Strona 1 z 1

Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 20 sty 2017 22:22
przez HARDCOREXXX
Witam.Jak w tytule wyskoczył taki błąd . Auto po dzwonie .Wymienione poduchy kierowcy i pasażera, napinacze pasów L i P , oraz sensor poduszek .
Po odpaleniu auta i czasie 1-2 sec pojawia się kontrolka airbag .
Jak myślicie co zrobić ?
Kupiłem preparat do poprawy połączeń elektrycznych , ale niewiele pomógł .Właściwie to nic - dalej błąd wywala .

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 21 sty 2017 07:07
przez emilemil
Usuwałeś błąd poduszek z komputera ? Jak dla Mnie wysoki opór wskazuje na awarie napinacza pasa pasażera.

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 21 sty 2017 08:29
przez outlander38
Wszystko wymienione na nowe ? Używane ? Tak jak pisze kolega wyżej błąd przy napinaczu ....a skąd pomysł psikania do poprawy połączeń???? To są bardzo delikatne rzeczy a ten preparat może je uszkodzić , powodując nawet wystrzał poduszki ...

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 22 sty 2017 14:46
przez HARDCOREXXX
Poduszki i napinacze wymienione na używane .Części pochodziły z "auta bezwypadkowego" .
Dodam jeszcze że poduszka pasażera miała wyjście na wtyczkę z prawej strony (w mojej starej była po lewej stronie), w związku z tym musiałem przedłużyć kable około 15 cm .
Myślałem że może z tego powodu ten błąd jest , ale po odłączeniu poduszki pasażera pojawia się następny błąd B1352 (poduszka pasażera - za duża rezystancja ) .
Jeżeli podepnę z powrotem poduszkę pasażera a odepnę tylko napinacz pasa pasażera- błąd się nie zmienia B1367-Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera .
Czyli podsumowując czy napinacz jest podłączony czy nie jest błąd B1367 .
Błąd kasowałem z komputera ale jest z napisem STAŁY , więc się pojawia na nowo .

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 22 sty 2017 15:10
przez outlander38
Czyli nie widzi napinacza pasów . Ale te przedłużania przewodu do poszli powiem Ci ze niezły pomysł. Nie obawiasz sie ze kiedyś sama z siebie wystrzeli ? Ona nie jest z anglika ???

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 22 sty 2017 16:33
przez HARDCOREXXX
Właśnie doszedłem do tego samego wniosku że musi być z anglika .Jutro porozmawiam ze sprzedającym i się go wypytam dokładnie .

outlander38 napisał(a): Nie obawiasz sie ze kiedyś sama z siebie wystrzeli ? Ona nie jest z anglika ???

wiesz to czy z anglika czy nie to niema wpływu na to czy wystrzeli .
Nie rozbierałem jej - założyłem tak jak była.tylko dodatkowy kłopot z tymi kablami .
Sprawdzę czy niema jakiś wtyczek jeszcze pod fotelem pasażera .

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 22 sty 2017 16:53
przez outlander38
To ze z anglika to nic , ale Twoje przeróbki kabli mogą doprowadzić do wystrzelenia poduszki

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 22 sty 2017 17:48
przez HARDCOREXXX
Kable zlutowane w podwójnej izolacji termokurczliwej i na koniec włożone do peszla - lepiej jak z fabryki .
Akurat o swoje wykonanie to ja się nie boję .

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 22 sty 2017 17:59
przez outlander38
Ale lutowanie zmieniasz rezystancje ...jezeli nie wiesz co robisz nie rób .

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 22 sty 2017 18:34
przez emilemil
outlander38 napisał(a):Ale lutowanie zmieniasz rezystancje ...jezeli nie wiesz co robisz nie rób .


Miałem to właśnie napisać, czy czasem tutaj nie szukać przyczyny.

Kurde, ja żeby skasować bła poduchy musiałem SRS z tunelu srodkowego wyjać i wysłac do skasowania :P

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 22 sty 2017 19:11
przez gisio
HARDCOREXXX napisał(a):Poduszki i napinacze wymienione na używane .Części pochodziły z "auta bezwypadkowego" .


Jak to czytam, to włos na łowie mi się jeży !!!.

HARDCOREXXX - poczytaj sobie rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005 r., poz. 1666.

Twoje działania nie tylko są niezgodne z obowiązującym prawem ale narażają również innych użytkowników dróg na utratę zdrowia. Więc jak chcesz dalej lepić i spawać swój przystanek to rób to po cichu w swojej dziupli a nie obnosisz się z tym na forum.

Aż strach pomyśleć, że "to coś" kiedyś wyjedzie na polskie drogi ... :palka:

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 23 sty 2017 09:47
przez Ryba4
HardcoreXXX, podrzuć VIN na pw

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 30 sty 2017 17:15
przez HARDCOREXXX
Problem usunięty . Powodem błędu był wadliwy napinacz pasa pasażera.Po wymianie na nowy błąd zniknął .

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 30 sty 2017 17:21
przez outlander38
Czyli przelutowane przewody nadal zostawiłeś w aucie ?

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 30 sty 2017 19:15
przez Ryba4
HARDCOREXXX napisał(a): napinacz pasa pasażera.Po wymianie na nowy błąd zniknął .

Znaczy się na INNY z tego samego szrotu, czy nowy z serwisu ?;)

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 30 sty 2017 19:30
przez stempel1
A ja mam pytanie czy kolega podesłał Rybie swojego Vina? Bo jeśli tak to chętnie poznałbym historię tego auta - drobna kolizja, czy też szkoda całkowita była :wink:

Re: Błąd B1367 .Wysoki opór obwodu napinacza pasa pasażera

Napisane: 30 sty 2017 20:04
przez outlander38
Ryba4 napisał(a):
HARDCOREXXX napisał(a): napinacz pasa pasażera.Po wymianie na nowy błąd zniknął .

Znaczy się na INNY z tego samego szrotu, czy nowy z serwisu ?;)



Też pytanie pewnie że nówka z ASO