Strona 2 z 82

Napisane: 22 paź 2007 21:15
przez sensor
objawy to spalone sprzęgło :( smród
jak testowałem przed zakupem to też czy ja czy znajomi to zawsze przypaliliśmy
w moim już to jest tak ktoś robi jazde próbną i nie ma opcji coby nie spalił sprzegła
np. sobota test i cofanie z polnej drogi na asfalt i smród
dziś sam taki manewr roziłem zawracałem na trasie wjechałem przodem na polną droge wsteczny i pod górkę aby na asfale cofnąć i spaliłem sprzegło

Napisane: 22 paź 2007 21:23
przez rav
<span>sensor</span> napisał(a):objawy to spalone sprzęgło smród

Pytam bo dwa razy też poczułem dziwny smród coś w stylu spalonej gumy, podczas parkowania.

Napisane: 22 paź 2007 22:56
przez sevi
Ja tak miałem tylko na samym początku ale jest juz ok. :D

Napisane: 22 paź 2007 23:38
przez lalas
rav napisał(a):
sensor napisał(a):objawy to spalone sprzęgło smród

Pytam bo dwa razy też poczułem dziwny smród coś w stylu spalonej gumy, podczas parkowania.


no to na 95% sprzęgło, u mnie jak na razie ze sprzęgłem wsio ok :), dodam jeszcze od siebie, bo zapomniałem w poprzednim poście, wsteczny w tym aucie wchodzi fatalnie :evil:

Napisane: 23 paź 2007 07:43
przez wilam
sevi napisał(a):Ja tak miałem tylko na samym początku ale jest juz ok. :D

U mnie tak samo. Na poczatku troszęczkę przyśmierdziało jak się pojechało na półsprzęgle, ale teraz nic się nie dzieje i nie śmierdzi. (7000km). :)

Napisane: 23 paź 2007 08:55
przez Yogi
1.trzeszczące plastiki
2. stuki w podszybiu
3. wieszające się radio
4. trzeszcząca kierownica
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy)
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi

16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)

I na razie odpukac tylko 16, 17, 18 i 19 :D :mrgreen:

Napisane: 23 paź 2007 12:43
przez pioter
1.trzeszczące plastiki
2. stuki w podszybiu
3. wieszające się radio
4. trzeszcząca kierownica X
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy)
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach X

U mnie tylko pkt. 4 i dodany 20. Co do sprzęgła to raczej kwestia techniki jego obsługi (czyli dawany gaz na tzw. półsprzęgle - większość sprzęgieł wtedy zaczyna smrodzić), co do długosci siedziska - tego do wad bym nie zaliczył, bo to wynika ze wzrostu i budowy ciała - każdy może mieć inne odczucie - ja ze swoimi 191 cm nie narzekam.

Napisane: 23 paź 2007 13:04
przez szano
ja mam 190cm i coraz bardziej mi doskwiera długośź siedziska,
w jakim położeniu masz fotel (tzn. na jakiej wysokości i odległości)

Napisane: 23 paź 2007 14:45
przez sensor
pioter masz racje ale ja nie zrobiłem za kierownicą 10 czy 100tys km
i tu ewidentnie jest coś nie tak nie zdarzało mi się palić sprzegła od nie wiem ilu lat

Napisane: 23 paź 2007 17:19
przez MARGAD
1.trzeszczące plastiki X
2. stuki w podszybiu X
3. wieszające się radio X
4. trzeszcząca kierownica X
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy) X
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi X
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow X
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach X
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)

Napisane: 23 paź 2007 19:20
przez RERO
1.trzeszczące plastiki X X X
2. stuki w podszybiu X X
3. wieszające się radio X
4. trzeszcząca kierownica X X
5. krótkie siedzisko fotela ZA DŁUGIE SIEDZISKO FOTELA:)
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy X
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy X
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego X
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji X
11. odpadający lakier z maski X
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem X
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy) XX
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi X
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow X
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach XX
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)

Napisane: 23 paź 2007 19:59
przez kuba.p
1.trzeszczące plastiki X X X X
2. stuki w podszybiu X X X
3. wieszające się radio X X
4. trzeszcząca kierownica X X X
5. krótkie siedzisko fotela ZA DŁUGIE SIEDZISKO FOTELA:)
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy X
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy X
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego X
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji X
11. odpadający lakier z maski X
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem X
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy) XX
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi X X
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow X
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach XX
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
22. Zaślepka od śrubki przy klamce, na drzwiach kierowcy wypada.

Napisane: 23 paź 2007 20:21
przez pioter
Szano - fotel mam na przedostatnim ząbku zapadki, kierownica na maksa do przodu (wtedy noga na sprzęgle lekko ugięta, przy opartych o fotel plecach nadgarstki na górnym punkcie koła kierownicy), wysokość - nieznacznie powyżej minimum. Zrobiłem tak np. 1800 km non stop (no było 1,5 godziny drzemki na BP gdzieś pod Sosnowcem) i zdecydowanie nie mogę się uskarżać na długość siedziska. Z tym że u mnie oparcie fotela jest prawie w pionie (tzw. pozycja rajdowa) - wiem że na długość siedziska narzekają często kierowcy z pozycją "komfortową" - czyli oparcie pod sporym kątem, praca ręką na kierownicy opuszkami w stylu "mydełko Fa".

Napisane: 23 paź 2007 21:18
przez szano
dzięki za info, dzisiaj podinosłem fotel (do tej pory był na dole), oparcie też mam prawie pionowo (nie jestem dres :) ), nadgarstki na kierze, tylko siedzenie mam przesunięte na maks do tyłu, wystarczy że zrobie w jednym ciągu 50km i będe wiedział, mam nadzieje że będzie oki

Napisane: 24 paź 2007 07:43
przez sensor
Re: KIA cee'd - opinie użytkowników
q8122benzyna 19.10.07, 16:47 Odpowiedz
q8122benzyna napisał:

Jestem usatysfakcjonowany w pełni i nie mam żadnych zastrzeżeń z wyjątkiem tego,
że fotel kierowcy sam się obniża i co jakiś czas
trzeba go podnieść. Ktoś już o tym wspomniał. Czy ktoś wie coś więcej na ten
temat?. Przecież nie można sprawy tak zostawić!!!
> Pozdrawiam

Byłem w serwisie w sprawie nieszczęsnego fotela ( post z 27.07.07 ). Zgłosiłem
również coraz bardziej natrętne „PYKANIE” tapicerki kokpitu ze strony pasażera w
rogu gdzie jest słupek przedni prawy.
Spisano wszystko i wydano mi zlecenie z datą 11.09.07r. Majster pojechał ze mną
kawałek drogi w celu lokalizacji przyczyn „pykania” tapicerki. Dość szybko
zlokalizował przyczyny; właśnie w tym miejscu tapicerka wisi i starczy ją
przyciskać w dół, aby to pykanie ustało.
Zresztą to widać gołym okiem, jeśli porównamy oba rogi tapicerki kokpitu tam
gdzie kończą się przednie słupki. Poinformowano mnie o konieczności
przygotowania do tej usterki i że skontaktują się ze mną telefonicznie.
Mijały tygodnie i nic. Na moją stanowczą interwencję, iż sprawa zostanie
zgłoszona do nich na piśmie a w następnej kolejności do pisma motoryzacyjnego
itd…itp. wyznaczono mi termin na 9.10.07r. W tym dniu zdemontowali mi fotel i
założyli fotel kierowcy z identycznego samochodu Jazdy Próbnej. Poinformowano,
że jeśli będzie OK to nie ma sprawy a jeśli nie, to będą dalej się zastanawiać.
Notabene fotel, który mi zamontowali ma tą samą wadę tzn. samoopada i co 2-3 dni
muszę go podnieść.
W sprawie kokpitu poinformowano mnie, że do tego jest potrzebny elektryk i
trzeba im zostawić auto na 2 dni bo muszą wyczaić z jakiego powodu są te hałasy.
Jestem z nimi umówiony na 22.10.07r. Mam dostać Lanosa jako zastępczy samochód.
Pożyjemy zobaczymy!!!
Szczerze przyznaję, że najgorszą rzeczą w KIA to jest jej serwis. Poziom obsługi
klienta nie jest azjatycki, bo nie wiem jak to tam wygląda. Ale bardzo mi
przypomina lata osiemdziesiąte w Polmozbytach za czasów PRL-u.

TAK JAK JA DOKŁADNIE PAN PISZE Z TYM Narożnikiem tylko u mnie myślę że już są wyłamane zaczepy po po każdej wizycie w ASo leży jakiś plasticzek na ziemi

Napisane: 24 paź 2007 11:24
przez Black
ja na szczescie jestem wysoki i fotel mam na samym dole :D

Napisane: 25 paź 2007 19:00
przez pioter
Sensor, nie marudź - przezcież będziesz jeździł jak panisko ... fiu fiu - Lanos .... :D

Napisane: 25 paź 2007 19:49
przez sensor
to jest skopiowane z innego FORUM to nie ja pisałem
mi dali pride na zastępczy bez wspomagania auto i bez hamulców prawie
teraz nic mi nie dali

Napisane: 26 paź 2007 16:07
przez RERO
Te opadające fotele to chyba standard.U mnie też zjazd w dół.

Napisane: 26 paź 2007 19:02
przez lemur
A czy ktoś to reklamował już w ASO (i z jakim skutkiem) ???