Re: Doświetlanie zakrętów
Napisane: 03 gru 2014 20:22
A co on daje? Bo nie widzę na nim żadnej elektroniki, wygląda jak po prostu "przedłużacz", ale ja się na prundzie nie znam
Ryba4 napisał(a):wygląda jak po prostu "przedłużacz", ale ja się na prundzie nie znam
mziutek napisał(a): przewód oporowy
Ryba4 napisał(a):A co on daje? Bo nie widzę na nim żadnej elektroniki, wygląda jak po prostu "przedłużacz", ale ja się na prundzie nie znam
MiguelXavani napisał(a):Świecą obydwie, ale żeby zaczęły doświetlać musi być odpowiednia prędkość. Podczas postoju, ruszanie kierownicą nie spowoduje włączenia świateł doświetlających
MiguelXavani napisał(a):MiguelXavani napisał(a):Świecą obydwie, ale żeby zaczęły doświetlać musi być odpowiednia prędkość. Podczas postoju, ruszanie kierownicą nie spowoduje włączenia świateł doświetlających
Cofam co powiedziałem Po wczorajszych testach muszę jednoznacznie stwierdzić, że działają również podczas postoju :P
Ryba4 napisał(a):OK, taki softstart mi bardzo pasuje, ale żeby nie ograniczał mocy żarówek...
mziutek napisał(a):....Patent z AVT nie ogranicza mocy żarówek, zmniejsza tylko impuls przy włączaniu a po 5 sekundach oporniki są zwarte.
...
lary504 napisał(a):auto triple turn
Statyczne światła doświetlania
zakrętu (jeżeli są w wyposażeniu)
Podczas pokonywania zakrętu, dla
ułatwienia widoczności i bezpieczeństwa
kierowcy, statyczne światła doświetlania
zakrętu włączą się automatycznie.
System będzie działał automatycznie w
następujący sposób:
• Przy prędkości pojazdu poniżej 10
km/godz. oraz kącie skrętu kierownicy
o około 80 stopni.
• Przy prędkości pojazdu powyżej 10
km/godz. oraz kącie skrętu kierownicy
o około 35 stopni.
• Kiedy pojazd jest unieruchomiony.
• Kiedy pojazd porusza się do tyłu i
spełniony jest jeden z podanych
powyżej warunków, światła będą
oświetlały przeciwną stronę.