objawy to spalone sprzęgło smród
jak testowałem przed zakupem to też czy ja czy znajomi to zawsze przypaliliśmy
w moim już to jest tak ktoś robi jazde próbną i nie ma opcji coby nie spalił sprzegła
np. sobota test i cofanie z polnej drogi na asfalt i smród
dziś sam taki manewr roziłem zawracałem na trasie wjechałem przodem na polną droge wsteczny i pod górkę aby na asfale cofnąć i spaliłem sprzegło
Usterki w cee'd'zie
Moderator: Żandarmeria
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
- rav
- lalas
rav napisał(a):sensor napisał(a):objawy to spalone sprzęgło smród
Pytam bo dwa razy też poczułem dziwny smród coś w stylu spalonej gumy, podczas parkowania.
no to na 95% sprzęgło, u mnie jak na razie ze sprzęgłem wsio ok , dodam jeszcze od siebie, bo zapomniałem w poprzednim poście, wsteczny w tym aucie wchodzi fatalnie
- wilam
- Yogi
1.trzeszczące plastiki
2. stuki w podszybiu
3. wieszające się radio
4. trzeszcząca kierownica
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy)
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
I na razie odpukac tylko 16, 17, 18 i 19
2. stuki w podszybiu
3. wieszające się radio
4. trzeszcząca kierownica
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy)
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
I na razie odpukac tylko 16, 17, 18 i 19
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6522
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
1.trzeszczące plastiki
2. stuki w podszybiu
3. wieszające się radio
4. trzeszcząca kierownica X
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy)
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach X
U mnie tylko pkt. 4 i dodany 20. Co do sprzęgła to raczej kwestia techniki jego obsługi (czyli dawany gaz na tzw. półsprzęgle - większość sprzęgieł wtedy zaczyna smrodzić), co do długosci siedziska - tego do wad bym nie zaliczył, bo to wynika ze wzrostu i budowy ciała - każdy może mieć inne odczucie - ja ze swoimi 191 cm nie narzekam.
2. stuki w podszybiu
3. wieszające się radio
4. trzeszcząca kierownica X
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy)
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach X
U mnie tylko pkt. 4 i dodany 20. Co do sprzęgła to raczej kwestia techniki jego obsługi (czyli dawany gaz na tzw. półsprzęgle - większość sprzęgieł wtedy zaczyna smrodzić), co do długosci siedziska - tego do wad bym nie zaliczył, bo to wynika ze wzrostu i budowy ciała - każdy może mieć inne odczucie - ja ze swoimi 191 cm nie narzekam.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
- szano
- Kierownik zmiany
- Posty: 131
- Dołączył(a): 04 wrz 2007 07:38
- Lokalizacja: Żory
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,6 Pb 135KM
2014, L+Limitowana
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
- MARGAD
1.trzeszczące plastiki X
2. stuki w podszybiu X
3. wieszające się radio X
4. trzeszcząca kierownica X
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy) X
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi X
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow X
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach X
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
2. stuki w podszybiu X
3. wieszające się radio X
4. trzeszcząca kierownica X
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy) X
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi X
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow X
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach X
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
- RERO
- Klubowicz
- Posty: 50
- Dołączył(a): 21 paź 2007 13:48
- Lokalizacja: SZTUM/Gościszewo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 HB, 1.6 Pb 122KM
2007, comfort+
1.trzeszczące plastiki X X X
2. stuki w podszybiu X X
3. wieszające się radio X
4. trzeszcząca kierownica X X
5. krótkie siedzisko fotela ZA DŁUGIE SIEDZISKO FOTELA:)
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy X
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy X
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego X
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji X
11. odpadający lakier z maski X
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem X
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy) XX
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi X
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow X
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach XX
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
2. stuki w podszybiu X X
3. wieszające się radio X
4. trzeszcząca kierownica X X
5. krótkie siedzisko fotela ZA DŁUGIE SIEDZISKO FOTELA:)
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy X
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy X
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego X
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji X
11. odpadający lakier z maski X
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem X
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy) XX
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi X
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow X
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach XX
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
RERO znany również jako REROMEK - 2007 , 1.6 benzyna 122kM C+ choć nie jestem pewny...
był - 1.6 crdi 115kM , 2007 , ale to już zamierzchła historia...
był - 1.6 crdi 115kM , 2007 , ale to już zamierzchła historia...
- kuba.p
1.trzeszczące plastiki X X X X
2. stuki w podszybiu X X X
3. wieszające się radio X X
4. trzeszcząca kierownica X X X
5. krótkie siedzisko fotela ZA DŁUGIE SIEDZISKO FOTELA:)
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy X
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy X
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego X
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji X
11. odpadający lakier z maski X
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem X
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy) XX
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi X X
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow X
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach XX
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
22. Zaślepka od śrubki przy klamce, na drzwiach kierowcy wypada.
2. stuki w podszybiu X X X
3. wieszające się radio X X
4. trzeszcząca kierownica X X X
5. krótkie siedzisko fotela ZA DŁUGIE SIEDZISKO FOTELA:)
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy X
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy X
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego X
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji X
11. odpadający lakier z maski X
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem X
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy ( chociaz ostatnio u mnie ucichły-moze to przez to że zmieniłem kąt ustawienia koła kierowincy) XX
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi X X
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow X
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach XX
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
22. Zaślepka od śrubki przy klamce, na drzwiach kierowcy wypada.
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6522
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Szano - fotel mam na przedostatnim ząbku zapadki, kierownica na maksa do przodu (wtedy noga na sprzęgle lekko ugięta, przy opartych o fotel plecach nadgarstki na górnym punkcie koła kierownicy), wysokość - nieznacznie powyżej minimum. Zrobiłem tak np. 1800 km non stop (no było 1,5 godziny drzemki na BP gdzieś pod Sosnowcem) i zdecydowanie nie mogę się uskarżać na długość siedziska. Z tym że u mnie oparcie fotela jest prawie w pionie (tzw. pozycja rajdowa) - wiem że na długość siedziska narzekają często kierowcy z pozycją "komfortową" - czyli oparcie pod sporym kątem, praca ręką na kierownicy opuszkami w stylu "mydełko Fa".
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
- szano
- Kierownik zmiany
- Posty: 131
- Dołączył(a): 04 wrz 2007 07:38
- Lokalizacja: Żory
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,6 Pb 135KM
2014, L+Limitowana
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
Re: KIA cee'd - opinie użytkowników
q8122benzyna 19.10.07, 16:47 Odpowiedz
q8122benzyna napisał:
Jestem usatysfakcjonowany w pełni i nie mam żadnych zastrzeżeń z wyjątkiem tego,
że fotel kierowcy sam się obniża i co jakiś czas
trzeba go podnieść. Ktoś już o tym wspomniał. Czy ktoś wie coś więcej na ten
temat?. Przecież nie można sprawy tak zostawić!!!
> Pozdrawiam
Byłem w serwisie w sprawie nieszczęsnego fotela ( post z 27.07.07 ). Zgłosiłem
również coraz bardziej natrętne „PYKANIE” tapicerki kokpitu ze strony pasażera w
rogu gdzie jest słupek przedni prawy.
Spisano wszystko i wydano mi zlecenie z datą 11.09.07r. Majster pojechał ze mną
kawałek drogi w celu lokalizacji przyczyn „pykania” tapicerki. Dość szybko
zlokalizował przyczyny; właśnie w tym miejscu tapicerka wisi i starczy ją
przyciskać w dół, aby to pykanie ustało.
Zresztą to widać gołym okiem, jeśli porównamy oba rogi tapicerki kokpitu tam
gdzie kończą się przednie słupki. Poinformowano mnie o konieczności
przygotowania do tej usterki i że skontaktują się ze mną telefonicznie.
Mijały tygodnie i nic. Na moją stanowczą interwencję, iż sprawa zostanie
zgłoszona do nich na piśmie a w następnej kolejności do pisma motoryzacyjnego
itd…itp. wyznaczono mi termin na 9.10.07r. W tym dniu zdemontowali mi fotel i
założyli fotel kierowcy z identycznego samochodu Jazdy Próbnej. Poinformowano,
że jeśli będzie OK to nie ma sprawy a jeśli nie, to będą dalej się zastanawiać.
Notabene fotel, który mi zamontowali ma tą samą wadę tzn. samoopada i co 2-3 dni
muszę go podnieść.
W sprawie kokpitu poinformowano mnie, że do tego jest potrzebny elektryk i
trzeba im zostawić auto na 2 dni bo muszą wyczaić z jakiego powodu są te hałasy.
Jestem z nimi umówiony na 22.10.07r. Mam dostać Lanosa jako zastępczy samochód.
Pożyjemy zobaczymy!!!
Szczerze przyznaję, że najgorszą rzeczą w KIA to jest jej serwis. Poziom obsługi
klienta nie jest azjatycki, bo nie wiem jak to tam wygląda. Ale bardzo mi
przypomina lata osiemdziesiąte w Polmozbytach za czasów PRL-u.
TAK JAK JA DOKŁADNIE PAN PISZE Z TYM Narożnikiem tylko u mnie myślę że już są wyłamane zaczepy po po każdej wizycie w ASo leży jakiś plasticzek na ziemi
q8122benzyna 19.10.07, 16:47 Odpowiedz
q8122benzyna napisał:
Jestem usatysfakcjonowany w pełni i nie mam żadnych zastrzeżeń z wyjątkiem tego,
że fotel kierowcy sam się obniża i co jakiś czas
trzeba go podnieść. Ktoś już o tym wspomniał. Czy ktoś wie coś więcej na ten
temat?. Przecież nie można sprawy tak zostawić!!!
> Pozdrawiam
Byłem w serwisie w sprawie nieszczęsnego fotela ( post z 27.07.07 ). Zgłosiłem
również coraz bardziej natrętne „PYKANIE” tapicerki kokpitu ze strony pasażera w
rogu gdzie jest słupek przedni prawy.
Spisano wszystko i wydano mi zlecenie z datą 11.09.07r. Majster pojechał ze mną
kawałek drogi w celu lokalizacji przyczyn „pykania” tapicerki. Dość szybko
zlokalizował przyczyny; właśnie w tym miejscu tapicerka wisi i starczy ją
przyciskać w dół, aby to pykanie ustało.
Zresztą to widać gołym okiem, jeśli porównamy oba rogi tapicerki kokpitu tam
gdzie kończą się przednie słupki. Poinformowano mnie o konieczności
przygotowania do tej usterki i że skontaktują się ze mną telefonicznie.
Mijały tygodnie i nic. Na moją stanowczą interwencję, iż sprawa zostanie
zgłoszona do nich na piśmie a w następnej kolejności do pisma motoryzacyjnego
itd…itp. wyznaczono mi termin na 9.10.07r. W tym dniu zdemontowali mi fotel i
założyli fotel kierowcy z identycznego samochodu Jazdy Próbnej. Poinformowano,
że jeśli będzie OK to nie ma sprawy a jeśli nie, to będą dalej się zastanawiać.
Notabene fotel, który mi zamontowali ma tą samą wadę tzn. samoopada i co 2-3 dni
muszę go podnieść.
W sprawie kokpitu poinformowano mnie, że do tego jest potrzebny elektryk i
trzeba im zostawić auto na 2 dni bo muszą wyczaić z jakiego powodu są te hałasy.
Jestem z nimi umówiony na 22.10.07r. Mam dostać Lanosa jako zastępczy samochód.
Pożyjemy zobaczymy!!!
Szczerze przyznaję, że najgorszą rzeczą w KIA to jest jej serwis. Poziom obsługi
klienta nie jest azjatycki, bo nie wiem jak to tam wygląda. Ale bardzo mi
przypomina lata osiemdziesiąte w Polmozbytach za czasów PRL-u.
TAK JAK JA DOKŁADNIE PAN PISZE Z TYM Narożnikiem tylko u mnie myślę że już są wyłamane zaczepy po po każdej wizycie w ASo leży jakiś plasticzek na ziemi
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6522
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
- RERO
- Klubowicz
- Posty: 50
- Dołączył(a): 21 paź 2007 13:48
- Lokalizacja: SZTUM/Gościszewo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 HB, 1.6 Pb 122KM
2007, comfort+
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Usterki
przez Krzy85wroc » 25 sie 2021 17:44 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 3187 Wyświetlone
- Ostatni post przez gisio
25 sie 2021 18:14
-
Usterki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości