[C1] ciśnienie paliwa w układzie common rail

Problemy z cee'd'em oraz historia eksploatacji Waszych aut (raporty) / problems, drive reports

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
marasc1
Dopiero co...
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 wrz 2016 17:56
Lokalizacja: Sianów
Grupa: Szczecińska
Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2007

[C1] ciśnienie paliwa w układzie common rail

11 gru 2016 21:52

witam, :welcomewave: jestem nowy na forum wiec proszę o wyrozumiałość,przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie : jakie powinno być ciśnienie paliwa na szynie przed uruchomieniem auta np po nocy i czy w ogóle powinno być ,u mnie jest 0 Mpa wiec po dłuższym postoju auta ciężko pali tzn kręci około 5 razy ,drugie pytanie czy w moim aucie jest pompka paliwa w zbiorniku ?

outlander38
 

Re: ciśnienie paliwa w układzie common rail

11 gru 2016 22:24

Masz pompkę ręczną wraz z filtrem paliwa. Moze filtr paliwa zapchany ? Kiedy wymieniałeś? . Ciśnienie po odpaleniu około 28-32 . Dokładnie mogę sprawdzić jutro . A przed może być zero . -Jakieś błędy z komputera?
-Ile przejechane ?
- może być tak ze wtryski leją , trzeba było by zrobić test przelewowy .

AUTOR WĄTKU
marasc1
Dopiero co...
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 wrz 2016 17:56
Lokalizacja: Sianów
Grupa: Szczecińska
Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2007

Re: ciśnienie paliwa w układzie common rail

12 gru 2016 14:05

wikam kolego :hi: dziekuje za zainteresowanie moim postem,jestem właścicielem kijanki od 2 miesięcy,po zakupie wymieniony filtr paliwa powietrza knecht ,test przelewowy w normie,rozrusznik po wymianie tulejek,świece żarowe grzeją wymienione na OEM,teoretycznie wszystko ok ale mam wrazenie że przy wiekszym mrozie nie odpalę ,porównujac do poprzedniego diesla laguna 1,9 dci która paliła od strzała przy -20 to kijanka wypada blado, wiec szukam co może być przyczyną,mam wrażenie że przy odpalaniu muszę dłużej pokręcić żeby ciśnienie na listwie wzrosło z 0 Mpa do tych 28 Mpa ,w innych dieslach jest elektryczna pompka niskiego ciśnienia która tłoczy paliwo po przekreceniu kluczyka,jak działa ta ręczna, czy może zająć sie najpierw sprawdzeniem samej pomy wysokiego ciśnienia ,co Ty na to ? pozdrawiam

outlander38
 

Re: ciśnienie paliwa w układzie common rail

12 gru 2016 15:19

Ręczna to tylko żebyś sobie dopompował paliwo jak filtr wymieniasz. Ciśnienie na samej pompie wtryskowej wynosi 1.6bara. A na listwie w czasie kręcenia podobnie co u Ciebie.
Rozumiem ze test przelewowy robiłeś podłanczajac cztery banieczki po jednej do każdego przelewu wtrysku ?
Można pokusić sie o sprawdzenie ciśnienia sprężania - nie podajesz ile masz przejechane . I pokusić sie o sprawdzenie wtryskiwaczy w odpowiednim zakładzie . Test przelewowy który opisałem wyżej pokaże czy wtrysk przelewa ale nie pokaże czy zalewa cylinder i tu może być problem.

AUTOR WĄTKU
marasc1
Dopiero co...
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 wrz 2016 17:56
Lokalizacja: Sianów
Grupa: Szczecińska
Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2007

Re: ciśnienie paliwa w układzie common rail

12 gru 2016 19:18

czyli pompa wysokiego sama zaciąga paliwo ze zbiornika? czy te 1,6 bara powinno być cały czas na listwie ?nawet po kilku godzinach ? bo chyba tu jest problem,jeśli pompa wysokiego sama musi zaciągnąć paliwo to jednak chwilkę musi potrwać ,test robiłem u mechanika ,miał takie specjalne pojemniki z końcówkami na wtryski ,aha mam nalatane 220 000 ,faktycznie po zapłonie jest taki ułamek sekundy jakby pracował na 3 garach,ale wtryski sprawdzę dopiero po nowym roku,przepraszam za chaos w mojej wypowiedzi :wink:

outlander38
 

Re: ciśnienie paliwa w układzie common rail

12 gru 2016 19:55

A może schodzi Ci paliwo ? . Spróbuj przed uruchomieniem otworzyć maskę i w obudowie filtrem paliwa okolice akumulatora serwa . Naciśnij parę razy ręczna pompkę kolor czarny . Powinna być twarda . Jeżeli odpali momentalnie to schodzi Ci paliwo . I wtedy może być nawet ta pompka czyli cala obudowa filtra do wymiany . Moze tu tkwi cały problem . .....odnośnie tych 1.6 bara to tyle wytwarza pompa wtryskowa po uruchomieniu , a na listwie może przy uruchomieniu być zero na komputerze .

AUTOR WĄTKU
marasc1
Dopiero co...
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 wrz 2016 17:56
Lokalizacja: Sianów
Grupa: Szczecińska
Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2007

Re: ciśnienie paliwa w układzie common rail

12 gru 2016 20:35

rano spróbuje podpompować,ale nasunęła mi się jeszcze jedna rzecz ,jak robiliśmy test przelewowy z pierwszego wtryskiwacza pierwszych kilka chwil leciała taka brudna rdzawa ropa, z pozostałych czyściutka czy to też może mieć jakiś związek właśnie z uszkodzeniem wtrysku ?

outlander38
 

Re: ciśnienie paliwa w układzie common rail

12 gru 2016 21:51

A tak przy okazji to sprawdzałeś siatkę w zbiorniku paliwa ?

viewtopic.php?f=38&t=8692

Wiem ze to niby inny temat ale warto sprawdzić..
Jeszcze raz zdemontuj filtr paliwa i paliwo zlej do przezroczystego naczynia plastykowego (kubek) wez magnez i przejedz pod spodem i zobacz czy nie ma opiłków metalu . Jak są to wtryki i pompa do regeneracji a przewody i zbiornik do plukania
Ostatnio edytowano 12 gru 2016 21:56 przez outlander38, łącznie edytowano 1 raz

AUTOR WĄTKU
marasc1
Dopiero co...
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 wrz 2016 17:56
Lokalizacja: Sianów
Grupa: Szczecińska
Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2007

Re: ciśnienie paliwa w układzie common rail

12 gru 2016 21:55

nie ,nie wiedziałem o czymś takim jutro zajrzę :thankyouyellow:

AUTOR WĄTKU
marasc1
Dopiero co...
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 wrz 2016 17:56
Lokalizacja: Sianów
Grupa: Szczecińska
Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2007

Re: ciśnienie paliwa w układzie common rail

22 gru 2016 19:02

no i problemem tak jak wspomniałem był wtryskiwacz z którego leciała ta brudna ropa,po jego wymianie na inną używkę z alle autko pali od strzała ,dzięki za zainteresowanie, temat do zamknięcia :drinks:

Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl