wynika moim zdaniem z tego, że gaz działa bardzo szybko, natomiast sprzęgło mimo iż też zaczyna szybko działać zdecydowanie za głęboko ucieka do tyłu co nie ma sensu, bo i tak czuć, że działa w górnym zakresie ruchu - więc wyregulowałem sobie pedał sprzęgła:
1: nad pedałem jest śruba regulacyjna, która określa jak wysoko pedał sprzęgła idzie do góry, gdy go nie naciskamy - obniżyłem górną pozycję sprzęgła upewniając się, że jest ono jednak w odpuszczone!! (nakrętkę podkręciłem o ok. 0.4 cm
2. na dole sprzęgła dodałem gumowy kwadrat który podnosi dolną pozycję sprzęgła o ok 2 cm - ale tak, żeby mieć pewność, że wał jest wysprzęglony!!)
i jest o niebo lepiej - gaz i sprzęgło pracują w tej samej linii i można siąść trochę dalej
pozdrawiam
-
Puchatek_1999
kawanagila napisał(a):5. pedaÂł gazu -
w serwisie nic nie zrobiÂą - pytaÂłem siĂŞ, i powiedzieli, Âże gaz jest sterowany elektronicznie i nie ma moÂżliwoÂści jego regulacji ... ale ja sobie rozwiÂązaÂłem problem inaczej ...
1: nad pedaÂłem jest Âśruba regulacyjna, ktĂłra okreÂśla jak wysoko pedaÂł sprzĂŞgÂła idzie do gĂłry, gdy go nie naciskamy - obniÂżyÂłem gĂłrnÂą pozycjĂŞ sprzĂŞgÂła upewniajÂąc siĂŞ, Âże jest ono jednak w odpuszczone!! (nakrĂŞtkĂŞ podkrĂŞciÂłem o ok. 0.4 cm
2. na dole sprzêg³a doda³em gumowy kwadrat który podnosi doln¹ pozycjê sprzêg³a o ok 2 cm - ale tak, ¿eby mieÌ pewnoœÌ, ¿e wa³ jest wysprzêglony!!)
i jest o niebo lepiej - gaz i sprzêg³o pracuj¹ w tej samej linii i mo¿na si¹œÌ trochê dalej
pozdrawiam
Qrka, brzmi rewelacyjnie, muszĂŞ to wyprĂłbowaĂŚ - dziĂŞki.
SwojÂą drogÂą to sprawdzaÂłem dlaczego w Yarisie jest mi wygodnie a w Cee'dzie nie. PomijajÂąc juÂż, Âże pedaÂły sÂą za wysoko to moim zdaniem pedaÂł gazu jest za bardzo na lewo.
Zrobi³em prosty (?) test: siad³em "wygodnie" w Yarisie, nogi u³o¿y³em tak jak mi pasowa³o Wynik: lewa noga oparta by³a o sprzêg³o a prawa by³a na gazie. To samo zrobi³em w Cee'dzie - lewa noga na sprzêgle a prawa noga na... hamulcu. ¯eby wcisn¹Ì peda³ gazu trzeba j¹ przekrêciÌ lekko w lewo - po jakimœ czasie te wygiêcie nogi odczuwa siê w kolanie
No ale dziĂŞki za trick i Wszystkim za odpowiedzi.
-
Kubeusz
kawanagila napisał(a):1: nad pedałem jest śruba regulacyjna, która określa jak wysoko pedał sprzęgła idzie do góry, gdy go nie naciskamy - obniżyłem górną pozycję sprzęgła upewniając się, że jest ono jednak w odpuszczone!! (nakrętkę podkręciłem o ok. 0.4 cm
2. na dole sprzęgła dodałem gumowy kwadrat który podnosi dolną pozycję sprzęgła o ok 2 cm - ale tak, żeby mieć pewność, że wał jest wysprzęglony!!)
i jest o niebo lepiej - gaz i sprzęgło pracują w tej samej linii i można siąść trochę dalej
Dasz rade pyknac jakies fotki?
-
bns
Re: Prośba o pomoc
Puchatek_1999 napisał(a):1. tylna klapa bagażnika -
jeśli wyłączę alarm to zawsze muszę najpierw otworzyć któreś drzwi bowiem jeśli najpierw otworzę tylną klapę bagażnika to zawsze alarm zaczyna wyć. Dla mnie dziwne
Tez tak mam i mnie to bardzo denerwuje...
-
kawanagila
-
gbear - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 1289
- Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
<span>Puchatek_1999</span> napisał(a):1. tylna klapa bagażnika -
jeśli wyłączę alarm to zawsze muszę najpierw otworzyć któreś drzwi bowiem jeśli najpierw otworzę tylną klapę bagażnika to zawsze alarm zaczyna wyć. Dla mnie dziwne
mozesz miec starszy typ centralki alarmu, tez tak mialem. JEst to zwiazane z obwodem czujników ultradzwiekowych - serwis powinien wiedziec, jak to zalatwic (dodatkowy przewod). Nowe centralki juz tego nie maja. Tyle wiem z autopsji
pzdr
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek
-
Kubeusz
-
e2rdo
-
Grzech
-
e2rdo
-
kawanagila
coś tam mi się udało pstryknąć
tu widać firmowy kawałek twardej gumy, która ogranicza dolną pozycję sprzęgła
a tu śrubę regulującą górne położenie - trzeba poluzować obydwie nakrętki i dopasować - ja opuściłem tą śrubę o jakieś 4mm
i od tego czasu jest spoko i wszyscy, którzy wcześniej jeździli autem potwierdzają
pozdrawiam i do nurkowania
tu widać firmowy kawałek twardej gumy, która ogranicza dolną pozycję sprzęgła
a tu śrubę regulującą górne położenie - trzeba poluzować obydwie nakrętki i dopasować - ja opuściłem tą śrubę o jakieś 4mm
i od tego czasu jest spoko i wszyscy, którzy wcześniej jeździli autem potwierdzają
pozdrawiam i do nurkowania
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
1 przez półroku nie mogłem sobie znaleśc pozycji za kierownicą pedały sa masakra za wysoko - a mam dość wysoki nr buta
2. sprzęgło wciskac do podłogi - w ceed to awykonalne dobrze ze działa bardzo wysoko i praktycznie 1/3 wciśniecia wystarcza
mówisz ze po 8h jazdy ci noga ścierpła? ja wciskam pedał w podłogę to wtedy się wygonie jedzie
2. sprzęgło wciskac do podłogi - w ceed to awykonalne dobrze ze działa bardzo wysoko i praktycznie 1/3 wciśniecia wystarcza
mówisz ze po 8h jazdy ci noga ścierpła? ja wciskam pedał w podłogę to wtedy się wygonie jedzie
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
-
xabeman
OdnoÂśnie alarmu:
Alarmy w modelach Cee'd (jak w innych Kiankach) sa wyposaÂżeniem dodatkowym, tj. akcesoryjnym. NIE FABRYCZNYM!!!. DorwaĂŚ cymbaÂła, ktĂłry Âźle dobraÂł, zamontowaÂł, a na koniec zaprogramowaÂł.
Mam w serwisie inny problem. Alarm gÂłupieje przy wysokich temp. Chodzi o ruch powietrza pod wpÂływem zwiĂŞkszania siĂŞ ciÂśnienia w samochodzie (oczywiÂście przy zamkniĂŞtych oknach) Regulacja ultradÂźwiĂŞkĂłw pomaga, a owszem. Ale z jednym zastrzeÂżeniem. MoÂżna machaĂŚ przed czujkÂą, a ta nic...
PrzecieÂż nie powiem klientowi, Âże tak ma byĂŚ, bo bym na idiotĂŞ wyszedÂł.
Pozdro
Alarmy w modelach Cee'd (jak w innych Kiankach) sa wyposaÂżeniem dodatkowym, tj. akcesoryjnym. NIE FABRYCZNYM!!!. DorwaĂŚ cymbaÂła, ktĂłry Âźle dobraÂł, zamontowaÂł, a na koniec zaprogramowaÂł.
Mam w serwisie inny problem. Alarm gÂłupieje przy wysokich temp. Chodzi o ruch powietrza pod wpÂływem zwiĂŞkszania siĂŞ ciÂśnienia w samochodzie (oczywiÂście przy zamkniĂŞtych oknach) Regulacja ultradÂźwiĂŞkĂłw pomaga, a owszem. Ale z jednym zastrzeÂżeniem. MoÂżna machaĂŚ przed czujkÂą, a ta nic...
PrzecieÂż nie powiem klientowi, Âże tak ma byĂŚ, bo bym na idiotĂŞ wyszedÂł.
Pozdro
-
Puchatek_1999
-
gbear - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 1289
- Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
<span>xabeman</span> napisał(a):Przecież nie powiem klientowi, że tak ma być, bo bym na idiotę wyszedł.
A to centrala nie zaleca, takiego zachowania?
Ten Typa Tak Ma i koniec
złośliwy jestem, ale fajnei, że nie wszyscy takie podejscie maja
pzdr
temat zamykam, jakby ktos cos chcial dopisac, to otworze
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek
Posty: 20
Strona 1 z 1
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
prośba o pomoc - zepsute auto :(
przez Katarzyna » 14 sie 2019 09:37 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 10 Odpowiedzi / 6142 Wyświetlone
- Ostatni post przez Adam Garstka
16 sie 2019 01:48
-
prośba o pomoc - zepsute auto :(
-
-
Prośba o zdekodowanie VIN
przez artur251 » 12 cze 2023 09:32 w Akcesoria i wyposażenie - 2 Odpowiedzi / 9158 Wyświetlone
- Ostatni post przez aviator
24 lip 2023 15:25
-
Prośba o zdekodowanie VIN
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości