http://www.roadlook.pl/bezpieczenstwo/e ... dkami.html
poza cenÄ
, wyglÄ
dem kolejny argument ktĂłry przemawia za wyborem ceed'a
pozdr...
i30 tylko **** w EuroNCAP
Moderator: Żandarmeria
-
lyko
-
tstwi
lyko napisał(a):Dla ĹcisĹoĹci: Kia w teĹcie byĹa wyposaĹźona w poduszke na kolana, a i30 zdaje siÄ ze nie. Najbardziej temu ostatniemu oberwaĹo sie wĹaĹnie za obraĹźenia okolic kolan! Obawiam siÄ zÄ gdybu zrobiÄ test kii bez poduszki na kolana tez dostaĹaby 4 gwiazdki!
CEE"D nie miaĹ poduszki na kolana .
-
pabos
PoduszkÄ na kolana to moĹźna sobie w kaĹźdej Ikei kupiÄ.
Ani cee'd ani i30 nie majÄ poduszek kolanowych, nawet w wyposaĹźeniu opcjonalnym.
Jednak coĹ innego przemawia przeciwko konstrukcji i30. Popatrzcie na zdjÄcie
Dla czego on ma odpalone kurtyny powietrzne? Nie znam innego samochodu, w ktĂłrym kurtyny odpalajÄ siÄ przy zderzeniu czoĹowym.
Ma ktoĹ chwilÄ, to niech poszuka innego testu ncap z odpalonymi kurtynami.
Ani cee'd ani i30 nie majÄ poduszek kolanowych, nawet w wyposaĹźeniu opcjonalnym.
Jednak coĹ innego przemawia przeciwko konstrukcji i30. Popatrzcie na zdjÄcie
Dla czego on ma odpalone kurtyny powietrzne? Nie znam innego samochodu, w ktĂłrym kurtyny odpalajÄ siÄ przy zderzeniu czoĹowym.
Ma ktoĹ chwilÄ, to niech poszuka innego testu ncap z odpalonymi kurtynami.
-
reni
-
kostel
hmmm
nie ukrywam Ĺźe wynik testu mnie bardzo zaskoczyĹ
ceed jest nadal jedynym koreaĹskim autem które dostaĹo 5 gwiazdek
ceed jest nadal jedynym koreaĹskim autem które dostaĹo 5 gwiazdek
-
lyko
-
polancky - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 123
- Dołączył(a): 17 lip 2007 12:23
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Grupa: Dolny Śląsk
-
Yogi
pabos napisał(a):Dla czego on ma odpalone kurtyny powietrzne? Nie znam innego samochodu, w którym kurtyny odpalajÄ siÄ przy zderzeniu czoĹowym.
Ma ktoĹ chwilÄ, to niech poszuka innego testu ncap z odpalonymi kurtynami.
http://www.euroncap.com/Content-CarAsse ... ybrid.aspx
prosz...
-
masiu
-
KZ
masiu napisał(a):ja chyba osobiĹcie wolaĹbym - oby nigdy do tego nie doszĹo - aby przy czoĹówce pootwieraĹy mi siÄ wszystkie poduchy - lepiej w razie czego dwie wiÄcej niĹź jedna za maĹo
Niekoniecznie - czasami poduszka moĹźe zrobiÄ wiÄcej krzywdy niĹź poĹźytku (np. przy nie zapiÄtych pasach poduszka w kierownicy moĹźe kierowcÄ spokojnie zabiÄ), wiÄc generalnie odpalanie poduszek powinno zaleĹźeÄ od typu zderzenia i na pewno nie powinny wybuchaÄ wszystkie zawsze...
-
Olek
-
masiu
Niekoniecznie - czasami poduszka może zrobi? więcej krzywdy niż pożytku (np. przy nie zapiętych pasach poduszka w kierownicy może kierowcę spokojnie zabić?.......)
Pewnie masz rację. JA na szczęście mam nawyk zapinania pasów od razu po wejściu do samochodu - to samo dotyczy rodzinki Już kiedyś pasy jak nie ocaliły mi życie to na pewno pozwoliły uniknąć hospitalizacji
Ostatnio edytowano 17 paź 2007 08:21 przez masiu, łącznie edytowano 1 raz
-
malin_f1
-
Zoltar
malin_f1 napisał(a):zbaczcie 1 pkt zabrakĹo do 5 gwiazdek i dokĹadnie dziÄki temu 1 pkt ceed ma 5 gwiazdek róĹźnica Ĺźadna
DokĹadnie
To sÄ kosmetyczne róĹźnice, stÄ d te gĹupie kontrolki zapiÄcia pasów... Itd.
Ps.
Co do bocznych poduch, nie we wszystkich autach, jednak wiem, Ĺźe taka praktyka ma czasem miejsce.
-
Fadamaka
Jak juĹź tak wszyscy najeĹźdĹźajÄ
na i30 to ja teĹź dorzucÄ swoje 3 grosze.
PlanujÄ kupno nowego auta i wachaĹem siÄ pomiÄdzy Cee'dem , a i30 i kijanka wygraĹa u mnie miÄdzy innymi za to,Ĺźe:
-w i30 nie ma Ĺźadnego opcjonalnego wyposaĹźenia (sztywne normy)
- w i 30 nie ma moĹźliwoĹci regulacji teleskopowej kierownicy co jest dla mnie dziwne w dzisiejszych czasach, a rzecz jest denerwujÄ ca,bo nie lubiÄ jeĹşdziÄ w pozycji "na kapelusznika" z rÄkoma przy twarzy( mam 190cm i dla mnie to mordÄga) dopiero w topowej wersji jest regulowana teleskopowo kierownica.
- i30 ma nieczytelne zegary i musiaĹem po 2 razy zaglÄ daÄ na wskaĹşniki , Ĺźeby widzieÄ ile jadÄ(na jazdach testowych)
- podczas jazdy po naszych niezbyt rĂłwnych drogach w i30 sĹychaÄ stuki w zawieszeniu tylnym
- w i30 klimatyzacja ledwo dziaĹaĹa, a jak wiemy nie ma teraz upaĹĂłw,
-kiepski dĹşwiÄk radia fabrycznego ( w Cee'dzie o niebo lepiej)
- pan, ktĂłry ze mnÄ jechaĹ w i 30 nie wiedziaĹ dlaczego palÄ siÄ kontrolki pasĂłw, tzn. nie wiedziaĹ czy one wskazujÄ pasy zapiÄte, czy niezapiÄte, a pytanie moje skwitowaĹ, Ĺźe" one tak sobie ĹwiecÄ "
- w i 30 lakier poĹoĹźony z zewnÄ trz tak ,Ĺźeby chwytaĹ oko, a po otwarciu bagaĹźnika juĹź jest matowy
- jedyne plusy na rzecz i30 to dynamika (1,6diesel) oraz miÄkka praca skrzyni biegĂłw i niezĹe promocje , ale ja siÄ nie skuszÄ
PlanujÄ kupno nowego auta i wachaĹem siÄ pomiÄdzy Cee'dem , a i30 i kijanka wygraĹa u mnie miÄdzy innymi za to,Ĺźe:
-w i30 nie ma Ĺźadnego opcjonalnego wyposaĹźenia (sztywne normy)
- w i 30 nie ma moĹźliwoĹci regulacji teleskopowej kierownicy co jest dla mnie dziwne w dzisiejszych czasach, a rzecz jest denerwujÄ ca,bo nie lubiÄ jeĹşdziÄ w pozycji "na kapelusznika" z rÄkoma przy twarzy( mam 190cm i dla mnie to mordÄga) dopiero w topowej wersji jest regulowana teleskopowo kierownica.
- i30 ma nieczytelne zegary i musiaĹem po 2 razy zaglÄ daÄ na wskaĹşniki , Ĺźeby widzieÄ ile jadÄ(na jazdach testowych)
- podczas jazdy po naszych niezbyt rĂłwnych drogach w i30 sĹychaÄ stuki w zawieszeniu tylnym
- w i30 klimatyzacja ledwo dziaĹaĹa, a jak wiemy nie ma teraz upaĹĂłw,
-kiepski dĹşwiÄk radia fabrycznego ( w Cee'dzie o niebo lepiej)
- pan, ktĂłry ze mnÄ jechaĹ w i 30 nie wiedziaĹ dlaczego palÄ siÄ kontrolki pasĂłw, tzn. nie wiedziaĹ czy one wskazujÄ pasy zapiÄte, czy niezapiÄte, a pytanie moje skwitowaĹ, Ĺźe" one tak sobie ĹwiecÄ "
- w i 30 lakier poĹoĹźony z zewnÄ trz tak ,Ĺźeby chwytaĹ oko, a po otwarciu bagaĹźnika juĹź jest matowy
- jedyne plusy na rzecz i30 to dynamika (1,6diesel) oraz miÄkka praca skrzyni biegĂłw i niezĹe promocje , ale ja siÄ nie skuszÄ
-
wilam
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6522
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
MoĹźe i jeden punkt decyduje dla Hultaja o 4 a nie 5 gwiazdkach, ale jednak decyduje. OglÄ
daĹem I30 juĹź po zakupie Kijanki i nie ĹźaĹujÄ decyzji - dla mnie cee'd wyglÄ
da znacznie bardziej prestiĹźowo, w Hyundaiu odczuwam inspiracjÄ gĹebokÄ
krajobrazami z Wolfsburga i przerost formy nad treĹciÄ
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
DFP - ciągłe wypalanie (jak tylko silnik dostanie temp)
przez Benik » 07 mar 2022 10:09 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 0 Odpowiedzi / 0 Wyświetlone
- Ostatni post przez Gość
01 sty 1970 01:00
-
DFP - ciągłe wypalanie (jak tylko silnik dostanie temp)
-
-
DFP-ciągłe wypalanie (jak tylko silnik dostanie temp)
przez Benik » 07 mar 2022 10:11 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 0 Odpowiedzi / 0 Wyświetlone
- Ostatni post przez Gość
01 sty 1970 01:00
-
DFP-ciągłe wypalanie (jak tylko silnik dostanie temp)
-
-
DFP - ciągłe wypalanie (jak tylko silnik dostanie temp)
przez Benik » 07 mar 2022 10:16 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 0 Odpowiedzi / 0 Wyświetlone
- Ostatni post przez Gość
01 sty 1970 01:00
-
DFP - ciągłe wypalanie (jak tylko silnik dostanie temp)
-
-
DFP - ciągłe wypalanie (jak tylko silnik dostanie temp)
przez Benik » 07 mar 2022 10:16 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 0 Odpowiedzi / 0 Wyświetlone
- Ostatni post przez Gość
01 sty 1970 01:00
-
DFP - ciągłe wypalanie (jak tylko silnik dostanie temp)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości