Usterki w cee'd'zie
Moderator: Żandarmeria
Pokaż pierwszy nieprzeczytany post
Posty: 1633
Strona 67 z 82
1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 82
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1607
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: Usterki w cee'd'zie
To nie wina Ceeda, tylko paliwa, które zatankowałeś, podziękuj stacji
Będzie: Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
-
DoKeR - Kierownik zmiany
- Posty: 127
- Dołączył(a): 05 kwi 2015 14:03
- Lokalizacja: Żory
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: Kia Optima Kombi GT+TEC
2.0 Pb 245 KM 2016 r.
Re: Usterki w cee'd'zie
Ja Orlen omijam szerokim łukiem
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1362
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Usterki w cee'd'zie
Ja tankuję tylko i wyłącznie na jednej stacji Shell w Warszawie Ul. Sokratesa 11 – zero problemów z paliwem a i spalanie cały czas ustabilizowane na tym samym poziomie.
W ASO widziałem wiele przypadków zatkanych sitek w autach z mojego rocznika, więc nie jest to kwestia auta ale ewidentnie jakości paliwa.
Notabene badania próbek paliwa pobranych ze zbiorników kilku aut pewnej dużej firmy flotowej wykazujących opisaną „dolegliwość” jednoznacznie ujawniły zawartość BIO komponentów w paliwie na poziomie 16% co bardzo przekracza obecną dopuszczalną normę PN, która wynosi bodajże 7%.
W ASO widziałem wiele przypadków zatkanych sitek w autach z mojego rocznika, więc nie jest to kwestia auta ale ewidentnie jakości paliwa.
Notabene badania próbek paliwa pobranych ze zbiorników kilku aut pewnej dużej firmy flotowej wykazujących opisaną „dolegliwość” jednoznacznie ujawniły zawartość BIO komponentów w paliwie na poziomie 16% co bardzo przekracza obecną dopuszczalną normę PN, która wynosi bodajże 7%.
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6863
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Usterki w cee'd'zie
Jest na ten temat chyba z tysiąc wątków, poczytaj. Uwierz mi, że to dla Twojego dobra..Co lepiej wymieniać, zagnojony filtr w pompie czy zagnojone wtryski ?
Ja bym reklamował paliwo, pod warunkiem, że masz paragon z nr rej.
Ja bym reklamował paliwo, pod warunkiem, że masz paragon z nr rej.
- filippo5050
- Przedszkolak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 01 cze 2015 11:15
- Lokalizacja: Rumia
- Grupa: Trójmiasto
Re: Usterki w cee'd'zie
No pewnie macie rację, paliwo już zmieniłem. Nie wiem jak jest z reklamowaniem paliwa i trochę żałuję, że się za to nie zabrałem (od kupna do tamtego momentu wyłącznie tankowałem na orlenie i za wszystko miałem faktury od początku do końca).
W serwisie też mówili o biokomponentach, a syf miałem okazję sam zobaczyć niestety.
W serwisie też mówili o biokomponentach, a syf miałem okazję sam zobaczyć niestety.
- mati939
Re: Usterki w cee'd'zie
Ostatnio słyszałem że orlen na kliku stacjach dolewal jakieś rozpuszalniki do paliwa ale tylko do ropy
Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
- wazza2508
Re: Usterki w cee'd'zie
Również tankowałem na Orlenie i zasyfiłem sitko , po wymianie tankuje na BP i na razie ok , w ASO jeszcze pracownik polecił mi aby raz na 5000 km dolać połóweczkę Tunap 195 ,,Fuel guard Diesel'' .
-
marceed - Weteran
- Posty: 1149
- Dołączył(a): 22 gru 2010 12:52
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C2 HB, 1.6 GDi Pb 135KM
2012, L + FUN
Re: Usterki w cee'd'zie
filippo5050 napisał(a):No pewnie macie rację, paliwo już zmieniłem. Nie wiem jak jest z reklamowaniem paliwa i trochę żałuję, że się za to nie zabrałem (od kupna do tamtego momentu wyłącznie tankowałem na orlenie i za wszystko miałem faktury od początku do końca).
W serwisie też mówili o biokomponentach, a syf miałem okazję sam zobaczyć niestety.
Gratuluję pomysłu żeby zliczyć twój problem do powyższego tematu.
Jak złapię gumę nie omieszkam się wpisać z takową usterką.
- filippo5050
- Przedszkolak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 01 cze 2015 11:15
- Lokalizacja: Rumia
- Grupa: Trójmiasto
Re: Usterki w cee'd'zie
marceed napisał(a):filippo5050 napisał(a):No pewnie macie rację, paliwo już zmieniłem. Nie wiem jak jest z reklamowaniem paliwa i trochę żałuję, że się za to nie zabrałem (od kupna do tamtego momentu wyłącznie tankowałem na orlenie i za wszystko miałem faktury od początku do końca).
W serwisie też mówili o biokomponentach, a syf miałem okazję sam zobaczyć niestety.
Gratuluję pomysłu żeby zliczyć twój problem do powyższego tematu.
Jak złapię gumę nie omieszkam się wpisać z takową usterką.
W takim razie czekam na relację...
W 99% to wina paliwa, z drugiej jednak strony w innym samochodzie tankowałem to samo paliwo przez ponad 60 000 km, ojciec przez 240 000km i nic takiego nikomu z nas się wcześniej nie stało.
Tutaj widzę, że było więcej przypadków, więc być może jest to w tym 1 pozostałym % wina konstrukcji pompy paliwowej lub innego podzespołu, który może być za to odpowiedzialny.
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
Re: Usterki w cee'd'zie
filippo5050 napisał(a):być może jest to w tym 1 pozostałym % wina konstrukcji pompy paliwowej lub innego podzespołu, który może być za to odpowiedzialny.
Nie wada tylko zaleta, w cedzie sitko pompy ma bardzo drobne oczka dlatego się szybciej zatyka. Głównym powodem zatkania, jest zanieczyszczone paliwo oraz biododatki.
Taniej i łatwiej jest jednak wymienić sitko i filtr, niż czyścić i wymieniać wtryski.
- filippo5050
- Przedszkolak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 01 cze 2015 11:15
- Lokalizacja: Rumia
- Grupa: Trójmiasto
Re: Usterki w cee'd'zie
mark napisał(a):filippo5050 napisał(a):być może jest to w tym 1 pozostałym % wina konstrukcji pompy paliwowej lub innego podzespołu, który może być za to odpowiedzialny.
Nie wada tylko zaleta, w cedzie sitko pompy ma bardzo drobne oczka dlatego się szybciej zatyka. Głównym powodem zatkania, jest zanieczyszczone paliwo oraz biododatki.
Taniej i łatwiej jest jednak wymienić sitko i filtr, niż czyścić i wymieniać wtryski.
Jesteś w stanie sobie wyobrazić konsekwencje tej zalety w momencie wyprzedzania na drodze dwukierunkowej jednopasmowej? Miałem olbrzymie szczęście, że spotkało mnie to raz na obwodnicy, a potem kolejny raz na autostradzie.
Na powrocie już uważałem na to co się dzieje, ale za pierwszym razem, ani później nie zapaliła się żadna kontrolka, która mogłaby ostrzec, że coś się dzieje nie w porządku. Kwoty rzędu od 300 zł do nawet kilku tysięcy złotych nie robią na mnie żadnego wrażenia w momencie jeśli rozmawiamy o ewentualnej utracie życia.
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6863
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Usterki w cee'd'zie
A czy jak się zapchają wtryskiwacze to konsekwencje będą inne ?
- filippo5050
- Przedszkolak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 01 cze 2015 11:15
- Lokalizacja: Rumia
- Grupa: Trójmiasto
Re: Usterki w cee'd'zie
Ryba4 napisał(a):A czy jak się zapchają wtryskiwacze to konsekwencje będą inne ?
Tak.
1. Nie zdarzy się to po 24 000 km,
2. Oznaki gorszej pracy wtryskiwaczy są odczuwalne przez dłuższy okres czasu bo nie zapchają się 4 na raz,
3. Do zapchania się wtryskiwaczy normalny użytkownik nie dopuści bo będzie odczuwał od dłuższego czasu złą pracę silnika i pojedzie do jakiegoś serwisu.
Głównym problemem jest odcięcie mocy nagle bez żadnego problemu wcześniej, bez żadnego powiadomienia kontrolką. W przypadku wtryskiwaczy będzie miało to inny przebieg.
Da się na tym forum jakoś normalnie porozmawiać, czy każdy będzie się zgrywać? Wiem, że to forum Kii Cee'd i być może jest tu wiele osób kochających markę do granic możliwości i nie może dopuścić myśli o tym, że coś może być nie tak skonstruowane albo przemyślane. Ja jeżdżę od roku, dobrze mi się jeździ nie narzekam, nadal uważam, że to rozsądny wybór cena/jakość, ale do wielbicieli marki nie należę i mam wrażenie, że patrzę na problem dosyć obiektywnie.
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6863
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Usterki w cee'd'zie
No dobra, przekonałeś mnie A kto się zgrywa ?
KIA nie ma wielbicieli - jedynie hejterów i logicznie myślących userów
KIA nie ma wielbicieli - jedynie hejterów i logicznie myślących userów
-
butter18 - Dyrektor
- Posty: 886
- Dołączył(a): 21 cze 2014 22:31
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,4 Pb/LPG 100KM
2014, M+DFA
Re: Usterki w cee'd'zie
Skoro tak psioczysz na to sitko to je wywal, będziesz miał konstrukcje jak u znajomków. Tylko musisz być świadomy, że jak dojdzie gónwo do wtrysków to już sie nie skończy robotą w garażu. P.S. winna jest stacja a nie KIA ( a dokładniej ilość bio)
Hyundai i10 2015
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
Re: Usterki w cee'd'zie
filippo5050 napisał(a):Jesteś w stanie sobie wyobrazić konsekwencje tej zalety w momencie wyprzedzania na drodze dwukierunkowej jednopasmowej? Miałem olbrzymie szczęście, że spotkało mnie to raz na obwodnicy, a potem kolejny raz na autostradzie.
Na powrocie już uważałem na to co się dzieje, ale za pierwszym razem, ani później nie zapaliła się żadna kontrolka, która mogłaby ostrzec, że coś się dzieje nie w porządku. Kwoty rzędu od 300 zł do nawet kilku tysięcy złotych nie robią na mnie żadnego wrażenia w momencie jeśli rozmawiamy o ewentualnej utracie życia.
Przejechałem już 100 tys. i sitka nie wymieniałem ani nie czyściłem. Ty musiałeś wymienić po 24 tys i to jest według Ciebie, wada samochodu?
Przyczyną zatkania sitka nie jest jego złe wykonanie, tylko zasyfione paliwo. Na drugi raz uważaj, gdzie tankujesz.
Ponadto, już po pierwszej czkawce i braku mocy, powinieneś pomyśleć, jakie mogą być konsekwencje przy następnym takim objawie. Czyli zwolnić trochę, a wyprzedzanie tylko w ostateczności. Narzekasz również na brak sygnalizacji przez kontrolki, braku mocy a nie wystarczy, że silnik dostaje czkawki? Potrzebujesz jeszcze informacji, ile to ja mogę przejechać z takim objawem i na przykład kiedy całkiem silnik odmówi posłuszeństwa?
Tak więc miej pretensje, trochę do siebie, trochę do stacji paliw.
Nie bronię, też na siłę Ceeda i jego producenta. Ma swoje wady i zalety, dlatego staram się być obiektywny.
- filippo5050
- Przedszkolak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 01 cze 2015 11:15
- Lokalizacja: Rumia
- Grupa: Trójmiasto
Re: Usterki w cee'd'zie
Właśnie dlatego, że to zauważyłem po zjechaniu z autostrady i przed wjazdem na nią z powrotem nic podobnego się nie działo bo zorientowałem się, że coś jest nie tak. Gdyby to zdarzyło się po raz pierwszy w momencie wyprzedzania, o którym pisałem być może nie miałbym okazji dzielić się tym problemem z wami w tej chwili. A wniosek, że jest to problem konstrukcyjny wysnułęm stąd, że kilka postów wcześniej ktoś napisał, że to normalny problem w C2. Jak już wspomniałem wcześniej zawsze to samo paliwo tankowałem nie zależnie od samochodu, ojciec podobnie i nic się nie działo, więc wydało mi się dziwne, że nagle jest inaczej. Już tam nie tankuję, mam nadzieję, że będzie inaczej. A może akurat na danej stacji była zaraz przed moim przyjazdem dostawa paliwa jakiejś katastrofalnej jakości - nie mam pojęcia być może. Nie winię marki bo nie mam żadnych dowodów tylko doświadczenie, że kiedyś było inaczej - zwracam uwagę na to co się stało u mnie i być może zdarzy się również u was.
- mati939
Re: Usterki w cee'd'zie
Ja mam swoje i od kilku lat nie narzekam na jakość paliwa
Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
- rozjazd
- Dopiero co...
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26 cze 2016 11:36
- Lokalizacja: Słupca
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON KM
Re: Usterki w cee'd'zie
Witam
Ponawiam temat urwanej linki w drzwiach i nie możności ich otwarcia ktoś to już przerobił??? otwierały się drzwi choć klamka zewnętrzna była luźniejsza od pozostałych jednak 3 latek je tak załatwił że umarły na amen i chyba jeszcze blokadę załączył.
Ponawiam temat urwanej linki w drzwiach i nie możności ich otwarcia ktoś to już przerobił??? otwierały się drzwi choć klamka zewnętrzna była luźniejsza od pozostałych jednak 3 latek je tak załatwił że umarły na amen i chyba jeszcze blokadę załączył.
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
Re: Usterki w cee'd'zie
Norma paliwa to E590
Bio komponentów max 7%
Jak tankujecie na markowych stacjach to zwróćcie uwagę czy to jest stacja producenta czy ajencja/ franczyza polecam bardzo to sprawdzić po dowodzie zakupu
Sitko w baku tylko zatrzyma syfy a nie wyfiltruje ich tak wiec...., musze przy okazji popatrżec jak to na żywo wyglada w baku
Bio komponentów max 7%
Jak tankujecie na markowych stacjach to zwróćcie uwagę czy to jest stacja producenta czy ajencja/ franczyza polecam bardzo to sprawdzić po dowodzie zakupu
Sitko w baku tylko zatrzyma syfy a nie wyfiltruje ich tak wiec...., musze przy okazji popatrżec jak to na żywo wyglada w baku
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Usterki
przez Krzy85wroc » 25 sie 2021 17:44 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 3328 Wyświetlone
- Ostatni post przez gisio
25 sie 2021 18:14
-
Usterki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości