Spalanie 1,4-temat podobny, ale jedna troszkę inne szczegóły
Moderator: Żandarmeria
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6537
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Najczęściej są to odcinki 3-4 km - tak więc uznając że silnik nie zdąży się nagrzać uważam że 7,5 jest całkiem dobrym wynikiem.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
zucio1 - Koordynator Regionalny
- Posty: 1339
- Dołączył(a): 29 lip 2007 14:23
- Lokalizacja: Olsztyn
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6537
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Pod moją nogą też jest dużo więcej (o 0,5 do nawt 1 litra) - jak widać kobieca noga wzbudza ekonomię w Kijance
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
- wilam
-
zucio1 - Koordynator Regionalny
- Posty: 1339
- Dołączył(a): 29 lip 2007 14:23
- Lokalizacja: Olsztyn
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6537
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Pojeździj trochę z patrzeniem na komputer z wyświetlanym spalaniem chwilowym - jak nawet na trasie będzie wysoko to znaczy że może jest to wina autka a nie Twojej nogi
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
- wilam
pioter napisał(a):PojeÂździj trochĂŞ z patrzeniem na komputer z wyÂświetlanym spalaniem chwilowym - jak nawet na trasie bĂŞdzie wysoko to znaczy Âże moÂże jest to wina autka a nie Twojej nogi
DokÂładnie tak. Gdy mi siĂŞ nie spieszy jak widzĂŞ spalanie chwilowe powyÂżej 15l/100km to noga delikatnie z gazu. To wystarczy aby siĂŞ pÂłynnie i ekonomicznie poruszaĂŚ. Na trasie moÂżna nawet sobie ustawiĂŚ 'prĂłg psychologiczny' na 13l/100km
- Shred34
Ja nie wiem jak Wy to robicie; u mnie spalanie jest w granicach 9,5-10,5l. Przy krakowskich porannych korkach codziennie rano jadę do pracy ok 7km przez 20-30 minut, a z powrotem wracam już bez korków ale tak żeby być jak najszybciej. Staram sie oszczędzać i obchodzić delikatnie z gazem ale sie po prostu nie da . Wiec tu pytanie co robicie że tak mało spalacie
- rafek81
u mnie teraz na oponach zimowych spalanie w miescie 7.3l/100.. zgadzam sie z wilam ze dla oszczednego i komfortowego poruszania sie trzeba przelaczyc kompa na chwilowe spalanie.. i widzisz ile ci łyka... podam pewien przykład... jezdzac dzienie na tej samej trasie.. zaobserwowalem pewna ciekawa rzecz.. opis styuacyjny: zakret 90 stopni pod górke.. i jadac na 2biegu chwilowe spalanie 22-25l/100 a jadac z ta sama predkoscia i przekłajac na 3 bieg spalanie jest na poziomie 13-15l/100... to ogromna roznica a wynik koncowy czyli wjechanie pod górke taki sam.. oczywiscie jadac samemu to nie problem.. bo gdyby byl komplet osob + bagaz pewnie na 3biegu by autko nie zdychalo
- aipegnuc
-
zucio1 - Koordynator Regionalny
- Posty: 1339
- Dołączył(a): 29 lip 2007 14:23
- Lokalizacja: Olsztyn
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- aor
- szyszek
Witam
Ja na razie tylko 600km przejechałem ale faktycznie patrząc na chwilowe można sie wiele nauczyć.
Proponuje przeprowadźcie sobie mały test widząc czerwone światło przy prędkści około 70km/h
1) Wrzucamy luz
2) Wrzucamy 4 i hamujemy silnikiem
3) Wrzucamy 5 i hamujemy silnikiem
U mnie o dziwo najmiejsze spalanie komputerek pokazuje przy 4 - nie do końca to rozumie ale sprawdziłem juz kilka razy
możliwe ze przy małych obrotach sterownik podaje paliwo zeby silnik nie zdechł a na 4 dłuzej pozwala mu sie toczyć pez paliwka
Ja na razie tylko 600km przejechałem ale faktycznie patrząc na chwilowe można sie wiele nauczyć.
Proponuje przeprowadźcie sobie mały test widząc czerwone światło przy prędkści około 70km/h
1) Wrzucamy luz
2) Wrzucamy 4 i hamujemy silnikiem
3) Wrzucamy 5 i hamujemy silnikiem
U mnie o dziwo najmiejsze spalanie komputerek pokazuje przy 4 - nie do końca to rozumie ale sprawdziłem juz kilka razy
możliwe ze przy małych obrotach sterownik podaje paliwo zeby silnik nie zdechł a na 4 dłuzej pozwala mu sie toczyć pez paliwka
- Łukasz
- rafek81
panowie.. w kazdej instrukcji do kazdego nowego auta produkowanego od 2001 jest do³¹czona informacja zeby nie jezdzic na 'luzie' bo niszczy sie katalizator.. dodatkowo jak zalaczymy sobie komputer na spalanie chwilowe to zobaczymy ze hamowanie silnikiem na wyzszych obrotach prawie calkowicie zamyka doplyw paliwa (a jesli wcisniemy sprzeglo to na kompie pojawi sie informacja o ok.3l na 100-ke) wiec jesli ktos chce jezdzic oszczednie i wciska luz na kazdym kroku.. to potem ma spalanie po 9 litrow przy silniku 1,4...
- Lesheck
Hamowanie silnikiem w nowoczesnych autach objawia się zerowym spalaniem paliwa i nieważne jest na jakim biegu. Ja jak jeżdzę po mieście to jeśli pozwala na to dana sytuacja na drodze, to "schodzę" (hamując delikatnie) z 4-ki na 3-kę a potem może i do 2-ki. A gdy jestem blisko świateł to przy ok 1500 obr/min wysprzęglam. Fakt jest faktem, że tylko płynna jazda daje dobre rezultaty w spalaniu.
- rafek81
dokladnie.. przypominam sobie jeszcze jedna rzecz ze kobieta w serwisie dala mi dobra rade.. zebym pierwsze 1000km jezdzil spokojnie i unikal wszelkich korkow i aglomeracji.. i najlepiej gdzies sie w trase wybrac... bo cos tam..(nie pamietam co bo bylem w stanie upojenia radosci gdy odbieralem auto) ale tak wlasnie zrobilem i teraz mam spalanko w miescie max.7,0l/100km w trasie 5,3l/100km (i ciekawia mnie te posty innych o spalaniu ponad 9 l/100km..)
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
VGate vs Foxwell vs inne ELM327
przez MarcinCZ » 10 cze 2020 12:11 w Akcesoria i wyposażenie - 5 Odpowiedzi / 6527 Wyświetlone
- Ostatni post przez amatoramator
17 cze 2020 09:45
-
VGate vs Foxwell vs inne ELM327
-
-
Błąd związany z DPFem P24C6 i inne
przez Holinex_07 » 16 gru 2023 16:58 w Silniki i skrzynia biegów - 1 Odpowiedzi / 2412 Wyświetlone
- Ostatni post przez Jacek858522
11 mar 2024 19:25
-
Błąd związany z DPFem P24C6 i inne
-
-
Bardzo silne wspomaganie i inne błędy
przez Miszel » 20 lis 2020 15:03 w Zawieszenie - 13 Odpowiedzi / 8333 Wyświetlone
- Ostatni post przez Magikrealista
22 wrz 2021 15:25
-
Bardzo silne wspomaganie i inne błędy
-
-
Zarówki LED w kierunkowskazach i inne poza światłami mijania
przez gelopl » 16 mar 2024 09:06 w Tipsy i triksy ... - 2 Odpowiedzi / 3460 Wyświetlone
- Ostatni post przez Ryba4
06 maja 2024 19:48
-
Zarówki LED w kierunkowskazach i inne poza światłami mijania
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości