Strona 3 z 3

Napisane: 21 kwi 2009 15:00
przez ticzer
Wczoraj byÂło drugie tankowanie do peÂłna GTL'a. Obserwacje: cichsza praca, lepsza dynamika, spalanie-nie wiem, poniewaÂż w trasie jeszcze nigdy tak szybko nie jechaÂłem i nie mam punktu do porĂłwnania. Tym razem bĂŞdzie spokojniejsza jazda, wiĂŞc zobaczymy. W Lodzi, litr za 3,66.-

Napisane: 21 kwi 2009 16:34
przez novee
Qrrrde, tak chwalicie tego GTLa, a ja wczoraj cały bak zalałem Vyrvy z Orlenu, teraz będę w kółko jeździł żeby wypalić :lol:

Napisane: 21 kwi 2009 16:57
przez stj
Nie zdzierżyłem, stuknęło 250 km. jazdy po mieście i zajrzałem do średniego spalania. A tam średnia 6,8 :D , przed zerowaniem jak byk 7,3.
Ale to pewnie wiosna i jej ciepełko sprawiły. :lol:

Napisane: 21 kwi 2009 19:37
przez ticzer
<span>novee</span> napisał(a):Qrrrde, tak chwalicie tego GTLa


Bez przesady 8-) GTL jak to nowość, to drugi bak, trzeci zatankuje vyrve i zobaczymy. Cena jednak dosyc wysoka i nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku warto ...
:?

Napisane: 22 kwi 2009 10:30
przez kotin
novee napisał(a):Qrrrde, tak chwalicie tego GTLa, a ja wczoraj cały bak zalałem Vyrvy z Orlenu, teraz będę w kółko jeździł żeby wypalić :lol:

Jechałem teraz Tczew - Szczecin i z powrotem i miałem okazję porównać V-powera i Werwę. Obydwa paliwa lepsze odczuwalnie od byle jakiego LINK, ale między nimi różnicy w dynamice się nie doszukałem. W spalaniu też nie, ale chyba ciszej i bardziej miękko silnik pracował na Werwie. :oops:

Napisane: 22 kwi 2009 11:32
przez ticzer
A jak tam z cenÂą GTL'a i Vervy ?
W ÂŁodzi paliwa stosunkowo tanie, nie wiem ile cenia Verve ?
Skoro piszesz, Âże odczucia porĂłwnywalne to trza laĂŚ taĂąsze z tych dwĂłch 8-)

Napisane: 06 maja 2009 20:23
przez ticzer
No i bańka prysła ...
Ostatnie dwa tankowania GTLa do pełna (w sumie ok. 100l) no i wczoraj zasiwcil sie czerwony kapturek (woda w filtrze paliwa). Zatankowałem Verve i ... zgasło :? Czy to normalne ? A może GTL jest tak dobry, ze woda wyszla na wierzch ???
Tak czy siak jade do serwisu aby zerkneli. :)

Napisane: 06 maja 2009 22:01
przez Sieres
Autko z ca³kowitym przebiegiem zaledwie 2000km, zalany niedawno ca³y bak GTL'em (da³em siê podejœÌ marketingowo na stacji) - zrobione na nim ledwie 200km.

Hmmmm i co ?

Nale¿ê do tych, którym s³où na ucho nadepn¹³, lecz moje odczucie jest wyraŸne. Ciiiiiiszej, jakoœ tak bardziej miêkko i ciut mniej na zimno klekocze. Poprzednio zwyk³y shellowski diesel.

Cenowo zwykÂły diesel 3,51 pln, z GTL'em +20 groszy = 3,71 pln oraz podwĂłjne punkciki.

Napisane: 07 maja 2009 07:35
przez novee
Przejechałem coś ok. 500 km na tym super GTLu i wg mnie żadnej różnicy w porównaniu z Vyrvą. Cenowo też mniej więcej tyle samo, GTL jakieś 3gr droższy.

Napisane: 07 maja 2009 09:55
przez popmart
po przejechaniu 3 baków na GTL stwierdzam ze opłaca się go lać ale w trasę ... na miasto najmiejszych róznic w spalaniu ....

ale w trasę chętnie znowu go zaleję

Re: Nowy V-Power Diesel

Napisane: 21 cze 2009 20:26
przez mazurbiz
ja juz gdzies 3,5tys zrobilem, czyli kilka baków i jeden bak na verwa, i wg mnie w miescie nic nie widac roznicy, ja tras nie robie, poza jedna do lodzi, ale ta zrobilem na verva i spalaenie tez male bylo, tez w sensie na gtl kilka mniejszych tras i tez git. z BP jeszcze nic nie lalem wiec porownania nie mam, ale uwazam ze it ak trzeba lac do naszych ceed"ek tylko verva lub gtl, napewno lepsza jakos :)

rafi.

Re: Nowy V-Power Diesel

Napisane: 21 cze 2009 20:49
przez novee
mazurbiz napisał(a):napewno lepsza jakos :)

taa jakoś pewnie jest... :wink: Kolejny raz twierdzę, że te paliwa to kompletna lipa. Wg. wyliczeń magików i speców od diesli, to już powinienem mieć wtryski przynajmniej raz wymienione przy 82 kkm przebiegu (tfu tfu), bo jeżdżę na Vyrvie, zwykłym ON z Orlenu, Neste, czasem Statoil albo Lukoil. Zero różnic, albo inaczej - jak dobra stacja, to zwykły ON lepszy niż Vyrva z niektórych Orlenów (2 lipne już znam).

Re: Nowy V-Power Diesel

Napisane: 22 cze 2009 21:56
przez misiek1
Ja nie wiem, jak jest w przypadku diesli, ale u mnie (potwierdzone przez dziesiątki tankowań) wychodzi, że supremy95 (Statoil) pali mi mniej niż zwykłego paliwa- Nigdy więcej . Nie jest to duże różnica- ok. 0,1-0,4L na 100km ale to rekompensuje różnicę w cenie. A jeżeli to paliwo dodatkowo utrzymuje silnik w "czystości" to nie mam pytań. Jak ktoś ma wątpliwości, to proponuję zatankować zwykłą 95 i udać się na analizę spalin. Później po zatankowaniu np. Supremy udać się ponownie. Wynik jest inny. Autosugestia? Nie sądzę. ( W "swojej" stacji diagnostycznej taki pomiar zrobią Wam za darmo)

Re: Nowy V-Power Diesel

Napisane: 23 cze 2009 09:34
przez mjrPit
misiek1 napisał(a):Ja nie wiem, jak jest w przypadku diesli, ale u mnie (potwierdzone przez dziesiątki tankowań) wychodzi, że supremy95 (Statoil) pali mi mniej niż zwykłego paliwa- Nigdy więcej . Nie jest to duże różnica- ok. 0,1-0,4L na 100km ale to rekompensuje różnicę w cenie
:?
No to mnie zaskoczyłeś tym stwierdzeniem. też testowałem supreme95 i faktycznie silnik chodzi ładniej, żwawiej i jest delikatnie niższe spalanie, mniej więcej tak jak piszesz, ale to w żaden sposób nie rekompensuje różnicy w cenie, która zazwyczaj wynosi 20 gr na litrze. Żeby osiągnąć zwrot kosztów lepszego paliwa trzeba ograniczyć spalanie co najmniej o 0,3 l/100 km (wtedy jest mniej więcej różnica do zaakceptowania)

Paliwo średnie spalanie przejechane km litrów paliwa cena ltr koszt tankowania RÓŻNICA
Eurosuper 95 7,5 467 35,025 4,54 159,01 zł
Suprema 95 7,4 467 34,558 4,74 163,80 zł 4,79 zł
Suprema 95 7,3 467 34,091 4,74 161,59 zł 2,58 zł
Suprema 95 7,2 467 33,624 4,74 159,38 zł 0,36 zł
Suprema 95 7,1 467 33,157 4,74 157,16 zł -1,85 zł

Re: Nowy V-Power Diesel

Napisane: 23 cze 2009 18:56
przez less
misiek1 napisał(a):Ja nie wiem, jak jest w przypadku diesli, ale u mnie (potwierdzone przez dziesiątki tankowań) wychodzi, że supremy95 (Statoil) pali mi mniej niż zwykłego paliwa- Nigdy więcej . Nie jest to duże różnica- ok. 0,1-0,4L na 100km ale to rekompensuje różnicę w cenie. A jeżeli to paliwo dodatkowo utrzymuje silnik w "czystości" to nie mam pytań. Jak ktoś ma wątpliwości, to proponuję zatankować zwykłą 95 i udać się na analizę spalin. Później po zatankowaniu np. Supremy udać się ponownie. Wynik jest inny. Autosugestia? Nie sądzę. ( W "swojej" stacji diagnostycznej taki pomiar zrobią Wam za darmo)

A mi z kolei ON ze Statoila pali więcej niż każdego innego zwykłego ON

Re: Nowy V-Power Diesel

Napisane: 23 cze 2009 22:15
przez magbob
less napisał(a):A mi z kolei ON ze Statoila pali więcej niż każdego innego zwykłego ON


Dokładnie mam to samo odczucie, dlatego porzuciłem poszukiwanie nowych paliw i jestem wierny NESTE

Re: Nowy V-Power Diesel

Napisane: 23 cze 2009 23:12
przez Franky
tydzien temu zalałem ON ze statoil, niestety "wypil" 8L/100 km (mam 1.6 CRDI) a było koło 6.0 bp i shell

po tej wpadce zalalem shelem z tematu postu i nadal walcze bo juz mam 7.2 L/100 km

chyba nie trzeba komentować,
btw jakbym miał NESTE to tez bym pewnie lał :twisted:

Re: Nowy V-Power Diesel

Napisane: 02 sie 2009 22:15
przez ticzer
Franky napisał(a):tydzien temu zalałem ON ze statoil, niestety "wypil" 8L/100 km (mam 1.6 CRDI):twisted:


Cos w tym (statoilu)jest. Zalalem tam (pierwszy raz od kilku m-cy) i w miescie pali mi prawie 9l (silnik ten sam co u Franky'ego).
Musze wrocic do GTL'a i zobacze. Cos mnie to ... denerwuje.

Re: Nowy V-Power Diesel

Napisane: 02 sie 2009 22:25
przez novee
Grubyas napisał(a):
Franky napisał(a):tydzien temu zalałem ON ze statoil, niestety "wypil" 8L/100 km (mam 1.6 CRDI):twisted:


Cos w tym (statoilu)jest. Zalalem tam (pierwszy raz od kilku m-cy) i w miescie pali mi prawie 9l (silnik ten sam co u Franky'ego).
Musze wrocic do GTL'a i zobacze. Cos mnie to ... denerwuje.


Nie jezdem kurna sam :twisted: U mnie na paliwie ze Statoila jakby ciszej i kulturalniej pracuje, ale pije coś koło litra więcej niż na paliwie z innych stacji.
Grubyas lej na Neste, mnie pali na tym tyle samo i tak samo chodzi jak na GTLu i Vyrvie, żadnych róznic a 20-30 gr taniej.