ceny z Rzeszowa
filtr oleju 20,00
zmywacz do hamulców 20,00
filtr pyłkowy 86,41
i jakaś opaska 2,71
materiały razem: 129,12
cena robocizny: przegląd 15000 + wymiana filtra kabiny (na FV obie te czynności serwisowe wyszczególnione są osobno) 300,89
razem bez oleju: 129,12+300,89= 430
olej zakupiłem u znajomego MOBIL 1 0W40 Protection Formula 4l - 145 PLN
przegląd 15.000 - Rzeszów
Moderator: Żandarmeria
-
EMWU - Asystent Kierownika
- Posty: 335
- Dołączył(a): 02 wrz 2007 20:59
- Lokalizacja: Przemyśl
- AndrzejM
- Boski
ja w Rzeszowie równiez płaciłem te same kwoty za przeglą przy czym przy drugim dochodzi jeszcze koszt płynu hamulcowego i większa opłata za robocizne ze niby z tymi hamulcami jest troche roboty więcej. Olej też własny przywiozłem castol edge sport 0w40 138zł za 5l ciekawy jestem jak spisuje się twoj olej no ale do jakich kolwiek konstruktywnych wniosków bedzie mozna dojsc dopiero po 100-200tyś.
-
EMWU - Asystent Kierownika
- Posty: 335
- Dołączył(a): 02 wrz 2007 20:59
- Lokalizacja: Przemyśl
serwis jak na razie generalnie OK- ale swoja drogą to trochę zaczynają mnie irytować....
1. pytam o akcję serwisową na radia /mówię, że w Polsce wymieniają, sprawdzają listę... itp itd/ a gość mi na to - żebym mniej czytał forum bo głupoty piszą - trochę takie zlanie i żadnej konkretnej informacji nie dostałem... nie chciało mi się swoją drogą wałkować tematu, ponieważ radyjko po 2 czy 3 zawiechach na samym początku - gra teraz bezproblemowo.
2. mówię o stukach tylnej osi /inaczej mówiąc zgłaszam usterkę/ a gość nie wpisuje jej nawet na zlecenie. jest tam taka rubryka "zgłaszane usterki". chciałem, żeby się ktoś ze mną przejechał i posłuchał co i gdzie stuka - to ponoć przejechał się sam mechanik i chyba tylko wyjeżdżając z hali na parking i powiedział, ze coś tam niby puka ale to normalne, jakby coś więcej to jest gwarancja ... takie tam pierdoły... i znów zero konkretnej informacji - takie dywagowanie, że fakt coś jest ale nie wiadomo co, może jak będzie głośniej to się da stwierdzić... żeby być całkiem obiektywnym to muszę przyznać, że ja też zbytnio nie naciskałem ...
tym razem nie było szefa serwisu - szkoda, bo gostek konkretny i z nim daje się coś załatwić... następnym razem, jak będę się umawiał to będę pytał, czy gość będzie na zmianie...
nie wiem z czego wynika ten brak informacji - chcą zamknąć oczy i przez 5 czy tam 7 lat udawać, że nic nie wiedzą i wszystko jest ok... a klienci mają jakieś tam urojenia?
wynika z tego, że faktycznie trzeba wszystko na piśmie przedstawiać i żądać odp. też pisemnej...
1. pytam o akcję serwisową na radia /mówię, że w Polsce wymieniają, sprawdzają listę... itp itd/ a gość mi na to - żebym mniej czytał forum bo głupoty piszą - trochę takie zlanie i żadnej konkretnej informacji nie dostałem... nie chciało mi się swoją drogą wałkować tematu, ponieważ radyjko po 2 czy 3 zawiechach na samym początku - gra teraz bezproblemowo.
2. mówię o stukach tylnej osi /inaczej mówiąc zgłaszam usterkę/ a gość nie wpisuje jej nawet na zlecenie. jest tam taka rubryka "zgłaszane usterki". chciałem, żeby się ktoś ze mną przejechał i posłuchał co i gdzie stuka - to ponoć przejechał się sam mechanik i chyba tylko wyjeżdżając z hali na parking i powiedział, ze coś tam niby puka ale to normalne, jakby coś więcej to jest gwarancja ... takie tam pierdoły... i znów zero konkretnej informacji - takie dywagowanie, że fakt coś jest ale nie wiadomo co, może jak będzie głośniej to się da stwierdzić... żeby być całkiem obiektywnym to muszę przyznać, że ja też zbytnio nie naciskałem ...
tym razem nie było szefa serwisu - szkoda, bo gostek konkretny i z nim daje się coś załatwić... następnym razem, jak będę się umawiał to będę pytał, czy gość będzie na zmianie...
nie wiem z czego wynika ten brak informacji - chcą zamknąć oczy i przez 5 czy tam 7 lat udawać, że nic nie wiedzą i wszystko jest ok... a klienci mają jakieś tam urojenia?
wynika z tego, że faktycznie trzeba wszystko na piśmie przedstawiać i żądać odp. też pisemnej...
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
powiedz IM w serwisie że do pięt jeszcze nie dorośli tym kilku co pisza na forum
bierz wszystko na piśmie to zaraz znajda że akcja sprawdzania radia amorków desek tapicerskich itd.
niestety jak dla mnie ASO KIA to garażowcy - w złym tego słowa znaczeniu
szkoda że Ci nie powiedzieli jak panHeniu z garażu że jak cCi puka to głośniej radio zrobić trzeba
bierz wszystko na piśmie to zaraz znajda że akcja sprawdzania radia amorków desek tapicerskich itd.
niestety jak dla mnie ASO KIA to garażowcy - w złym tego słowa znaczeniu
szkoda że Ci nie powiedzieli jak panHeniu z garażu że jak cCi puka to głośniej radio zrobić trzeba
- q8122
Re: przegląd 15.000 - Rzeszów
EMWU napisał(a):ceny z Rzeszowa
filtr oleju 20,00
zmywacz do hamulców 20,00
filtr pyłkowy 86,41
i jakaś opaska 2,71
materiały razem: 129,12
cena robocizny: przegląd 15000 + wymiana filtra kabiny (na FV obie te czynności serwisowe wyszczególnione są osobno) 300,89
razem bez oleju: 129,12+300,89= 430
olej zakupiłem u znajomego MOBIL 1 0W40 Protection Formula 4l - 145 PLN
Dzisiaj byłem w Multitruck na przeglądzie po 15 tys., w innym wątku opiszę co się działo w tym serwisie, ale teraz powiem tylko iż faktura opiewała na kwotę 439,99 zł z uwzględnieniem rabatu przyznanego przez Prezesa Nowaka a wykonanego rękami Kierownika Serwisu A.Kanuch ( miał być 10% na robociznę i tyle samo na materiały ). Widzisz jak robią nas w bambuko.
Ja mam rabat a ty zapłaciłeś mniej ode mnie
Moja faktura łudząco podobna do twojej a olej również był mój Catrol Edge
Posty: 7
Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości