2.0 CRDi SW FACE LIFTING - raport
Napisane: 26 paź 2009 18:52
W końcu odebrałem
2.0 CRDi SW Optimum+ Kolor AA4, pakiet sportowy, funkcjonalny, szyberdach, grzane fotele, czujniki parkowania ...
ZDJĘCIA
pierwsze wrażenia pozytywne, szczególnie światła - wg mnie poprawa 100% w stosunku do poprzedniego
jak wyjdę z szoku, opiszę wiecej
pzdr
26.10.2009
Stan licznika 18 km
Poznajemy się
licznik 43 km
Zatankowane, można zacząć jeździć. Generalnie zmiany największe w środku i z przodu. Sportowy grill wyglada wg mnie lepiej - ma mniej chromu.
W środku zaczęło mi sie podobać - szczególnie podświetlenie zegarów z pakietu funkcjonalnego - chociaż dalej mam regulację ustawioną ma min, bo wali po oczach na max.
Dogadałem się z radiem, tempomatem - zostaje mi jeszcze rozgryźć do końca pracę BT - generalnie działa jako zestaw samochodowy oraz można też podłączyć telefon z włączonym odtwarzaczem muzyczki - i też idzie na głośniki . Niestety w NOKII nie wyświetla danych kontatkowych dzwoniącego, tylko sam numer telefonu.
Blokada drzwi działa przy ok. 15 km/h.
27.10.2009
Stan licznika 145 km
Brakuje podświetlenia przycisków szyberdachu - trzeba będzie się na pamięć nauczyć co i jak Dodatkowo zauważyłem, że nie każdy PENDRIVE zda egzamin w FLu - np. taki kingston traveler jest za długi, co skutkuje problemem przy zamykaniu popielniczki (używam jako śmietniczki, żeby nie było). Poza tym, mam wrażenie, że radio szybciej czyta USB.
Kierownica - dobrze leży w dłoniach, ale ... w ceedzie 1 łatwiej było zatrąbić, bo pokrywa poduszki była większa i spokojnie to robiłem krawędzią łapy - teraz trzeba poszukać. Podobne odczucia mam w stosunku do dźwigni kierunkowskazów - w poprzednim była trochę dłuższa, bardziej zaokrąglona a przez to jakoś łatwiej się ją obsługiwało.
Silnik: wydaje mi się, że jest trochę mniejsza turbodziura. Spalanie z 50% miasto/50% trasa = >7,4, co rokuje na spalanie na podobnym poziomie.
Koła: 225/45R17 zachowuje się trochę inaczej niż 205/55R16 - jakby bardziej nerwowe było - trzeba się przyzwyczaić
Ogólne wykonanie - subiektywne odczucie, że jest lepiej. Nawet amrotyzatory klapy jakoś bardziej chcą współpracować
31.10.2009
Stan licznika 320 km
Ci co nie mają podłokietnika z tyłu nie mają czego żałować w sumie - jest umieszczony trochę za wysoko i dziwnie się siedzi. :roll: Trochę został zmieniony mechanizm zamka tylnej klapy, przez co lepiej się zamyka niż w poprzednim.
Radio - gra przyzwoicie, ale dalej nie można z kierownicy zmieniać katalogów, jak się korzysta z USB.
30.11.2009
Stan licznika 2230 km
Czas na porównanie z poprzednikiem. KIA zdecydowanie poprawiła jakość montażu wnętrza - nic nie stuka i nie skrzypi z przodu, z tyłu czasem roleta da znać o sobie ale narazie nic więcej. Zawieszenie jest mniej twarde niż w poprzedniku, układ kierowniczy pozwala lepiej wyczuć drogę (cokolwiek to znaczy ) Poprawiony jest mechanizm zamka klapy, dzięki czemu lepiej się zamyka. I to na plus. Niestety uchwyty "a'la golf" są do d... - jak dla mnie. Do niczego to niepotrzebne w sumie ale za to daje się znać podczas dłuższej jazdy - noga się odciska i męczy, bo uchwyt wymusza nieco pozycję nogi. Nie rozumiem też zamysłu projektantów odnośnie zestawu glośnomówiącego i niemożliwości przełączenia się na ów zestaw w czasie wybierania numeru z telefonu - trzeba poczekać na połączenie i dopiero można się przełączyć na zestaw - czyli ryzyko złapania mandatu istnieje. Podobne obiekcje mam do centralnego zamka i nieodryglowywaniu drzwi wszystkich drzwi jak ktoś wysiądzie wcześniej, niż wyjmę kluczyk ze stacyjki.
Silnik bez zmian, pracuje dobrze i chyba troche mniej go słychać. Spalanie na poziomie podobnym co wcześniej.
Generalnie jestem póki co zadowolony - w końcu o to chodziło
Poza tym - ceed pełną gEMbą
09.12.2010
Stan licznika 31000 km
Długo nie pisałem, ale w sumie nie było za bardzo o czym. Po roku mogę stwierdzić, że jest lepiej dopracowany od poprzednika, ale ... nagminnie zaczęła się zapalać kontrolka silnika [kod usterki 2015] - dzisiaj odebrałem po czyszczeniu kolektora dolotowego, zobaczymy, na ile wystarczy. Do tego zmieniony program sterujący silnikiem (najnowszy), poprawione sterowanie EGRa i jakieś tam inne drobiazgi z TSB. Pozostała jeszcze wymiana wiązki plusowej alternatora.
I narazie tyle, nie ma o czym więcej pisać
31.05.2014
Stan licznika 87500 km
Auto czeka na nowego właściciela. W tym okresie bez przygód - zawsze jechał tam, gdzie chciałem
pzdr
2.0 CRDi SW Optimum+ Kolor AA4, pakiet sportowy, funkcjonalny, szyberdach, grzane fotele, czujniki parkowania ...
ZDJĘCIA
pierwsze wrażenia pozytywne, szczególnie światła - wg mnie poprawa 100% w stosunku do poprzedniego
jak wyjdę z szoku, opiszę wiecej
pzdr
26.10.2009
Stan licznika 18 km
Poznajemy się
licznik 43 km
Zatankowane, można zacząć jeździć. Generalnie zmiany największe w środku i z przodu. Sportowy grill wyglada wg mnie lepiej - ma mniej chromu.
W środku zaczęło mi sie podobać - szczególnie podświetlenie zegarów z pakietu funkcjonalnego - chociaż dalej mam regulację ustawioną ma min, bo wali po oczach na max.
Dogadałem się z radiem, tempomatem - zostaje mi jeszcze rozgryźć do końca pracę BT - generalnie działa jako zestaw samochodowy oraz można też podłączyć telefon z włączonym odtwarzaczem muzyczki - i też idzie na głośniki . Niestety w NOKII nie wyświetla danych kontatkowych dzwoniącego, tylko sam numer telefonu.
Blokada drzwi działa przy ok. 15 km/h.
27.10.2009
Stan licznika 145 km
Brakuje podświetlenia przycisków szyberdachu - trzeba będzie się na pamięć nauczyć co i jak Dodatkowo zauważyłem, że nie każdy PENDRIVE zda egzamin w FLu - np. taki kingston traveler jest za długi, co skutkuje problemem przy zamykaniu popielniczki (używam jako śmietniczki, żeby nie było). Poza tym, mam wrażenie, że radio szybciej czyta USB.
Kierownica - dobrze leży w dłoniach, ale ... w ceedzie 1 łatwiej było zatrąbić, bo pokrywa poduszki była większa i spokojnie to robiłem krawędzią łapy - teraz trzeba poszukać. Podobne odczucia mam w stosunku do dźwigni kierunkowskazów - w poprzednim była trochę dłuższa, bardziej zaokrąglona a przez to jakoś łatwiej się ją obsługiwało.
Silnik: wydaje mi się, że jest trochę mniejsza turbodziura. Spalanie z 50% miasto/50% trasa = >7,4, co rokuje na spalanie na podobnym poziomie.
Koła: 225/45R17 zachowuje się trochę inaczej niż 205/55R16 - jakby bardziej nerwowe było - trzeba się przyzwyczaić
Ogólne wykonanie - subiektywne odczucie, że jest lepiej. Nawet amrotyzatory klapy jakoś bardziej chcą współpracować
31.10.2009
Stan licznika 320 km
Ci co nie mają podłokietnika z tyłu nie mają czego żałować w sumie - jest umieszczony trochę za wysoko i dziwnie się siedzi. :roll: Trochę został zmieniony mechanizm zamka tylnej klapy, przez co lepiej się zamyka niż w poprzednim.
Radio - gra przyzwoicie, ale dalej nie można z kierownicy zmieniać katalogów, jak się korzysta z USB.
30.11.2009
Stan licznika 2230 km
Czas na porównanie z poprzednikiem. KIA zdecydowanie poprawiła jakość montażu wnętrza - nic nie stuka i nie skrzypi z przodu, z tyłu czasem roleta da znać o sobie ale narazie nic więcej. Zawieszenie jest mniej twarde niż w poprzedniku, układ kierowniczy pozwala lepiej wyczuć drogę (cokolwiek to znaczy ) Poprawiony jest mechanizm zamka klapy, dzięki czemu lepiej się zamyka. I to na plus. Niestety uchwyty "a'la golf" są do d... - jak dla mnie. Do niczego to niepotrzebne w sumie ale za to daje się znać podczas dłuższej jazdy - noga się odciska i męczy, bo uchwyt wymusza nieco pozycję nogi. Nie rozumiem też zamysłu projektantów odnośnie zestawu glośnomówiącego i niemożliwości przełączenia się na ów zestaw w czasie wybierania numeru z telefonu - trzeba poczekać na połączenie i dopiero można się przełączyć na zestaw - czyli ryzyko złapania mandatu istnieje. Podobne obiekcje mam do centralnego zamka i nieodryglowywaniu drzwi wszystkich drzwi jak ktoś wysiądzie wcześniej, niż wyjmę kluczyk ze stacyjki.
Silnik bez zmian, pracuje dobrze i chyba troche mniej go słychać. Spalanie na poziomie podobnym co wcześniej.
Generalnie jestem póki co zadowolony - w końcu o to chodziło
Poza tym - ceed pełną gEMbą
09.12.2010
Stan licznika 31000 km
Długo nie pisałem, ale w sumie nie było za bardzo o czym. Po roku mogę stwierdzić, że jest lepiej dopracowany od poprzednika, ale ... nagminnie zaczęła się zapalać kontrolka silnika [kod usterki 2015] - dzisiaj odebrałem po czyszczeniu kolektora dolotowego, zobaczymy, na ile wystarczy. Do tego zmieniony program sterujący silnikiem (najnowszy), poprawione sterowanie EGRa i jakieś tam inne drobiazgi z TSB. Pozostała jeszcze wymiana wiązki plusowej alternatora.
I narazie tyle, nie ma o czym więcej pisać
31.05.2014
Stan licznika 87500 km
Auto czeka na nowego właściciela. W tym okresie bez przygód - zawsze jechał tam, gdzie chciałem
pzdr