Jak długo zamierzacie jeździć ceedem?

Spalanie, ubezpieczenie, przeglądy / Costs, insurance, technical examinations

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
kozyra1988
 

Jak długo zamierzacie jeździć ceedem?

26 mar 2008 11:23

Witam,jak długo macie zamiar eksploatować swojego ceeda? Na długo się z nim związujecie?

AUTOR WĄTKU
_alek_
 

26 mar 2008 11:58

Myślę że minimum 5 lat moim pro-ceedkiem pojeżdżę....

Avatar użytkownika
magbob
Asystent Kierownika
 
Posty: 233
Dołączył(a): 13 paź 2007 22:38
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Małopolska

26 mar 2008 12:29

Planuje jeździć 4 lata ( tyle ile będzie trwał leasing ), wtedy jak go sprzedam, będzie jeszcze na gwarancji, czyli powinien utrzymac lepsza cenę
Był beżowy 1,6 CRDI Opt+
Jest C4 Grand Picasso 2.0 HDI 150KM
Obrazek

Avatar użytkownika
mark
Weteran
 
Posty: 1307
Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
Lokalizacja: Lubelskie
Grupa: Lubelska
Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+

26 mar 2008 12:59

Jak cee'd bĂŞdzie siĂŞ dalej tak dobrze sprawowaÂł, to chciaÂłbym pojeÂździĂŚ 6-7 lat.
:roll:

AUTOR WĄTKU
marko
 

26 mar 2008 13:00

7 :D

AUTOR WĄTKU
jacek316
 

26 mar 2008 13:31

Jeśli wszystko będzie ok to 7 latek

AUTOR WĄTKU
zajcol
 

26 mar 2008 14:48

4 - 5 tak żeby sprzedać jeszcze na gwaranacji.

AUTOR WĄTKU
Astromatrix
 

26 mar 2008 15:27

5-6 lat a może i dłużej :)

SebolE
Nadworny fotograf
 
Posty: 329
Dołączył(a): 25 sie 2007 17:48
Lokalizacja: Gdañsk,Sopot,Gdynia,W-wa

26 mar 2008 16:05

U mnie to strasznie ciężka sprawa.
A to dla tego, że bardzo sie przyzwyczajam do swoich "Benna"*
Tak jak większość jeżdżę tak około 8 lat autkami.
*Benna Wóz rzymski o proweniencji lateńskiej duży, okuty wóz do przewożenia wielu pasażerów ;)

Avatar użytkownika
gbear
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Dolny Śląsk

26 mar 2008 17:27

jak dobrze pojdzie, to moze w czerwcu tego roku zmienie na auto ze stajni KIA, ale ciut odmienne

a jak nie, to tak 3 lata maks, jak z kazdym autem :)

pzdr
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek :-)

Obrazek

Avatar użytkownika
dyzman
Kierownik zmiany
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19 lut 2008 19:54
Lokalizacja: Słupsk
Grupa: Trójmiasto

26 mar 2008 17:31

Minimum 5 lat, a jak będzie fajnie to i z 8. Chyba że nastąpi niespodziewany przypływ gotówki.... :lol:

AUTOR WĄTKU
rav
 

26 mar 2008 19:14

Planuje 4 latka :)

Avatar użytkownika
pioter
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 6218
Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
Lokalizacja: Ostróda
Grupa: Warmińsko-Mazurska
Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M

26 mar 2008 19:14

7-10, chyba że trafię 6 w totka
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016

Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)

Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.

AUTOR WĄTKU
Berger
 

26 mar 2008 19:30

2
...moja żona życzy sobie sportage

robson
Dopiero co...
 
Posty: 3
Dołączył(a): 08 lut 2008 23:49
Lokalizacja: Polanica-Zdrój
Grupa: Dolny Śląsk
Model cee'd:
C1 HB, 1,4 Pb 109KM
2007, Comfort+

Zależy od awaryjności auta

26 mar 2008 19:39

Jeśli usterki będa zbyt uciążliwe to nie dam rady męczyć sie z serwisem az 5 -7 lat, a zamierzałem jeździć bez dodatkowych wizyt w ASO poza przeglądami co 15000 km
Narazie trzeszczy kokpit i słupek prawy przedni w ASO naprawiali 4 godziny i jest jeszcze głośniej ale inaczej coś porawili coś popsuli

stukanie z tylnego zawieszenia ale tez w aso stwierdzili ze jest ok

no i teraz dudnienie sprzegła jak sądze

a wcześniej akumulator interwencja assistance ale jest ok jak powiedzieli w ASO jednak zasugerowali ze jak jest coś nie tak to mam sie podziewać znowu problemów z akumulatorem
1.4 DOHC C+ (z lipca 2007)
średnio 6,2l/100 km (min. 5,0 - max 7,0)
40000 km w lipcu 2009
200000 km w sierpniu 2018

AUTOR WĄTKU
e2rdo
 

26 mar 2008 20:30

10

AUTOR WĄTKU
xxxpablos
 

26 mar 2008 20:58

Planuje 5 a jak będzie to życie pokaże... :)

AUTOR WĄTKU
Łukasz
 

26 mar 2008 21:05

7 bo tyle potrwa spłata :( a następne może bedzie Sorento :oops:

AUTOR WĄTKU
Mara
 

26 mar 2008 21:08

Ja myślę z 7 do 10, zobaczymy co życie pokaże.

AUTOR WĄTKU
dankat
 

26 mar 2008 22:11

max 3 lata - leasing. W 3 miesiace zrobilem 15.000km, w 3 lata wyjdzie 200.000km, a wiec bedzie sie nadawal tylko na sprzedaz.

Następna strona
Powrót do Koszt utrzymania
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl