Ta kratka z wygladu jest taka sama.Moze byc troche inna technicznie (zmiana materialu lub wygiecia ).Nie przygladalem sie zbytnio niej.Co do klina to w warsztatach blacharskich maja taki do demontarzu tapicerek.Musisz miec szeroki na ok 4 cm i w miare twardy bo
kratka siedzi dosc mocno na zaczepach.Czasami zdarzy sie ze zaczep sie odlamie ale jak mam nowa to mi wisi ze peknie.I uwazaj na pulpit .Mozesz uszkodzic.Lepiej jak peknie kratka jak miec problem z pulpitem.No i montarz tez troche silowy.Nie ma za bardzo miejsca pod szyba .Musisz miec troche sily w palcach aby wcisnac do srodka. Powinni wymienic na gwarancji.Z tego co wiem to importer zawolal pare kratek do wgladu .Magazyn musiel stare przeslac spowrotem.Bardzo rzadko sie cos takiego tutaj zdarza.
bąbelkowanie kokpitu...
Moderator: Żandarmeria
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4199
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Podpowiem na przeglądzie, zobaczymy co wymyślą. Dzięki.
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
- Roman5
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Pokaz im te podkladki Powiedz ze dla glupoty ich nie wkladales.Niech zrobia zdjecia z podkladkami i wysla do importera.U nas wpierw fotki i za ok 2-3 godz odpowiedz przez e-meil. Na 99% wymiana . Obojetnie na co. Jak mechanik lub majster stwierdzi do wymiany to nie podlega dyskusji.
-
witia_2005 - Weteran
- Posty: 1598
- Dołączył(a): 19 sty 2008 18:54
- Lokalizacja: małopolska
- Grupa: Małopolska
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Roman5 napisał(a):Na 99% wymiana . Obojetnie na co. Jak mechanik lub majster stwierdzi do wymiany to nie podlega dyskusji.
Tylko że to jest w normalnym kraju gdzie klient nie jest spostrzegany jako przestępca, krętacz i kombinator .
Skoro mamy Tu fachowca od Naszego cee'd-a to mam jeszcze jedno pytanie po za konkursem, a mianowicie w tej listwie trzeczczącej jest również dioda od alarmu fabrycznego. Mam alarm fabryczny ale dioda od nowości mi nie świeci. Czy samemu można to jakoś podpatrzeć lub .... Właśnie lub. Czy miałeś takowy przypadek lub i w jaki sposób wyjąć tą bulwę bez wyciągania tej listwy. Tak by pulpitu nie zniszczyć? Wszystkie funkcje alarmu działają tylko ta dioda.
- draa
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Witam.
Jeśli chodzi o wymianę deski to jest krótka piłka. Mówicie, że są bąble i, że jak nie wymienią to uzasadnienie na piśmie. Na początku tego tematu jest napisane, że to jest wada i koniec. Ja byłem mało doświadczony jeśli chodzi o dochodzenie swojego, ale zaczynam dochodzić powoli do perfekcji. Jak kupiłem samochód, a kupiłem 3 latka, pokazywałem, że z grila schodzi chrom, w aso powiedzieli- nie ma szans jest to uszkodzenie eksploatacyjne myjnią automatyczną i ja jak ta d*** uwierzyłem. Potem zacząłem czytać to forum i z informacji jakie uzyskałem wymieniłem właśnie radio, deskę, schowek na okulary.Z grilem zrobiłem tak: składa się (przedliftingowy) z 4 pozimych pasków i logo. Chrom schodził z tylko z jednego paska, powiedziałem, że moim zdaniem nie jest to uszkodzenie myjnią tylko wada grila bo chrom na trzech jest w stanie nie naruszonym. Gril został wymieniony. Poległem tylko na takiej plastikowej maskownicy, która jest przy przycisku do składania foteli z tyłu. Kilka razy przy składaniu wypadała, sprowadzili nową część (pierdółka za 25 zł z magazynu z Niemiec). Oczywiście nowa tak samo wypadała. Zostałem poinformowany, że musiałem to uszkodzić gdzieś w środku, że przyjedzie tapicer, rozpruje fotel i jak się okaże, że to jakaś wada ukryta to zapłacą za tapicera oni a w innym wypadku ja. Miałem duże wątpliwości co do bezstronności aso, wiedziałem, że będę musiał zapłacić. Kupiłem superglue i po problemie.
Piszę to po to żebyście nie dawali się robić w ch...a. Mówiłem z rok temu, że przy hamowaniu trochę mi bije na kierownicy, powiedzieli wszystko w porządku to klocki. Na dzień dzisiejszy do wymiany tarcze + klocki przód. Fora przeważnie czytam, ale postanowiłem trochę napisać bo Ceed wcale nie jest taki tani - 10k więcej i jest Honda, a to zupełnie coś innego.
Mam jeszcze pytanie o to łożysko oporowe, da się to wymienić na gwarancji czy nie bo ostatnie chciano mi wymienić kompletne sprzęgło?
Pozdrawiam.
Jeśli chodzi o wymianę deski to jest krótka piłka. Mówicie, że są bąble i, że jak nie wymienią to uzasadnienie na piśmie. Na początku tego tematu jest napisane, że to jest wada i koniec. Ja byłem mało doświadczony jeśli chodzi o dochodzenie swojego, ale zaczynam dochodzić powoli do perfekcji. Jak kupiłem samochód, a kupiłem 3 latka, pokazywałem, że z grila schodzi chrom, w aso powiedzieli- nie ma szans jest to uszkodzenie eksploatacyjne myjnią automatyczną i ja jak ta d*** uwierzyłem. Potem zacząłem czytać to forum i z informacji jakie uzyskałem wymieniłem właśnie radio, deskę, schowek na okulary.Z grilem zrobiłem tak: składa się (przedliftingowy) z 4 pozimych pasków i logo. Chrom schodził z tylko z jednego paska, powiedziałem, że moim zdaniem nie jest to uszkodzenie myjnią tylko wada grila bo chrom na trzech jest w stanie nie naruszonym. Gril został wymieniony. Poległem tylko na takiej plastikowej maskownicy, która jest przy przycisku do składania foteli z tyłu. Kilka razy przy składaniu wypadała, sprowadzili nową część (pierdółka za 25 zł z magazynu z Niemiec). Oczywiście nowa tak samo wypadała. Zostałem poinformowany, że musiałem to uszkodzić gdzieś w środku, że przyjedzie tapicer, rozpruje fotel i jak się okaże, że to jakaś wada ukryta to zapłacą za tapicera oni a w innym wypadku ja. Miałem duże wątpliwości co do bezstronności aso, wiedziałem, że będę musiał zapłacić. Kupiłem superglue i po problemie.
Piszę to po to żebyście nie dawali się robić w ch...a. Mówiłem z rok temu, że przy hamowaniu trochę mi bije na kierownicy, powiedzieli wszystko w porządku to klocki. Na dzień dzisiejszy do wymiany tarcze + klocki przód. Fora przeważnie czytam, ale postanowiłem trochę napisać bo Ceed wcale nie jest taki tani - 10k więcej i jest Honda, a to zupełnie coś innego.
Mam jeszcze pytanie o to łożysko oporowe, da się to wymienić na gwarancji czy nie bo ostatnie chciano mi wymienić kompletne sprzęgło?
Pozdrawiam.
- Roman5
Re: bąbelkowanie kokpitu...
witia_2005 To co masz na pulpicie to nie swieci.Dobra rada - nie tykaj tego ,delikatne, a o kabelkach nie wspomne.Klocki i tarcze mozesz miec wymienione na gwarancji ale jest to obwarowane niestety krotkim przebiegiem .Chyba 5 000km cos kolo tego.Zalezy od importera czy zakwalifikuje.Co do sprzegla ogolnie nie podlega gwarancji ALE jak zdemontuje sie skrzynie i stwierdzi ze awaria nie jest z winy wlasciciela ( brak sladow mocnego przegrzania na kole zamachowym) Oczywiscie fotka i zapytanie.drra a ty bys wymienil na gwarancji jak po zdjeciu okazalo by sie ze kolo zamachowe masz w 80% niebieskie.Tu nie ma takiej opcji jak samo lozysko oporowe.Jak jest uszkodzone to cale sprzeglo.Ale musi byc to lozysko uszkodzone faktycznie to masz cale sprzeglo gratis.
- Roman5
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Tylko że to jest w normalnym kraju gdzie klient nie jest spostrzegany jako przestępca, krętacz i kombinator .
Co do tego cytatu to niestety sami sobie od pokolen na to zapracowalismy .No i niestety nadal tak nie wszyscy ale postepujemy.Przykra prawda.
Co do tego cytatu to niestety sami sobie od pokolen na to zapracowalismy .No i niestety nadal tak nie wszyscy ale postepujemy.Przykra prawda.
-
witia_2005 - Weteran
- Posty: 1598
- Dołączył(a): 19 sty 2008 18:54
- Lokalizacja: małopolska
- Grupa: Małopolska
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Roman5 napisał(a):Tylko że to jest w normalnym kraju gdzie klient nie jest spostrzegany jako przestępca, krętacz i kombinator .
Co do tego cytatu to niestety sami sobie od pokolen na to zapracowalismy .No i niestety nadal tak nie wszyscy ale postepujemy.Przykra prawda.
Właśnie Made in Poland
- draa
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Moje sprzęgło działa poprawnie tylko podczas wciskania jest pisk i chrupnięcie i to tez nie za każdym razem. Wydaje mi się, że wiem kiedy sprzęgło się ślizga. Zaryzykuję i zgłoszę komplet Valeo kosztuje ok 600 zeta.
- Roman5
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Mozesz miec problem na pedale. Tulejka .Moze byc i docisk.A czemu Valeo ? Sam kupisz? i dasz do zamontowania.Jak nie za kazdym razem to mozesz miec problem.A czujesz cos po pedale w czasie wciskania.Czy idzie lekko bez oporu.Nawet jak jest pisk i chrupniecie.
- Roman5
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Moze dostane bure od moderatora bo to nie ten dzial ale znalazlem cos fajnego Znajomo bzmiace nazwiska. Znam niemiecki .Facet powiedzial ze trzeba byc artysta aby tak zapakowac i nie uszkodzic samochodu.Troche mieli daleko i przytych cenach benzyny pomysleli troche. http://www.dagbladet.no/2011/06/15/nyhe ... /16930493/
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
Re: bąbelkowanie kokpitu...
draa napisał(a):Moje sprzęgło działa poprawnie tylko podczas wciskania jest pisk i chrupnięcie i to tez nie za każdym razem. Wydaje mi się, że wiem kiedy sprzęgło się ślizga. Zaryzykuję i zgłoszę komplet Valeo kosztuje ok 600 zeta.
"Pisk oraz chrupnięcie" podczas wysprzęglania, nie jest poprawnym działaniem elementów sprzęgła. Na 99 % masz uszkodzone łożysko oporowe. Do wymiany w takim wypadku kwalifikuje się kpl sprzęgła, czyli tarcza, docisk, łożysko, wymieniłbym również łapę i wysprzęglik. Valeo masz w tej chwili założone i to jest lipa, która czasami wytrzyma tylko 900 km a jak się uda to nawet kilkadziesiąt tys. km.
- draa
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Pedał chodzi normalnie czyli lekko, pisk słychać tylko kiedy samochód jest zgaszony, coś mi tam smarowali- na chwile pomogło ale dalej piszczy. Chrupnięcie występuje w momencie wciśnięcia i odbijania pedała, gdzieś w połowie. Sprzęgło na pewno swoje dostarczę, to może doradzicie jaki komplet?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Roman5
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Ile kosztuje orginal? A ile sachs lub Valeo? Podpada mi ze piszesz ze cos tam smarowali i pomoglo.Ja osobiscie zmienialem tuleje na pedale po klient skarzyl sie na odglosy.Uparl bym sie wpierw na pedal .Wrocil spowrotem i pogadal z nimi .Ze pomoglo i jest nadal to samo.Jak cos robili to znaczy ze znalezli przyczyne i probowali usunac.
- draa
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Nie każdy musi się znać na mechanice - to raz, pracuje w branży medycznej. Sprzęgło piszczało w momencie zakupu, w tym aso robiłem przegląd przed kupnem i mówili mi, że to pryszcz da się nasmarować, a potem jak przy przeglądzie chciałem żeby mi nasmarowali to się okazało, że trzeba sprzęgło wymienić, ale się nie zgodziłem. I niemów mi że coś Ci podpada, bo to jest drażniące, ale się nie obrażam, szanuje wypowiedź .Być może za granicą serwis prezentuje się lepiej, ale tu ja osobiście mam wiele zastrzeżeń, jak na nowy samochód z gwarancją to zostawiłem w serwisie sporo pieniędzy.
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
Re: bąbelkowanie kokpitu...
draa napisał(a):Pedał chodzi normalnie czyli lekko, pisk słychać tylko kiedy samochód jest zgaszony, coś mi tam smarowali- na chwile pomogło ale dalej piszczy. Chrupnięcie występuje w momencie wciśnięcia i odbijania pedała, gdzieś w połowie. Sprzęgło na pewno swoje dostarczę, to może doradzicie jaki komplet?
Pozdrawiam.
Mogę tylko powiedzieć jakie sprzęgło założone zostało w aucie mojego syna a wyboru musisz dokonać sam.
Jest to kpl sprzęgła "Sasch", wersja po lifcie do ceeda 1,6 benzyna. Koszt to ok 1 tys PLN ale udało się kupić za ok 750 PLN, plus do tego łapa ok 90 zł i wysprzęglik ok 130 zł z przesyłką.
- Roman5
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Jak piszesz ze piszczalo w momencie zakupu.Czemu odrazu nie wymieniles?Przeciez miales napewno na to gwarancje.Interesuje mnie jedno.KIA na dzien dzisiejszy sie reklamuje z 7 letnia gwarancja .OK .Tu na cale auto .No powiedzmy bo tez sa sprawy sporne ale to hamulce typu tarcze ,klocki i to jeszcze pytanie po jakim przebiegu.No i ze sprzeglem tez tak jak pisalem w poprzednim poscie. Co wy macie w umowie kupna .Moze sa inne warunki w co nie wierze.Moze bedzie sie chcialo komus ze skanowac i wrzucic na forum jestem ciekaw co pisza.Jednego nie moge zrozumiec dla czego majac gwarancje na dana czesc ASO nie chce wymienic.Moze trzeba im dac przy oddaniu auta na serwis na pismie co i gdzie widzicie ze jest zepsute.Na papier trzeba odpowiedzi na papierze i tu moze byc problem.Jak ASO odpowie ze sie nie nalezy na PISMIE nie ustnie to macie importera.Zdjecia z opisem i odpowiedz z ASO i do importera.Moim prywatnym zdaniem jak poszlo by pare skarg od roznych klientow niezadowolonych na dane ASO to w koncu ktos z gory d*** ( przepraszam za wyrazenie) ruszy z krzesla bo ten smrod moze dosc do koncernu a z tym niema zartow.Moga sie pozbyc zezwolenia na sprzedaz danej marki.Znam to troche ze swojego podworka z kraju.No i o jednym nie zapomnijcie zawsze pismo ma byc wykonane w 2 egzemplarzach i przy oddaniu auta na serwis poproscie o posteplowanie tego pisma ze przyjeli do wiadomosci.Uwierzcie mi poskutkuje. Papierow boi sie kazdy.Tu jak ktos jest niezadowolony to wysyla meila wprost do szefa danej firmy no a potem nie musze wam tlumaczyc co sie dzieje pozniej.Sa takie przypadki ze klient wie ze jest cos uszkodzone a nie zglosi i przy odpiorze jest zwarcie.Co robil mechanik przez 2.3 godz .Raz mozesz powiedziec nie zauwazylem ok .Ale po kilku razach wiecie co sie stanie.
- Roman5
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Przeciez oni sobie zarty robia z Polski.Przeczytalem punkt 5.1 w gwarancji i to co pisze tutaj macie objete gwarancja .Jakie 24 mc? Tak jak kiedys napisalen .Jest EUROPA i europa.
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Punkt 5.1 w gwarancji, co to jest? W mojej książce gwarancyjnej nic takiego nie ma.
-
George - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 2618
- Dołączył(a): 18 lip 2008 12:33
- Lokalizacja: Poznań
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C2FL HB, 1,6 L Pb 204KM
2018, GT
Re: bąbelkowanie kokpitu...
Cały czas oczywiście mowa o bąbelkowaniu kokpitu
Kontakt: Grupa Wielkopolska
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości