czujnik zamykania drzwi-czy to jest niebezpieczne?co zrobic?

Bezpieczeństwo... / Safety

Moderator: Żandarmeria

Avatar użytkownika
Pawel W.
Brygadzista
 
Posty: 112
Dołączył(a): 11 kwi 2008 11:57
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Mazowiecka
Model cee'd:
C1 SW, 1998 Pb 140KM
2008, Optimum+

09 sty 2009 07:43

e2rdo napisał(a):
<span>abes</span> napisał(a):P.S.
Pozdrowienia dla Pani Katarzyny Kominek - kierownik salonu Car-Droom w Warszawie

DokÂładnie, waliĂŚ z imienia i nazwiska, bĂŞdzie dla potomnych ;)
moÂże nauczÂą siĂŞ szanowaĂŚ ludzi i traktowaĂŚ nas jak klientĂłw a nie petentĂłw ;)


Tak siĂŞ skÂłada, Âże i ja byÂłem (jestem) klientem Car-Droom. Autko jest "szyte na miarĂŞ" dlatego trochĂŞ musiaÂłem na nie poczekaĂŚ. Bardzo miÂło wspominam kontakt z PaniÂą KasiÂą, a co do obsÂługi mogĂŞ wypowiadaĂŚ siĂŞ jedynie w samych superlatywach. Zrobiono wszystko abym wyjechaÂł z salonu w peÂłni usatysfakcjonowany. Podczas wczorajszej, krĂłtkiej wizyty w serwisie (problemy z kontrolkÂą ABS) poczuÂłem siĂŞ niemal jak wÂśrĂłd starych znajomych mimo, Âże od chwili odebrania samochodu w maju 2008 nie zaglÂądaÂłem ani do salonu ani do serwisu i nie planujĂŞ w ciÂągu najbliÂższych kilku lat dokonywaĂŚ jakichkolwiek zakupĂłw w salonie.

Nie kwestionujĂŞ zdarzenia opisanego przez abes'a, ale nie przesÂądzajmy o jakoÂści salonu czy serwisu po jednym komentarzu (pozytywnym lub negatywnym).
Obrazek
Ecodriving rules!

Avatar użytkownika
George
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 2618
Dołączył(a): 18 lip 2008 12:33
Lokalizacja: Poznań
Grupa: Wielkopolska
Model cee'd:
C2FL HB, 1,6 L Pb 204KM
2018, GT

09 sty 2009 09:50

z tymi opiniami o serwisach jest trochę tak jak z awariami w naszych Ceedach. Jak są to się o nich pisze. Wtedy wyglada na to że wszystkie mają wady. Jak coś w serwisie jest nie tak to się pisze ( I BARDZO DOBRZE ). Ale juz taki urok forum. Mimo wszystko dobrze jest wiedzieć gdzie kogoś zrobiono w balona a gdzie człowiek wyszedł z uśmiechem :wink:
Kontakt: Grupa Wielkopolska
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
Obrazek

AUTOR WĄTKU
abes
 

09 sty 2009 14:19

Paweł W.

Bo widzisz, to jest tak: by móc wystawić salonowi opinię, trzeba przegryźć się przez różne sytuacje - nie tylko te miłe. Tak się składa, że do momentu odbioru auta też miałem dobrą opinię o Car-Droomie. Bardzo miło wspominam okres zamawiania auta i "negocjacji" z Panią kierownik K.K. I zapewne byłoby tak nadal, gdyby nie porysowana maska w moim aucie.

Nie zmienia to jednak faktu, że dopiero przy odbiorze auta Pani kierownik pokazała ciemną stronę swojej mocy. Uważam za niedopuszczalne zwracanie się do klienta, który bądź co bądź wydaje właśnie ponad 60 tyś. zł., z hasłem: "Jest Pan nr 1 wśród naszych najgorszych klientów" - i to przed personelem salonu! A już kompletnie karygodne jest wmawianie temu samemu klientowi, że porysowana maska to normalna sprawa i w ogóle nie ma o czym dyskutować!

A teraz wyobraź sobie, że zamawiasz auto wg. swojej konfiguracji, co miało miejsce zarówno w Twoim, jak i moim przypadku, na które musisz dłużej czekać i w gratisie dostajesz np. rysy przez całą maskę, a do tego przesympatyczna Pani Katarzyna Kominek ma do Ciebie pretensję, gdyż żądasz niewiadomo czego, bo aż ich usunięcia!!! Czy w takiej sytuacji nadal uważasz, że byłbyś zadowolony z Car-Droomu? Tylko tak szczerze.

AUTOR WĄTKU
e2rdo
 

09 sty 2009 21:54

to jak został potraktowany abes nie powinno się w ogóle wydarzyć
może Kaśka właśnie przeciekała lub miała jakieś frustracje i akurat wyładowała się na kliencie co nie zmienia faktu że klient płaci, klient wymaga!
miejmy jednak nadzieję że to było tylko raz i więcej przykrości ze strony Kaśki nikt już więcej nie uświadczyć zaglądając do tego salonu ;)

AUTOR WĄTKU
tombat_old
 

09 sty 2009 22:08

"Chciałbym być traktowany tak, jak ja traktuję innych."
Właśnie czekam na fakturę za moją Kijaneczkę. Nie targowałem się, ale ... zapłacę 53k. Ale auto sprawdzę 2 razy zanim wyjadę za bramę. Nie odbiorę auta, zanim nie stwierdzę, iż jest idealne. I masz rację abes - kupujemy auta a nie resoraki!

AUTOR WĄTKU
abes
 

10 sty 2009 19:49

Sprawdź powłokę lakierniczą nie tylko przed salonem, przy dziennym świetle, ale również przy sztucznym - np. w pomieszczeniu serwisu, podczas wymiany gum na zimowe. U mnie właśnie dopiero przy sztucznym świetle wyszło wszystko na jaw. A już najlepiej widać nocą, gdy postawię auto pod słupem oświetleniowym, czy inna lampą :/
A jeśli kupujesz w Car-Droomie, przygotuj się na to, że personel będzie z Ciebie szydzić, że tak pieczołowicie sprawdzasz auto - tak właśnie było w moim przypadku.

Avatar użytkownika
Pawel W.
Brygadzista
 
Posty: 112
Dołączył(a): 11 kwi 2008 11:57
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Mazowiecka
Model cee'd:
C1 SW, 1998 Pb 140KM
2008, Optimum+

14 sty 2009 13:15

abes napisał(a):Paweł W.

Bo widzisz, to jest tak: by móc wysatwić salonowi opinię, trzeba przegryźć się przez różne sytuacje - nie tylko te miłe. Tak się składa, że do mometnu odbioru auta też miałem dobrą opinię o Car-Droomie. Bardzo miło wspominam okres zamawiania auta i "negocjacji" z Panią kierownik K.K. I zapewne byłoby tak nadal, gdyby nie porysowana maska w moim aucie.

Nie zmienia to jednak faktu, że dopiero przy odbiorze auta Pani kierownik pokazała ciemną stronę swojej mocy. Uważam za niedopuszczalne zwracanie się do klienta, który bądź co bądź wydaje właśnie ponad 60 tyś. zł., z hasłem: "Jest Pan nr 1 wśród naszych najgorszych klientów" - i to przed personelem salonu! A już kompletnie karygodne jest wmawianie temu samemu klientowi, że porysowana maska to normalna sprawa i w ogóle nie ma o czym dyskutować!

A teraz wyobraź sobie, że zamawiasz auto wg. swojej konfiguracji, co miało miejsce zarówno w Twoim, jak i moim przypdaku, na które musisz dłużej czekać i w gratisie dostajesz np. rysy przez całą maskę, a do tego przesympatyczna Pani Katarzyna Kominek ma do Ciebie pretensję, gdyż rządasz niewiadomo czego, bo aż ich usunięcia!!! Czy w takiej sytuacji nadal uważasz, że byłbyś zadowolony z Car-Droomu? Tylko tak szczerze.


Szczerze? Zrobiłbym wszystko aby odstraszyć wszystkich potencjalnych klientów tego salonu, a osoby, które potraktowałyby mnie tak jak Ciebie przez długi czas przeklinałyby dzień, w którym pojawiłem się w ich życiu - jestem trochę przeczulony jeśli chodzi o właściwe relacje i stosunku międzyludzkie i naprawdę potrafię być "upierdliwy".
Obrazek
Ecodriving rules!

AUTOR WĄTKU
abes
 

14 sty 2009 22:55

Dlatego apeluję - nie kupujcie w Car-Droomie w Warszawie!!! clapping
I kompletnie szczerze przyznaję, że mój apel jest moją osobistą zemstą na tymże salonie - inaczej niestety nie jestem w stanie im zaszkodzić - jeśli w ogóle w jakikolwiek sposób mój apel im zaszkodzi :/

AUTOR WĄTKU
Wojtek321
 

15 sty 2009 14:57

Dzis wymienili mi moduł BCM (przeprogramowano tez kluczyk)
i mam nadzieję ze na tym na dłuższy czas zakonczyly sie moje
przygody z upierdliwymi usterkami.
pozdrawiam
W.

AUTOR WĄTKU
e2rdo
 

15 sty 2009 22:23

lampka się już nie zapala?

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

13 kwi 2009 20:50

<span>abes</span> napisał(a):Nie zmienia to jednak faktu, że dopiero przy odbiorze auta Pani kierownik pokazała ciemną stronę swojej mocy. Uważam za niedopuszczalne zwracanie się do klienta, który bądź co bądź wydaje właśnie ponad 60 tyś. zł., z hasłem: "Jest Pan nr 1 wśród naszych najgorszych klientów" - i to przed personelem salonu! A już kompletnie karygodne jest wmawianie temu samemu klientowi, że porysowana maska to normalna sprawa i w ogóle nie ma o czym dyskutować!


Nasze uwagi powinny być artykułowane konkretnie i do właściwej osoby. Zawsze są dwa wyjścia, albo coś z tym robisz z klasą albo bez klasy i wtedy szukaj innego serwisu. Też miałem przejścia z właścicielem salonu ale była z nim rozmowa krótka i konkretna, nastepnie z dyrektorem z w-wy, później przeprosiny pana szefa z salonu i po sprawie. A z pracownikami salonu relacje mam super. Natomiast z szefem poprawne i grzeczne. Salonów jest niewiele, więc nie palmy wszystkich mostów. A z drugiej strony na złe traktowanie nie pozwalajmy sobie. Klasa ważna rzecz, po obu stronach. To że jesteśmy klientami nie zawsze upoważnia nas do ... braku klasy (mówiąc ogólnikowo).

AUTOR WĄTKU
e2rdo
 

14 kwi 2009 19:21

opisz bardziej szczegółowo jak załatwiłeś sprawę, przyda się dla potomnych ;)

AUTOR WĄTKU
ticzer
 

14 kwi 2009 20:26

No tak jak napisałem :D
Jestem raczej spokojny, a jak ktoś mnie zirytuje wówczas muszę to sobie poukładać i wówczas rozmawiam (lub pisze do sprawcy ;-) nastepnie w zależności od kategorii czynu lub chamstwa, idę dalej. W tym przypadku był to dyrektor z centrali w warszawie, który sam osobiście się ze mną skontaktował. Przedstawiłem sprawę, a dyrektor sam pojechał do salonu i osobiście przeprowadził rozmowę ze sprawcą zamieszania. Obecnie jest wszystko ok. Jestem uprzejmy i nie chce ciąć gałęzi na której siedzę :D
Nobody is perfect :roll:

Poprzednia strona
Powrót do Bezpieczeństwo
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl