Strona 15 z 23

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 07:17
przez outlander38
Wiec widzisz po co pytasz jeżeli nie chcesz słuchać. Gdybym był bimbrownikiem a nie mechanikiem bym interesował się jak Ty bimbrem na Kamczatce .

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 12:11
przez dziobsson
outlander38 napisał(a):Wiec widzisz po co pytasz jeżeli nie chcesz słuchać. Gdybym był bimbrownikiem a nie mechanikiem bym interesował się jak Ty bimbrem na Kamczatce .


Nie uciekaj waść od odpowiedzi ukradkiem, tylko pisz waść, ino wartko, co tam z tym ATE się dzieje. Jak się coś twierdzi, winno się wiedzieć dlaczego. A i jak ktoś zapyta, to i nieodpowiedzieć się nie godzi.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 12:25
przez outlander38
Często gęsto tak jak i łożyska SKF są podróby ...przewaznie na alledrogo

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 17:12
przez George
outlander38 napisał(a):Często gęsto tak jak i łożyska SKF są podróby ...przewaznie na alledrogo

Dlaczego za to obarczać taką opinią firmę ?

nadane z SM-N910C

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 17:17
przez outlander38
Dlatego ze nigdy nie wiesz co siedzi w pudełku :)

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 18:08
przez George
Słabe tłumaczenie.
Trzeba wiedzieć gdzie kupować.

nadane z SM-N910C

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 18:29
przez gisio
Dlatego zawsze należy kupować w sprawdzonym źródle, aby uniknąć takich niespodzianek:

Obrazek

Ale co tam, każdy swoje zdanie ma - mam i ja ;)

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 18:55
przez waski
To nie ATE się popsuło, tylko podróby psują opinię. Ale dalej nic nie masz na poparcie swoich słów outlander38

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 19:12
przez outlander38
Wiem ile mamy reklamacji . A każdy jest dorosły z nas i robi co chce :)

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 19:59
przez waski
outlander38 napisał(a):Wiem ile mamy reklamacji .

Handlujesz podróbami ?????????????? :smile:

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 23 sty 2017 20:37
przez Ryba1983
Jak dla mnie ATE jest wyznacznikiem jakości lecz też Hella czyli dawny Pagid ,Remsa i TRW ale jest wieli firm mniej markowych które potrafią naprawdę zdziwić jakością. A też nie ukrywajmy że wiele zależy od indywidualnego stylu jazdy każdego kierowcy.

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 09 lut 2017 18:48
przez PiN
Proszę o poradę dot. wymiany tarcz i klocków :)
Dziś podczas serwisu w aso wyszło:
Tarcze: LP - 24,8; PP - 24,7; LT - 9,3; PT - 9,3.
Klocki: LP - 4,0; PP - 4,0; LT - 2,0; PT - 2,0.
Czyli z powyższego wychodzi, że tarcze jeszcze ok (szczególnie tył) ale serwis stwierdził, że jest na nich dużo rdzy i powinna być wymiana,
natomiast klocki tył na już do wymiany :) ASO wyceniło wymianę tarcz i klocków na 2,5tys. zł. bądź własne części i ok. 500zł. za robociznę.

Na Allegro znalazłem np. takie:
http://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-prz ... 29048.html - 830zł.
badź
http://allegro.pl/brembo-tarcze-klocki- ... 58368.html - 700zł.
- w pobliskim warsztacie powiedzieli mi 100zł./oś za wymianę więc wyszło by ok. 1000zł. więc spora różnica względem ASO :)
Czy wymiana poza ASO tarcz i klocków nie narusza gwarancji?

Dzięki.

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 11 lut 2017 00:19
przez Geegles
Nie narusza.

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 11 lut 2017 12:09
przez PiN
Dzięki, dostałem też info od infolinii KIA;
Uprzejmie informujemy, że naprawa poza siecią Autoryzowanych Stacji Obsługi KIA możliwa jest w przypadku warsztatów uprawnionych tj. dysponujących wiedzą techniczną, narzędziami specjalnymi do obsługi pojazdów KIA, testerem diagnostycznym z aktualnym oprogramowaniem do obsługi samochodów KIA. Naprawa musi być wykonana zgodnie z technologią naprawy producenta. Usługa taka musi być udokumentowana fakturą VAT zawierającą wyszczególnienie wykonanych czynności oraz listę części zamiennych, a także wydruk z urządzenia diagnostycznego potwierdzający sprawność układów elektronicznych.
Elementy nadwozia naprawiane wskutek szkody komunikacyjnej nie podlegają gwarancji producenta. Gwarancja producenta jest ograniczona o zakres naprawy.
Objęte są rękojmią warsztatu, który wykonał usługę.

- nie za bardzo rozumiem o co chodzi dot. wydruków z urządzenia diagnostycznego potwierdzający sprawność układów elektronicznych - co to ma być?

Geegles, co polecasz którą firmę klocków - Brembo, ATE a może Bosch? :]

Dzieki.

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 11 lut 2017 12:15
przez Slowik8609
tzn że muszą Cię podpiąć pod oryginalny komputer i zrobić wydruk z systemu

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 11 lut 2017 14:39
przez PiN
OK, a pytanie po pierwsze skąd "zwykły" serwis ma mieć komputer taki jak w ASO? a po drugie co tarcze i klocki maja do komputera?

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 11 lut 2017 14:57
przez Geegles
To byla standardowq odpowiedz gdybys chcial przeglad robic poza ASO. Wiadomo, ze GDSa ma tylko ASO, wiec nigdzie indziej nie pojedziesz, ale to lepiej, bo strach pomyslec co by sie stalo gdyby Janusz miak GDSa w reku :-D

W sprawie klockow nie doradze, ja kupuje u naszego partnera klubowego i nie narzekam.

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 11 lut 2017 16:39
przez PiN
Geegles, kupujesz u partnera klubowego ale jakiej firmy? :P

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 11 lut 2017 17:28
przez karolfm
Przód - Klocki i tarcze Breck
Tył - klocki Breck, tarcze - chyba ATE
Breck, jak dla mnie daje przyjemność z hamowania.

Re: Tarcze i klocki przód/tył

Napisane: 11 lut 2017 20:20
przez Slowik8609
PiN napisał(a):OK, a pytanie po pierwsze skąd "zwykły" serwis ma mieć komputer taki jak w ASO? a po drugie co tarcze i klocki maja do komputera?


i właśnie dlatego ASO w 99% przypadków kwestionuje przeglądy wykonane poza ASO, a co za tym idzie dalszą gwarancję :) To nie jest tak, że taki komputer jest nie do zdobycia - tylko kosztuje takie pieniądze, że zwykłemu "multimarkowemu" warsztatowi wydawanie ponad 100 000 zł na komputer do Kii (zgodny z ASO) mija się z celem (wolą kupić uniwersalny za ok 10% wartości dedykowanego, którym i tak usuną większość błędów). A dla ASO to woda na młyn... Krótko mówiąc - teoretycznie w okresie gwarancji możesz wykonywać przeglądy okresowe poza ASO. W praktyce znalezienie warsztatu który dysponowałby sprzętem zgodnym ze specyfikacją ASO oraz udokumentowanym przebiegiem naprawy również zgodnym z ich procedurami jest praktycznie niemożliwe
klocki do komputera nic nie mają - ale jest to dla ASO pretekst do "niezachowania procedur"....