Cześć!
Właśnie zostałem nowym użytkownikiem samochodu Kia Pro_Cee'd i w związku z tym mam do Was, obeznanych forumowiczów, parę pytań. Mam nadzieję, że dział dobry i nikt mnie nie pokarze paluszkiem na dzień dobry
Patrzyłem do działu FAQ, ale nie znalazłem praktycznie żadnych odpowiedzi na moje problemy.
1. Czy da się wymienić w prosty sposób podświetlenie zegarów? Niestety poprzedni właściciel miał dziwną fantazję i wymienił je na niebieskie. Wygląda to źle, a poza tym ciężko odczytuje się wskaźniki. Na forum znalazłem post, że podobno wymaga to lutowania? Jakie żarówki należy oryginalnie zastosować i jak w ogóle się do tego zabrać?
2. Nie działa AUX. Poprzedni właściciel wyciągał radio i zgaduję, że nie podpiął AUX'a, bo jak oglądałem removale na YouTube, to poza główną wiązką, do AUX'a jest osobny kabelek wpinany do radia, zgadza się? Jakieś protipy na zdjęcie konsoli środkowe, by od razu nie połamać wszystkich zaczepów?
3. Zacina się przycisk głośności na kierownicy (wersja bez tempomatu). Pytanie to samo- jak go bezpiecznie wyjąć i przeczyścić?
4. Nie działa pilot do zamka centralnego. Jest to wersja 3, czyli sterowanie drzwiami i klapą bagażnika. Po naciśnięciu przycisku normalnie migają diody, ale nic się nie dzieje więcej, samochód się nie zamyka. Po zamknięciu kluczykiem z zamka kierowcy, zamykają się normalnie wszystkie pozostałe zamki.
5. Jak wyłączyć ESP? Próbowałem na różne sposoby i nie potrafię tego wymusić. Mam oczywiście specjalny przycisk po lewej stronie. Szukałem w instrukcji, którą ktoś wrzucił na forum, ale gdy próbowałem wyszukać frazą "ESP", to w instrukcji nic nie znalazłem.
6. Jak sprawdzić, czy moja wersja ma DPF? Niestety warunki pogodowe średnio pozwalają na wtaczanie się pod auto, a jedyny kanał w mojej okolicy został ostatnio zrównany z ziemią.
Zdekodowałem VIN (U5YFF23429L028927)
https://www.vindecoderz.com/EN/check-lo ... 429L028927
Wyszukiwanie frazy "DPF" nie zwraca żadnego wyniku. Jest jedynie informacja o spełnianiu norm EURO 4. Z tego co przeczytałem, to jedynie Kijanki EURO 5 mają DPF'a?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
[C1] Parę "usterek" w cee'dzie
Moderator: Żandarmeria
-
Karolus - Przedszkolak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 22 sty 2018 00:05
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 ON 90KM
2009, C+
- Norberto1
- Brygadzista
- Posty: 90
- Dołączył(a): 10 lut 2017 11:05
- Lokalizacja: Lublin
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2009, Optimum+
Re: Parę "usterek" w cee'dzie
Karolus napisał(a):6. Jak sprawdzić, czy moja wersja ma DPF? Niestety warunki pogodowe średnio pozwalają na wtaczanie się pod auto, a jedyny kanał w mojej okolicy został ostatnio zrównany z ziemią.
Zdekodowałem VIN (U5YFF23429L028927)
Wg twojego VIN masz DPF-a (2891F1 Katalizator - dpf)
126p 650, forman 1.3, felicia 1.6, cee'd crdi 1.6 sw
-
Karolus - Przedszkolak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 22 sty 2018 00:05
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 ON 90KM
2009, C+
Re: Parę "usterek" w cee'dzie
Rzeczywiście- jest wpisany z kropkami jako "d.p.f", a jeszcze gdzieś daleko w odmętach listy jest, więc moje wyszukiwanie nic nie dało. Dzięki za pomoc
Jest ktoś w stanie rozwiać równie sprawie moje pozostałe wątpliwości?
Jest ktoś w stanie rozwiać równie sprawie moje pozostałe wątpliwości?
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6510
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Parę "usterek" w cee'dzie
1. W prosty nie - trzeba zegary zdemontować i rozebrać.
2. Najprawdopodobniej złącze AUX nie jest podpięte do radia.
4. Najprawdopodobniej kluczyk nie jest "sparowany" z alarmem.
5. Przycisk należy nacisnąć i chwilę przytrzymać.
2. Najprawdopodobniej złącze AUX nie jest podpięte do radia.
4. Najprawdopodobniej kluczyk nie jest "sparowany" z alarmem.
5. Przycisk należy nacisnąć i chwilę przytrzymać.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
Karolus - Przedszkolak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 22 sty 2018 00:05
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 ON 90KM
2009, C+
Re: Parę "usterek" w cee'dzie
Dzięki za szybką pomoc
1. Wiąże się to z lutowaniem czy po rozebraniu zegarów żarówki wchodzą w jakieś oprawki?
2. Tak jak myślałem- sprawdzę dzisiaj, dzięki
4. Czyli wizyta w ASO zostaje czy w domowych warunkach się to robi?
5. Próbowałem już na różne sposoby- naciśnięcie, krótkie przytrzymanie, długie przytrzymanie, przyciśnięcie kilka razy. Muszą być do tego jakieś specjalne warunki czy można to zrobić w dowolnym momencie?
1. Wiąże się to z lutowaniem czy po rozebraniu zegarów żarówki wchodzą w jakieś oprawki?
2. Tak jak myślałem- sprawdzę dzisiaj, dzięki
4. Czyli wizyta w ASO zostaje czy w domowych warunkach się to robi?
5. Próbowałem już na różne sposoby- naciśnięcie, krótkie przytrzymanie, długie przytrzymanie, przyciśnięcie kilka razy. Muszą być do tego jakieś specjalne warunki czy można to zrobić w dowolnym momencie?
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6510
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Parę "usterek" w cee'dzie
1. Tak, z lutowaniem, gdzieś na forum był tutorial klubowicza, jak to zrobił u siebie.
4. ASO
5. W dowolnym - czyli coś się spierniczyło, skoro nie możesz wyłączyć.
4. ASO
5. W dowolnym - czyli coś się spierniczyło, skoro nie możesz wyłączyć.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
Karolus - Przedszkolak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 22 sty 2018 00:05
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 ON 90KM
2009, C+
Re: Parę "usterek" w cee'dzie
Da się sprawdzić po VINie (U5YFF23429L028927) dokładny kod licznika, który posiadam w aucie?
Posty: 7
Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości