szczur75 napisał(a):A co będziesz robił teraz, jak nie wiesz jaki czynnik jest w aucie
Jak nowe auto nie będę gasił. Są ubezpieczalnie, niech płacą.
szczur75 napisał(a):Jak się zapali auto z ludźmi w środku to co zrobisz?
To jest zupełnie inna sytuacja. Życie ludzkie ponad wszystko.
Oczywiście, nowy czynnik forsują producenci - DuPoint i Honeywell, bo to czysta kasiora, mają monopol na to (stąd cena kilkakrotnie większa od R134a), poza tym producenci aut też wolą ten czynnik niż inne rozwiązania, bo nic nie trzeba zmieniać, czyli nie ma kosztów. Zresztą nie po raz pierwszy zysk dla właścicieli jest ważniejszy niż ludzkie istnienia. To takie postępowanie jak burmistrza Amity w Szczękach - najważniejsze jest, aby turyści przyjechali, kasę zostawili, miejscowi niech do wody nie wchodzą .... A Mercedes i VW olały rozporządzenie i stosują nadal stary czynnik, zresztą w Niemczech jest już robiona koło nowej substancji gruba afera, więc może KE się stuknie i rozporządzenie wycofa. Tyle że DP i H stracą wtedy taką kasę, a pewnie parę "szkoleń instruktażowych" na Seszelach było