Strona 26 z 32

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 00:21
przez Renegade
Ryba4 napisał(a):Sugerujesz, że spokojnie można przestawić na 11.8V ?


Spokojnie bym przestawił. Tak jak mówisz masz startera, jeżeli się nie sprawdzi zawsze możesz zwiększyć.

Tak z ciekawostek zrobiłem pomiary tego mojego nabytku i tak się przedstawiają:

Z włączonym wyświetlaczem:
Obrazek
Pobór skakał max do 0.55

Z wyłączonym wyświetlaczem:
Obrazek

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 00:25
przez Ryba4
A jeszcze jedno:
Renegade napisał(a): no ja ten kabel podłączam tak, że czarny daję pod śrubę karoserii tam po prawej masz taką fajną, no a czerwony bezpośrednio do plusa, bezpieczniej podobno ładować przez instalację, niż bezpośrednio AKU.

I to może pomóc na problem świecących LEDów? Ewidentnie auto świruje po podłączeniu ładowarki, bo przy zgaszonym silniku, wyjętym kluczyku i manetce świateł na 0 (nie mam auto) - czyli zamykam auto i idę do domu - świecą się DRLe, a jedyne co mogę zrobić to przekręcić manetkę na pozycyjne, ale tu jest hit - wtedy świeci się cała deska i wszystko inne, tak jakby kluczyk był przekręcony. Bo normalnie gdy celowo zostawiam zamknięte auto na pozycyjnych, to nic innego się nie świeci... :scratch_one-s_head:
gzyms napisał(a):Napisz do nich. Mają też stronę z opisanymi rozwiązaniami różnych problemów. https://wr24support.freshdesk.com/support/home

Dzieki Gzyms! Ogólnie szacun! :drinkingcheers:
gzyms napisał(a):W ASO robiłeś? A mnie odesłali kiedyś z kwitkiem. Eh ta prowincja.

Jak wiemy, są ASO i ASO... :icon_evil: Ja mam w aucie kilka dokładanych patentów i wszystko zawsze ASO (Patecki), inni mechanicy nigdy nie dotykali tego auta, na razie nie narzekam ;)
gzyms napisał(a):Możecie przestać wstawiać te mordy? Widać tylko napis

Któreś konkretnie ? :?: :biggrin: Może to kwestia przeglądarki? Albo Tapatalka ? :scratch_one-s_head: :whistle2: Żarcik :biggrin: :friends:

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 00:35
przez Renegade
Ryba4 napisał(a):I to może pomóc na problem świecących LEDów? Ewidentnie auto świruje po podłączeniu ładowarki, bo przy zgaszonym silniku, wyjętym kluczyku i manetce świateł na 0 (nie mam auto) - czyli zamykam auto i idę do domu - świecą się DRLe, a jedyne co mogę zrobić to przekręcić manetkę na pozycyjne, ale tu jest hit - wtedy świeci się cała deska i wszystko inne, tak jakby kluczyk był przekręcony. Bo normalnie gdy celowo zostawiam zamknięte auto na pozycyjnych, to nic innego się nie świeci... :scratch_one-s_head:


Ale to się dzieje tylko po podłączeniu ładowarki ?, jak podłączałem DRLe u siebie to wpinałem bezpiecznik, żeby świeciły się tylko DRLe bez lamp i wszystko działało, po wyłączeniu zapłonu LEDy gasną, jak masz w pozycji świateł to po zgaszeniu silnika i uzbrojeniu światła powinny jeszcze jakiś czas świecić o ile masz tą funkcję odprowadzania do domu.

Ważne jest tylko, aby po zgaszeniu silnika nie bawić się manetką ze światłami bo wtedy się nie wyłączą, raz tak AKU rozładowałem :biggrin:

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 00:57
przez Ryba4
Dokładnie tak, tylko po podłączeniu CTEKa. Poza tym, przez ostatnie 9 lat DRLe działały w zgodzie z prawem, naturą, logiką i ekonomią :)

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 05:21
przez ruszok
To się dzieje bo masz DRL Philipsa. Jak znam życie masz skrzynkę do sterowania w wersji v.1 (bez kabelka ACC). Jeśli masz wersję bez ACC lub niepodłączone ACC to pozostaje ci tylko wyciągnąć bezpiecznik lamp.
Ten sterownik wykrywa gradient i poziom napięcia. Już nie pamiętam dokładnie, ale chyba przy skoku do min. 13V logiką w nim zaszyta włącza lampy. No a ty ładujesz i masz napięcie jak z alternatora. Reasumując - sterownik myśli że auto jest odpalone.

Ja miałem problem w CRDi bo mi gasły jak auto wyłączało ladowanie. To Philips mi wymienił moduł na taki z ACC. A później już dawali do lamp tylko ten z ACC.

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 08:15
przez gzyms
Panowie proszę o wideorejestratorach. Zaśmiecacie wątek. Można się zgubić. ;)

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 08:40
przez ruszok
Ryba nawalił, Ryba niech sprząta :palka:

Karty:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=14360

PowerBank:
http://www.autowrzuta.pl/showthread.php ... #pid262456

Viofo A129

Szczegolowe dane poboru pradu kamery Viofo A129 w 2CH w roznych kombinacjach:
    GPS + LCD ON - WiFi OFF= 606mA
    GPS + LCD OFF - WiFi 0FF = 581mA

    bez GPS + LCD ON = 584mA (WiFi OFF)
    bez GPS + LCD ON = 644mA (WiFi ON)

    czyli
    LCD zabiera: 25mA (okol 20min mniej na Cellinku NEO6)
    GPS zabiera: 22mA (okolo 15min mniej na Cellinku NEO6)
    WiFi zabiera: 38mA (okolo 35min mniej na Cellinku NEO6)

czas nagrywania kamery na power banki mona latwo wyliczyc w/g wzoru (zaskakujaco dobrze sie sprawdza):
    pojemnosc power banku (przy 5V) / 581mAh (pobor A129 DUO przy 5V) = czas nagrywania
    (zaskakujaco dokladny wzor, zakladajac ze pojemnosc power banku jest "realna", bo tu mozna sie zdziwic).
    przyklad z Power bankiem Xiaomi 10 000mAh:
    10 000mAh / 581mAh = 17godzin

    Inne przykladowe power banki (dedykowane do kamer samochodowyh):
    Cellink B/NEO6: 25godzin (zaledwie po godzinie ladowania samego power banku)
    Cellink NEO9: 38godzin (zaledwie po godzinie ladowania samego power banku)
    wiecej o alternatywnych sposobach zasilania kamer na parkingu tutaj:
    http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=6736
    http://www.autowrzuta.pl/showthread.php ... #pid261912

Ile kamera bedzie dzialac z akumulatorem samochodowym?
    zanim podam szacunkowe czasy to jeszcze wspomne o tym ze nie zaleca sie uzywac kamery podlaczonej do akumulatora samochodowego, a napewnie nie zaleca sie aby kamera dzialala dlugo i wyladowywala akumulator ponizej jego znamionowych wartosci (12.5V).
    Dlaczego nie zaleca sie zostawiac kamery w trybie parkingowym podlaczonej do akumulatora?
    - akumulator nie jest zaprojektowany do tago aby zasilac cokolwiek na parkingu (w tym kamere)
    - akumulator im dluzej zostaje wyladowany ponizej wartosci nominalnych tym bardziej zostaje bezpowrotnie uszkodzony
    - akumulator wyladowany ponizej 12V i pozostawiony w tym stanie przez kilka dni 2-4, chemicznie zostaje uszkodzony, w jego wewnetrznej strukturze (na plytkach) tworzy sie czarny osad, odseparowujacy "kwas", co w konsekwencji skutkuje powazna utrata pojemnosci (nieodwracalne uszkodzenie), wystarczy ze 1 raz zapomnimy wylaczyc kamery na wekend a w poniedzialek juz nie odpalimy silnika, przy czym sam akumulator bedzie narazony na powazne uszkodzenie.

    Kamera Viofo A129 podlaczona do 100% sprawnego akumulatora 100Ah (bez zabezpieczenia przed wyladowaniem akumulatora) bedzie dzialac okolo 3-4dni po czym moga byc juz problemy z rozruchem silnika (po tym czasie).
    Warto pamietac ze akumulator zostal wyladowany do krytycznej wartoscii i zaleca sie jego ladowanie przez nastepne 6-10godzin aby odzyskal sprawnosc i byl gotowy do nastepnego dzialania (bez ryzyka uszkodzenia).

    Kamera Viofo A129 z Kablem HardWire (kontroler poziomu wyladowania akumulatora z zabezpieczeniem) z akumulatorem 100Ah przy bezpiecznym ustawieniu poziomu wyladowania na poziom 12.5V powinna byc w stanie dzialac okolo 2-6godzin, po tym czasie rozruch silnika bedzie mozliwy, a akumulator nie bedzie narazony na uszkodzenie, pomimo tego zaleca sie jezdzic okolo 1-3godziny aby akumulator zostal naladowany do poziomy takiego jak przed uzywaniem kamery A129 (na parkingu). Skracanie czasu ladowania akumulatora bedzie stopniowo go degradowalo i czas pracy kamery bedzi coraz mniejszy (coraz szybciej akumulator osiagac bedzie limit 12.5V).

    Aby uninac ryzyka uszkodzenia akumulatora, oraz wydluzyc czas pracy kamery w trybie parkingowym zaleca sie stosowac dedykowane power banki na ogniwach LiFePO4 (typiu Cellink: http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=6736 ) bateria jest droga ale jej zywotnosc jest liczona na ponad 10lat, dodatkowe aspekty bezpieczenstwa sa atutem Cellinka.

Q: Co to jest tryb parkingowy Low-Bitrate (LB) i czy jest lepszy od innych trybow parkingowych, uzuwac go czy nie?
    A: Tryb Low-Bitrate to nagrywanie przy obnizonej kompresji pliku, co oznacza ze nagrywamy duzo wiecej filmu nie tracac znacznie na jego jakosci (srednio 3X wiecej) nagrana sa wraz z dzwiekiem (szczegolnie wazne na parkingu).
    jakosc pozostaje calkiem dobra (bo malo sie rusza), a plik zajmuje bardzo malo miejsca:
    1min = 39mb (tylko 39mb!)

    w trybie nagrywania 2 kanalow na karte 32GB wchodzi w trybie Low-Bitrate 6godzin i 30min (2 kanaly),
    podczas gdy normalnie nagraloby sie 2godziny (2 kanaly)

    1min w normalnym trybie mialaby 112mb (przy 15mbps)
    1min w Low-Bit 5mbps to 39mb

Q: Czy kamera Viofo A129 ma tryb parkingowy i jak on dziala?
    A: Kamera Viofo A129 (jako jedyna) ma tryb parkingowy ktory w realnej sytuacji moze sie sprawdzic, mowa tu o trybie Low-Bitrate ktory aktuwuje sie na na 2 sposoby:
    1) po przez wykrycie braku wstrzasow na podstawie G-Sensor (kamera przelaczy sie z trybu nagrywania normalnego w tryb Low-Bitrate uprzednio wybrany z menu)
    2) po przez dedykowany kabel HardWire Viofo:
    - dzieki instalacji dedykowanego kabla HardWire (marki Viofo) kamera jest w stanie dokladnie aktywowac tryb parkingowy w momencie gaszenia lub odpalania silnika, bez kabla kamera musi wykryc wstrzas/ruch (aby wiedziec kiedy samochod jest zaparkowany/nie przemieszcza sie), niestety przelaczanie sie trybow (szczegolnie automatyczne bez kabla HardWire) zwiazane jest z przerwa w nagraniu okolo 3-5sek, ktora nastepuje w wybranym momencie zaraz po odpaleniu / gaszeniu silnika co zwiazane jest z rysykiem przerwy w nagraniu (np zaraz po wyjsciu z auta i zamknieciu drzwi - bo byc moze w tym momencie cos uderzy w samochod?)

    Dlatego tylko z kablem HardWire Viofo ryzyko przypadkowej przerwy w nagraniu jest minimalizowane i ogranicza sie jedynie dokladnie do momentu w ktorym odpalamy/gasimy silnik [sytuacja z kablem nie jest jeszcze do konca znana bo Viofo ciagle udoskonala dzialanie tego trybu z kablem].

Q: Czy WDR ma byc ON czy OFF?
    A: ta kamera nie ma sprzetowego wsparcia WDR, bo zastosowana matryca nie wspiera ani WDR ani HDR, funkcja WDR pojawia sie z uwagi na to ze oprogramowanie CPU Novateka domyslnie w menu pokazuje WDR: ON/OFF,
    Producent Viofo w menu WDR: zastosowal mozliwosc podbijania czulosci (zwiekszajac poziom ISO - wzmacnianie sygnalu pixela w matrycy wraz z szumami tla). Cyfrowe wzmacnianie czulosci matrycy szczegolnie w dzien jest zyskowne, gdyz poziom szumow przy dobrym swietle jest stosunkowo maly, jednak im ciemniej tym obraz staje sie bardziej zaszumiony i pozbawiony naturalnych kolorow.

Q: Jakie ustawienia sa najlepsze dla A129?
    A: Ustawienia "domysle" sa zarazem najlepszymi (optymalnymi), ponadto:
    WDR mozna na podstawie w/w filmu zmienic na ON jak ktos uwaza ze w danej sytuacji jest lepiej,
    1080p: 30FPS (nie 60FPS) - kamera nie zyskuje zadnej przewagi nagrywajac w 60FPS, oprogramowanie kamery nie zmniejsza czasu naswietlen klatek w 60FPS a sensor nie dziala optymalnie w 60FPS,
    zaleca sie nagrywac w 30FPS bo na kazda klatke filmu przypada wiekszy stopien kompresji, wiecej o 60FPS w IMX291 tutaj:
    http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?...#pid262748
    obnizenie EV w menu: im mniejsza wartosc tym lepiej kamera radzi sobie z lapaniem ostro i wyraznie samochodow w ruchu (kosztem ciemniejszego obrazu), recznie zmniejszona wartosc EV: -1 jeszcze nikomu "krzywdy" nie zrobila, napewno warto sprawdzic jaka wartosc jest optymalna (nie zaleca sie zwiekszac EV na poziom dpdatni)

Q: Co to jest kabel HardWire Viofo?
    A: Jest to 3-zylowy kabel (dodatkowe akcesorium) ktorego instalacja odbywa sie po przez skrzynke bezpiecznikow w samochodzie, robi sie to po to aby kamera pomimo wylaczenia silnika (i zaniku zasilania w zapalniczce) kamera mogla nadal nagrywac oraz dzialac w trybie parkingowym, ponadto kabel Hardwire umozliwia zabezpieczenie akumulatora pojazdu przed jego wyladowaniem z uwagi na dzialanie kamery, tutaj wiecej o kablu oraz jego instalacji.

Q: No dobra, koniec slodzenia, jakie kamera ma wady?
    A: jak kazda tak i Viofo A129 ma swoje wady, ale producentowi wyjatkowo duzo udalo z nich wyeliminowac,
    mimo wszystko do wad zalicza sie:

    - na miedzynarodowym forum pojawilo sie kilka zgloszen o problemach z interfrerencjami radia DAB, glownie problem dotyczy samochodow BMW serii 6, oraz nowych BMW X5, co ciekawe nowe samochody BMW w ogole maja jakis problem z odbiorem Radia DAB i ciezko stwierdzic na ile slabo odseparowana antena w samochodzie jest podatna na zaklocenia z zewnatrz, a ile to faktycznie sama kamera generuje ten problem. Problem z DAB dotyczy glownie tylnej kamery polaczonej kablem do przedniej A129 - bez tylnej kamery radio DAB dziala poprawnie w 100%.

    - kamera ma wolno dzialajace menu, przykladowo wejscie do menu w momencie nagrywania wymaga zatrzymania nagrywania (cierpliwego czekania 1-2sek) a dopiero pozniej da sie wejsc do menu.

    - bez dedykowanego kabla HardWire Viofo, tryb parkingowy podczas wejscia/wyjscia powoduje przerwy w nagraniu <5sek (chodzi o moment w ktorym gasimy silnik oraz odpalamy auto i ruszymy z miejsca).

    - aplikacja WiFi APP: bywa ze polaczenie jest zerwane, wymagana jest cierpliwosc przy dokonywaniu zmian bo APP dziala szybciej na smartfoanie niz realnie dokonywane zmiany w systemie kamery (czego nie widzimy).

Q: Jak z awaryjnoscia kamery A129, czy jak zywotnosc "sprzetu" jest wyliczona tylko na okres gwarancyjny?
    A: Teoretycznie nie ma w tej kamerze niczego co z biegiem czasu ulega znacznej degradacji i skracaloby jej zywotnosc, najwazniejsze elemety tej kamery sa bardzo trwale (kondensator, quartz Seiko) napewno najbardziej podatnymi na warunki pracy (wysoka temp latem, ujemne temp zima) komponantami beda:
    - glowny kondensator Vinatech
    (jego ilosc cykli ladowan jest liczona na pona 500 000x trzymajac sie zakresu temp: -40C + 65C) specyfikacja kondensatora kamery Viofo A129:
    https://www.vina.co.kr/winko/data/produc...705_QA.pdf
    - Pasta odprowadzajaca sieplo z CPU
    Oczywisice siliconowa biala parta z czasem ulega degradacji, twardnieje i traci wlasciwosci transferowania ciepla, jednak mimo to nawet bez chlodzenia kamera jest w stanie dzialac stabilnie w wyznaczonych zakresach temp: -40 + 65C, pasta bedzie tym dluzej spelniala wlasciwosci im mniej bedzie poddawana na szybkie zmiany temperatur, mysle osobiscie ze 4-6lat powinna sie sprawdzac.
    - Bateria RTC
    nieznana jest jakosc tej baterii, jednak nawet jej uszkodzenie nie bedzie wplywac na nagrywanie kamery, kamera bedzie tracic ustawienia daty/czasu ktora z kolei bedzie sie kalibrowac po przez GPS.
    Baterie RTC sa wykonane w technologii Li-Cobalt ich zywotnosc jest obliczona na 3-5lat, w praktyce nawet po 6 latach dzialaja poprawnie (baterie RTC sa we wszystkich kamerach samochodowych).
    - Quartze 32.768Hz
    Viofo stosuje wysokiej jakosci quartre firmy Seiko, sa odporne na wstrzasy (to zawsze byla wada quartzow), oraz ich zywotnosc liczy sie ponad 15latach+
    - Objektyw + wysoka temp
    Oczywiscie objektyw nie lubi zmian temperatury i pomijajac fakt ze ten w kamerze Viofo nie traci ostrosci, to mimo wszystko wykonany jest ze szkla w metalowej obudowie, nie jest znana wytrzymalosc tego dokladnie objektywu, mozna jedynie bazowac na poprzednich kamerach Viofo w ktorych NIE DOCHODZILO do pekniec lub przemieszczania sie warstw szklanych w objektywie ktory byl poddany dzialaniu wysokich temp (latem w samochodzie), mozna wiec zakladac ze ten w A129 jest rownie trwaly i nie bedzie sprawial problemu, napewno obecne lato w PL bylo wyjatkowo gorace i nie bylo zgloszen o problemach z bezpowrotnym uszkodzeniem objektywu w kamerze A129 (co dobrze wrozy na jej przyszlosc). Oczywiscie mowa o zgloszeniach nie tylko na forum Autowrzuta ale tez miedzynarodowe tematyczne fora w ktorych wlasciciele kamer A129 moga raportowac rozne problemy.


Źródło: http://autowrzuta.pl
Autor: pizdys

Obrazek

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 11:36
przez gzyms
Ryba4 napisał(a):Dzieki Gzyms! Ogólnie szacun! :drinkingcheers:

To kiedy ? ;)

Ryba4 napisał(a):Jak wiemy, są ASO i ASO... :icon_evil: Ja mam w aucie kilka dokładanych patentów i wszystko zawsze ASO (Patecki), inni mechanicy nigdy nie dotykali tego auta, na razie nie narzekam ;)

Aż podjadę do kuleja.

Ryba4 napisał(a):Któreś konkretnie ? :?: :biggrin: Może to kwestia przeglądarki? Albo Tapatalka ? :scratch_one-s_head: :whistle2: Żarcik :biggrin: :friends:
Fakt to wina tapatalka.

ruszok napisał(a):Ryba nawalił, Ryba niech sprząta :palka:

Hehehe



Po kartę zaraz jadę, padło na samsung evo plus 128 za 99 zł w xkomie. Nie czekam na promkę.
A co do powerbanków - ten Cellink to cenowo kosmos. 1kzł. To chyba lepiej kupić dodatkowe dwa aku,ładować na zmianę, postawić przy siedzeniu pasażera i jeszcze trochę grosza zostanie ;)
Czyli krótko pisząc - podłączenie HW Kit ACC to problem rozładowywania aku. Szczególnie gdy robi się krótkie trasy, jazda po mieście. Samochód stoi jakieś 9 godz. pod pracą (po to potrzebny głównie PM, w domu mam garaż), a jazda to niecałe 30 minut. Robi się ciekawie, na razie podłącze bez HW.

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 11:38
przez ruszok
12,4 piszą, że to bezpieczny poziom. Min 12,2 bo potem może być problem.
Zobaczę jak to u mnie będzie.

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 11:53
przez Ryba4
Karta bez plusa!!!

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 11:57
przez ruszok
Nie no. Bez +, PLUS chyba może być :-)

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 12:03
przez gzyms
Ryba4 napisał(a):Karta bez plusa!!!

Nie mieszaj :palka: :)
https://wr24support.freshdesk.com/support/solutions/articles/8000069586-kompatybilno%C5%9B%C4%87-kart-pami%C4%99ci-z-kamerami
Cytuję:
"Samsung EVO / EVO Plus
Karty pamięci marki Samsung z serii EVO lub EVO Plus to aktualnie najbardziej niezawodne karty pamięci, jakie polecamy i stosujemy z kamerami samochodowymi. Karty EVO o charakterystycznym, pomarańczowym kolorze zostały wycofane z oficjalnej dystrybucji w drugiej połowie roku 2019. Na rynku pozostają ulepszone karty z serii "EVO Plus", które po przeprowadzeniu kilku długodystansowych testów też polecamy do stosowania w rejestratorach jazdy.
Ważna uwaga na nazewnictwo kart pamięci: kupujemy kart oznaczone jako "EVO Plus", a nie "EVO+"!"

ruszok napisał(a):Nie no. Bez + PLUS chyba może być :-)


Właśnie :thankyouyellow:

Viofo a129 duo - komera z tyłu

Napisane: 07 lis 2019 12:05
przez gzyms
Jeszcze jedno pytanko. Kamera na tylnej szybie - na środku czy z boku?

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 12:18
przez Ryba4
Jaaa co za geniusze wymyślają karty "+" i "plus"...

Ja mam z tyłu na środku, kabel puszczony peszlem ze spryskiwaczem.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 07 lis 2019 12:47
przez gzyms
Ryba4 napisał(a):Jaaa co za geniusze wymyślają karty "+" i "plus"...

Ja mam z tyłu na środku, kabel puszczony peszlem ze spryskiwaczem.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Marketing;)
Kamera na środku tam gdzie wycieraczki sięgają.

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 08 lis 2019 07:49
przez zarathos
Ja mam na środku u góry, obiektyw na granicy zasięgu wycieraczki. Kabel puszczony diabli wiedzą jak bo dałem ASO do montażu :)

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 09 lis 2019 14:34
przez gzyms
Zamontowane. Na razie prowizorka i na starej instalacji od g1wh a tył z kablami na wierzchu (dla potomnych - mierzyć z połączonymi kablami bo potem bardzo trudno podłączyć).
Jednak tak się zastanawiam nad czymś do monitoringu boków. Właśnie odkryłem po umyciu samochodu kolejne wgniecenie. Qwa jak ja tego nienawidzę %#$$@. ;(

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 10 lis 2019 21:18
przez Ryba4
gzyms napisał(a):Jednak tak się zastanawiam nad czymś do monitoringu boków.

Ja właśnie też od dłuższego czasu stałem się paranoikiem i zastanawiam się nad jakimś mega combo - 4 kamerki na 4 strony i jakiś dysk na to wszystko, jak w autobusach MPK :biggrin:

Re: Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 10 lis 2019 22:47
przez ruszok
To może kup solarisa...
Albo nowe BMW 7. Ma takie bajery.
Ja mam kamerę przód tył wbudowaną i fajnie jakby ktoś wymyślił apke na radio z rejestratorem, żeby wykorzystała te kameryf. Nawet bym za to dał kasę.

Wideorejestrator, rejestrator trasy, DVR - all inclusive

Napisane: 11 lis 2019 00:13
przez gzyms
A może coś takiego ;)

Obrazek


Wysłane z ajpada za pomocą Tapatalka