Witam, dzis rano Kijanka odmowila posluszenstwa i nie chciala odpalic.Nie kreci, gasna zegary ale nie kontrolki po czym stuka przekaznik.
Zakladam, ze to padl akumulator ktory mam od nowosci.Zastanawia mnie fakt, ze wczoraj bylo ok. Zapalalem, jezdzilem bez problemu. Auto garazowane bez temperatur ujemnych. Ile pradu powinien miec aku zebu samochod odpalil?
Jaki aku polecacie ktory pasuje idealnie na miejsce starego? Dzieki!
[C1FL] Kia Ceed CRDI 1.6. HB MR10 - nie kreci
Moderator: Żandarmeria
-
spirosun - Klubowicz
- Posty: 74
- Dołączył(a): 03 kwi 2015 04:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL HB, 1600 ON 90KM
2010, Comfort+
- outlander38
Re: Kia Ceed CRDI 1.6. HB MR10 - nie kreci
Jeżeli puka to może automat rozrusznika ??? Tez będą gasły zegary . Aku na 11 v powinien dać rade .
-
spirosun - Klubowicz
- Posty: 74
- Dołączył(a): 03 kwi 2015 04:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL HB, 1600 ON 90KM
2010, Comfort+
Re: Kia Ceed CRDI 1.6. HB MR10 - nie kreci
Trudno powiedzieć, ale żeby tak nagle aku padł, bez żadnych oznak? jest to bardziej cos takiego, ze nie może przełamać, to jest troche dziwne, wszystko swieci normalnie, nawet przy swiecach żarowych nie widać spadku napiecia, ale może w dieslach jest inaczej i ten prąd do rozruchu musi być duzy. Nie miałem wczesniej diesla wiec nie wiem, natomiast dziwne, że stało się nagle z dnia na dzień, wczoraj wieczorem jeżdziłem ponad godzinę i normalnie zostawiłem auto jak codzien dziś rano klops.
Spróbuje jeszcze dziś odpalić z kabli.
PS.
Przy 11v to juz raczej aku trup
Spróbuje jeszcze dziś odpalić z kabli.
PS.
Przy 11v to juz raczej aku trup
- outlander38
Re: Kia Ceed CRDI 1.6. HB MR10 - nie kreci
Najszybciej z kabli z drugiego próbuj jak będzie tak samo to rozrusznik .
-
spirosun - Klubowicz
- Posty: 74
- Dołączył(a): 03 kwi 2015 04:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL HB, 1600 ON 90KM
2010, Comfort+
Re: Kia Ceed CRDI 1.6. HB MR10 - nie kreci
Znalazłem doskonałą informację od kolegi MARK:
Oryginalny akumulator (pierwszego montażu) to:
-Solite 54-26GL, RC 110MIN, CCA 600A, CMF68L, 12V, 68AH, prawy +, stopka B01 (na dłuższych bokach)
-wymiary: długość (dół) -252 mm, szerokość (dół) -173 mm (razem ze stopką), wysokość bez słupka -200 mm, wysokość ze słupkiem - 222 mm.
Oryginalne korytko pod akumulator, ma następujące wymiary: długość - 264 mm, szerokość - 177 mm.
Koszulka izolacyjna na oryginalny akumulator, wymiary: długość-262 mm, szerokość - 168 mm.
Pomocne informacje dla poszukujących akumulatora do ceed 1,6 CRDI 90/115KM. Generalnie nowy aku, powinien mieć stopkę mocującą typu B01 -występy mocujące na dole wzdłuż dłuższych boków. Możliwy jest również montaż aku, ze stopką typu B13 - występy mocujące są na dole wszystkich boków obudowy. Najlepiej jak wysokość akumulatora, razem ze słupkami wynosi: minimum 190 mm / maximum 222 mm. W przypadku aku niższego, trzeba dogiąć przewody plusowe.
Mało jest dostępnych akumulatorów o wymiarach zbliżonych do oryginalnego. Znalazłem nastepujące aku, które pasują bez potrzeby dokonania wymiany lub przeróbek korytka:
1/Varta Blue Dynamic E23 70Ah, 630A, P+, stopka B01, wym: 261/175/220 mm
2/BOSCH SILVER S4026 70Ah, 630A, P+, stopka ?????, wym: 261/175/220,
3/Premium EXITE EA755 75Ah, 630A, P+, stopka B01, wym: 261/175/220
4/KIA PN: LP 370APE080CKO 80Ah, 630A, P+, stopka ????, wym: 270/173/222 mm- (firmowane przez MOBIS, producent EXITE).
5/WESTA-FORSE 65Ah, 630A, stopka B13, wym: 242/175/190 mm,
6/TUBORG PRO DYNAMIC Typ 564-064, 64 Ah, 640A, stopka B13, wym: 252/175/190 mm
Oryginalny akumulator (pierwszego montażu) to:
-Solite 54-26GL, RC 110MIN, CCA 600A, CMF68L, 12V, 68AH, prawy +, stopka B01 (na dłuższych bokach)
-wymiary: długość (dół) -252 mm, szerokość (dół) -173 mm (razem ze stopką), wysokość bez słupka -200 mm, wysokość ze słupkiem - 222 mm.
Oryginalne korytko pod akumulator, ma następujące wymiary: długość - 264 mm, szerokość - 177 mm.
Koszulka izolacyjna na oryginalny akumulator, wymiary: długość-262 mm, szerokość - 168 mm.
Pomocne informacje dla poszukujących akumulatora do ceed 1,6 CRDI 90/115KM. Generalnie nowy aku, powinien mieć stopkę mocującą typu B01 -występy mocujące na dole wzdłuż dłuższych boków. Możliwy jest również montaż aku, ze stopką typu B13 - występy mocujące są na dole wszystkich boków obudowy. Najlepiej jak wysokość akumulatora, razem ze słupkami wynosi: minimum 190 mm / maximum 222 mm. W przypadku aku niższego, trzeba dogiąć przewody plusowe.
Mało jest dostępnych akumulatorów o wymiarach zbliżonych do oryginalnego. Znalazłem nastepujące aku, które pasują bez potrzeby dokonania wymiany lub przeróbek korytka:
1/Varta Blue Dynamic E23 70Ah, 630A, P+, stopka B01, wym: 261/175/220 mm
2/BOSCH SILVER S4026 70Ah, 630A, P+, stopka ?????, wym: 261/175/220,
3/Premium EXITE EA755 75Ah, 630A, P+, stopka B01, wym: 261/175/220
4/KIA PN: LP 370APE080CKO 80Ah, 630A, P+, stopka ????, wym: 270/173/222 mm- (firmowane przez MOBIS, producent EXITE).
5/WESTA-FORSE 65Ah, 630A, stopka B13, wym: 242/175/190 mm,
6/TUBORG PRO DYNAMIC Typ 564-064, 64 Ah, 640A, stopka B13, wym: 252/175/190 mm
- outlander38
Re: Kia Ceed CRDI 1.6. HB MR10 - nie kreci
Czyli rozumiemy ze wymiana aku pomogła ? I temat rozwiązany?
-
spirosun - Klubowicz
- Posty: 74
- Dołączył(a): 03 kwi 2015 04:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL HB, 1600 ON 90KM
2010, Comfort+
Re: Kia Ceed CRDI 1.6. HB MR10 - nie kreci
ok, akumulator wymieniony i wszystko ok, oryginalny padł dokładnie po 7 latach i przebiegu 140.000
Pozdr!
Pozdr!
Posty: 7
Strona 1 z 1
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Pompa ABS dla C1FL 1.6 CRDi 2010
przez Miszel » 17 lip 2022 18:57 w Zawieszenie - 1 Odpowiedzi / 11457 Wyświetlone
- Ostatni post przez Asterix123
07 sie 2023 14:24
-
Pompa ABS dla C1FL 1.6 CRDi 2010
-
-
Kręci, ale nie pali
przez Matyswrwr » 18 mar 2021 09:47 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 6 Odpowiedzi / 4398 Wyświetlone
- Ostatni post przez kryzys
23 mar 2021 18:31
-
Kręci, ale nie pali
-
-
Długo kręci przy odpalaniu
przez Darek77 » 30 mar 2021 12:44 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 10 Odpowiedzi / 7981 Wyświetlone
- Ostatni post przez Darek77
26 kwi 2021 09:26
-
Długo kręci przy odpalaniu
-
-
Cisza, nie kręci nie odpala, nowy aku
1, 2przez voxjoy » 08 sty 2024 14:03 w Silniki i skrzynia biegów - 23 Odpowiedzi / 1237 Wyświetlone
- Ostatni post przez Piejar
24 mar 2024 19:05
-
Cisza, nie kręci nie odpala, nowy aku
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości