Żale sfrustrowanych użytkowników

Problemy z cee'd'em oraz historia eksploatacji Waszych aut (raporty) / problems, drive reports

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
neo1979
 

Żale sfrustrowanych użytkowników

05 paź 2009 21:09

SebolE napisał(a):
teon napisał(a):Ja jestem zadowolony pomimo usterek które mnie spotkały. Wszystko zostało zrobione na gwarancji. Pokonałem już 54500 km.

Ja również jestem zadowolony i jest to już mój drugi Ceed.


No własnie pytanie dlaczego jest to twój drugi ceed ???? Juz tak szybko zapomniałes co się działo z pierwszym ??? Ludzie dlaczego tak okłamujecie tych co szukają pomysłu na nowe auto ? To ze nas oszukano to zaraz innych tez musimy wbic na minę ? Auto 2 lata, odpadajacy płatami lakier, trzaski w desce, stuki w tapicerce drzwi,walące sie zawieszenie ( jezdze bardzo delikatnie i wybieram tylko lepsze drogi) trzeszczaca kierownica, stuki w kolumnie kierownicy, wszech wydobywająca się rdza ( auto garażowane), serwisy typu ten typ tak ma , gwarancja tak, ale wie pan tego akurat nie obejmuje....Nie chce mi sie nawet z nimi gadac bo to nawet nie ich lenistwo tylko brak kwalifikacji


Ludzie zmiłujcie sie i przestancie oszukiwac tych co mogą kupic naprawde prawie za te pieniadze kupic civica, golfa... Jak juz tyle kasy wydajecie nie skąpcie dodac parę tysi - macie gwarancje na 7 lat... ze nie nawabicie się kiły

AUTOR WĄTKU
szady
 

Re: CEE'D FL - raporty użytkowników

05 paź 2009 21:41

Kolego Neo mam pytanko ? Czemu ty uważasz że skoro ty masz złe auto to wszyscy mają złe albo powinni mieć ?

Współczuję Ci naprawdę że taki Ci się trafił ale my obecnie posiadamy 2 ceedy z których jeden jest czerwony iiii ?

Ja jak na razie 55kkm i wszystko gra i buczy - auta nie oszczędzam wręcz przeciwnie i jestem zadowolony - Co do ASO
tu się z tobą zgodzę ale do samego auta nie mam się do czego przyczepić i uwierz że nie każdy tak ma jak Ty

AUTOR WĄTKU
Kubeusz
 

Re: CEE'D FL - raporty użytkowników

06 paź 2009 08:37

szady87 napisał(a):Współczuję Ci naprawdę że taki Ci się trafił ale my obecnie posiadamy 2 ceedy z których jeden jest czerwony iiii ? Ja jak na razie 55kkm i wszystko gra i buczy - auta nie oszczędzam wręcz przeciwnie i jestem zadowolony - Co do ASO
tu się z tobą zgodzę ale do samego auta nie mam się do czego przyczepić i uwierz że nie każdy tak ma jak Ty

neo miał po prostu pecha i jest sfrustrowany. Ja to rozumiem, pewnie też bym był.
Fakt, serwis gówniany, bez dwóch zdań, ale felerny egzemplarz mógł się trafić każdemu.
Stawiam banany przeciwko orzechom, że wielu takich "farciarzy" jak neo znajdziemy wśród użytkowników innych marek.
neo1979 napisał(a):No własnie pytanie dlaczego jest to twój drugi ceed ???? Juz tak szybko zapomniałes co się działo z pierwszym ??? Ludzie dlaczego tak okłamujecie tych co szukają pomysłu na nowe auto ? To ze nas oszukano to zaraz innych tez musimy wbic na minę ? Auto 2 lata, odpadajacy płatami lakier, trzaski w desce, stuki w tapicerce drzwi,walące sie zawieszenie ( jezdze bardzo delikatnie i wybieram tylko lepsze drogi) trzeszczaca kierownica, stuki w kolumnie kierownicy, wszech wydobywająca się rdza ( auto garażowane), serwisy typu ten typ tak ma , gwarancja tak, ale wie pan tego akurat nie obejmuje....Nie chce mi sie nawet z nimi gadac bo to nawet nie ich lenistwo tylko brak kwalifikacji
Ludzie zmiłujcie sie i przestancie oszukiwac tych co mogą kupic naprawde prawie za te pieniadze kupic civica, golfa... Jak juz tyle kasy wydajecie nie skąpcie dodac parę tysi - macie gwarancje na 7 lat... ze nie nawabicie się kiły

Jedna tylko prośba neo --> nie siej nadmiernie defetyzmu.

AUTOR WĄTKU
bociek
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 10:46

neo1979 napisał(a):
SebolE napisał(a):
teon napisał(a):Ja jestem zadowolony pomimo usterek które mnie spotkały. Wszystko zostało zrobione na gwarancji. Pokonałem już 54500 km.

Ja również jestem zadowolony i jest to już mój drugi Ceed.


No własnie pytanie dlaczego jest to twój drugi ceed ???? Juz tak szybko zapomniałes co się działo z pierwszym ??? Ludzie dlaczego tak okłamujecie tych co szukają pomysłu na nowe auto ? To ze nas oszukano to zaraz innych tez musimy wbic na minę ? Auto 2 lata, odpadajacy płatami lakier, trzaski w desce, stuki w tapicerce drzwi,walące sie zawieszenie ( jezdze bardzo delikatnie i wybieram tylko lepsze drogi) trzeszczaca kierownica, stuki w kolumnie kierownicy, wszech wydobywająca się rdza ( auto garażowane), serwisy typu ten typ tak ma , gwarancja tak, ale wie pan tego akurat nie obejmuje....Nie chce mi sie nawet z nimi gadac bo to nawet nie ich lenistwo tylko brak kwalifikacji


Ludzie zmiłujcie sie i przestancie oszukiwac tych co mogą kupic naprawde prawie za te pieniadze kupic civica, golfa... Jak juz tyle kasy wydajecie nie skąpcie dodac parę tysi - macie gwarancje na 7 lat... ze nie nawabicie się kiły



Drogi forumowiczu Neo!!

Wysypałeś dość poważne oskarżenia wobec "zadowolonych" posiadaczy ceed'ów. W jaki sposób -według Ciebie oszukujemy? Czy oszustwem należy nazwać zakup nowego modelu KIA w PL?
A może oszustwem są naprawy gwarancyjne ASO? Każdy zdecydował się na zakup cee'da z wiadomych dla siebie względów. I pewnie nie jeden z nas miał/ma/będzie miał/ jakieś usterki.
Ale to jest człowieku tylko samochód, w którym wcześniej czy później coś nawali. Jak z każdym urządzeniem w życiu codziennym. Każdy z nas wiedział że ceed to nowy model na rynku i mogą być problemy.
Jakoś ludzie potrafią współpracować z swoimi ASO i są zadowoleni. Jeśli nie to jadą do innego. Wiadomo że serwis serwisowi nie równy.
I zapewne również miałeś świadomość że wchodzisz to takie ryzyko kupując ceed'a. Może wcześniej było zrobić rekonesans? A może po prostu było kupić civica, golfa. Pozostałe marki również borykają się z problemami. A może Tobie trzeba rozwijać czerwony dywan jak wjeżdżasz na parking ASO? Bo wydałeś te 60 tysiaków. Zapewniam Cię że ludzie mają auta po 500 tyś i podobne problemy jak my.
I nie witają ich filiżanką dobrej kawy. Owszem są serwisy, w których się dba o klienta. Ale to mały procent.
Nie wiem w jakim wieku jesteś ale chyba zbyt za mało w życiu widziałeś. Bo jest jedna zasada - jak Kuba ....
Proponuję Ci sprzedać ceed'a- kupić Hondę lub VW i cieszyć się z bezstresowej jazdy.
A jeśli Twoja frustracja nadal będzie godzić w dobre imię ZADOWOLONYCH posiadaczy, będę musiał wysłać Cię na przymusowy urlop. Dla Twojego i forumowego dobra.

AUTOR WĄTKU
popmart
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 11:07

ja się zbliżam do 60.000 , auto b. przyzwoite, maj 2007 solid red, z ASo również się w końcu dogadałem (car-drom wysockiego, i blacharka na radzymińskiej obok OBI), ojciec ma c5 tego poprzedniego i także mu poskrzypuje, sprzęgło poszło po 130Kkm itp więc o co halo kolego, trzeba umieć i dbać o eksploatację i płyny a w szczególności olej, i tyle oczywiści może trafił ci się felerny .. ale jak tak obserwuje to są ludzie którzy ciągle maja jakieś problemy ... i smiem twierdzić że to głównie ludzie a nie auto ma problem ... i jeszczo jedno na koniec 90% aut klasy kompakt jest podobnie wykonana i choćby niewiem co mówili posiadacze astry czy golfa wielkiej różnicy nie ma ....

AUTOR WĄTKU
szady
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 12:00

Ale tutaj można by o tym pisać i pisać np. mamy w firmie Octavie 99 rok nie sprzedaliśmy jej ze względu po prostu bo była i jest bezawaryjna.
Jak to my ją nazywamy to jest takie nasze koło ratunkowe jak ktoś zostaje bez samochodu. Tak jak ja np teraz.
Za dwa tygodnie odbieramy nową skodzianke już trzecią i ?
Nie wiadomo co będzie :) Mój tato kupił Nissana Terrano i ? praktycznie od 20kkm zaczęło się wszystko sypać - od silnika, pompę, turbinę, rdza , zawieszenie
i co auto za 140tyś- kolega taty kupił dwa miesiące później takiego samego i co? Do dzisiaj mówi że tylko na przeglądy jeździ i opony zmienia a tak nawet się
nie dotyka wszystko jak nówka - i co najlepsze ? terenówka , 4x4 i zawieszenie jako pierwsze padło i do kogo mieć pretensje ? z ASO tez przygód kilka było..

Dlatego też uważam że ok żale każdy może mieć po to jest forum aby się pożalić, pośmiać itp ale ja czasami odnoszę wrażenie że niektórzy koledzy tacy jak Neo
po prostu uważają że skoro im źle to tak powinno być wszystkim diabloo

AUTOR WĄTKU
Kubeusz
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 12:23

szady87 napisał(a):...ale ja czasami odnoszę wrażenie że niektórzy koledzy tacy jak Neo
po prostu uważają że skoro im źle to tak powinno być wszystkim diabloo

Mam trochę odmienną opinię :)
IMO w tym przypadku jest ciut inaczej.
Mianowicie kolega neo uważa (i ja mu sie nie dziwię), iż twierdzenie, że ceed jest fajnym autkiem to nieprawda.
I ma rację ze swojego punktu widzenia. Natomiast niestety również generalizuje, a to już poważna nadinterpretacja.
Wcale nie musi być tak, ze każdy nowy nabywca ceeda będzie z tym autkiem w czarnej dupie.

AUTOR WĄTKU
novee
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 13:24

bociek_krakow napisał(a):A jeśli Twoja frustracja nadal będzie godzić w dobre imię ZADOWOLONYCH posiadaczy, będę musiał wysłać Cię na przymusowy urlop. Dla Twojego i forumowego dobra.


Bociek, teraz to Ty chyba przesadzasz. Forum jest dla wszystkich, zadowolonych i niezadowolonych użytkowników, chyba że masz działkę od KMP i ustalamy że to forum będzie tylko dla zadowolonych i wszystko poza OCH i ACH nt. Cee'da odrzucamy.

A neo też przesadził generalizując, ale z drugiej strony wielu użytkowników zaklina rzeczywistość - Mój Cee'd jest super, poza tym że wymienili mi to, tamto, padło to i tamto i coś tam skrzypi, puka, ASO do d...y, ale ogólnie jest super :?
Rozumiem subiektywne uczucia i emocje, ale czytając obiektywnie podobne zdanie jak powyżej to już robi się śmiesznie. Chyba że się pisze jak fan Alfy Romeo - Auto się psuje, ale coś za coś, bo frajda z jazdy bezcenna... A już kupowanie następnego jeśli z poprzednim się coś rzeczywiście działo i był usterkowy to trochę jak granie w Lotto - A może teraz wygram? - Bo racjonalnie to ciężko wytłumaczyć.

AUTOR WĄTKU
Kubeusz
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 13:47

novee napisał(a):...fan Alfy Romeo - Auto się psuje, ale coś za coś, bo frajda z jazdy bezcenna... A już kupowanie następnego jeśli z poprzednim się coś rzeczywiście działo i był usterkowy to trochę jak granie w Lotto - A może teraz wygram? - Bo racjonalnie to ciężko wytłumaczyć.

Bo podobno alfy kupuje się z miłości, a jak wiadomo ta jest ślepa ;)

AUTOR WĄTKU
bociek
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 14:52

Bociek, teraz to Ty chyba przesadzasz. Forum jest dla wszystkich, zadowolonych i niezadowolonych użytkowników, chyba że masz działkę od KMP i ustalamy że to forum będzie tylko dla zadowolonych i wszystko poza OCH i ACH nt. Cee'da odrzucamy.


novee po raz kolejny nie zrozumiałeś mnie.
Po to jest forum aby pisać na nim ale szlag mnie trafia jak ktoś pisze o mnie- oszuście, który kupił ceed'a i pomimo kilku usterek jest nadal zadowolony. Nie traktuję auta jak czegoś specjalnego co mnie w życiu spotkało. Jest to typowy wół roboczy, narzędzie pracy.
Skończy się gwarancja to sprzedam. Ale do tego czasu nie interesują mnie przyszłe usterki. Czy w przyszłości będzie KIA? Być może.
Z czym przesadzam? Z obroną zadowolonych? Z obroną tych, którzy pomimo częstych wizyt w ASO nadal cieszą się użytkowaniem ceed'a?
Sam walczyłem ponad rok z centralnym zamkiem, który RM F nie potrafił naprawić.
Więc nie wyjeżdżaj mi tekstem że mam działkę od KMP. Bo jestem takim samym użytkownikiem forum, auta jak TY i inni.
A po to jestem na forum żebym reagował jeśli mogą być przesłanki do złamania reg.

AUTOR WĄTKU
popmart
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 15:12

no właśnie decydujące w tym wątku jest to:

mam problemy = ludzie oszukują że ich nie mają

a to conajmiej dziecinne .

ja nie mam , nic nie wymieniałem, nic nie serwisowałem. tylko eksploatacja.

AUTOR WĄTKU
novee
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 16:55

bociek_krakow napisał(a):po raz kolejny nie zrozumiałeś mnie.

jak to po raz kolejny?
bociek_krakow napisał(a):Po to jest forum aby pisać na nim ale szlag mnie trafia jak ktoś pisze o mnie- oszuście, który kupił ceed'a i pomimo kilku usterek jest nadal zadowolony.

Z tego co ja zrozumiałem, to neo nie pisze o zadowolonych mimo usterek że są oszustami, tylko że oszukują samych siebie, czyli zaklinają rzeczywistość będąc nieobiektywnymi w ocenie.
De facto wprowadzają więc innych, potencjalnych użytkowników w błąd.

bociek_krakow napisał(a): Więc nie wyjeżdżaj mi tekstem że mam działkę od KMP.

To akurat było lekko pod włos :wink: ale chciałem dać do zrozumienia, że nie możesz tych wk...ych wrzucać na margines albo wyrzucać z forum, tylko dla tego że są niezadowoleni, nawet bardzo.
Na setki zadowolonych paru może siać defektyzm :wink: , ja zresztą też marudzę, bo mimo że auto nie jest najgorsze, to czasem się czuję jakby to dopiero prototyp auta był, a ASO i obsługa to w ogóle się gdzieś na drabinie ewolucji dawno zagubili :twisted:

AUTOR WĄTKU
bociek
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 17:25

Ludzie dlaczego tak okłamujecie tych co szukają pomysłu na nowe auto ?


Ludzie zmiłujcie sie i przestancie oszukiwac tych co mogą kupic naprawde prawie za te pieniadze kupic civica, golfa...


novee czy według Ciebie jest to oszukiwanie samego siebie?

stj
Dyrektor
 
Posty: 843
Dołączył(a): 23 kwi 2008 16:44
Lokalizacja: Łódź

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 17:51

Ooo ...

Zapowiada się ciekawy wątek, wypełniający nudę panującą na forum. 8-)

A też pomarudzę,
dlaczego w tym aucie jest tak głośno przy prędkości 170 km/h
i dlaczego nie mogę przejechać 1000 km. na jednym baku przy w/w prędkości. helpme :lol:

Czy mogę być z tego powodu sfrustrowany ?

Proszę, ... pomożecie ???
SW CRDi 115 Solid Red-Nissan Qashqai+2 2.0 dci AT

AUTOR WĄTKU
dankat
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 18:38

Ja też jestem sfrustrowany. Kupiłem czerwony i po ponad półtora roku dalej mam czerwony.
Jestem oburzony. Za takie pieniądze to kolor w autku powinien sam zmieniać się raz na dobę (poniedziałek - czerwony, wtorek - zielony itp). :mrgreen:

Wybaczcie, ale nie mogłem się powstrzymać.

AUTOR WĄTKU
Kubeusz
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 18:47

Nie no kochani, nie robcie sobie jaj z pogrzebu...
Kolega neo przeszedł rzeczy niefajne związane z kijanką. Osobiście nikomu nie życzę takich perypetii.
Miejmy trochę wyrozumiałości mimo wszystko :)

AUTOR WĄTKU
dankat
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 19:11

neo1979 napisał(a):Ludzie zmiłujcie sie i przestancie oszukiwac tych co mogą kupic naprawde prawie za te pieniadze kupic civica, golfa... Jak juz tyle kasy wydajecie nie skąpcie dodac parę tysi - macie gwarancje na 7 lat... ze nie nawabicie się kiły


To jest przyczyna takiej a nie innej mojej wypowiedzi w tym temacie. Rozumie, naprawdę rozumie złość neo1979, ale pewne wypowiedzi (np.ta powyższa), to już przesada.

AUTOR WĄTKU
novee
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 20:48

bociek_krakow napisał(a):
Ludzie dlaczego tak okłamujecie tych co szukają pomysłu na nowe auto ?


Ludzie zmiłujcie sie i przestancie oszukiwac tych co mogą kupic naprawde prawie za te pieniadze kupic civica, golfa...


novee czy według Ciebie jest to oszukiwanie samego siebie?


Tak, bo oszukujesz siebie - przedstawiasz/interpretujesz fakty subiektywnie, nie do końca zgodnie z rzeczywistością (Auto jest super, poza tym że połowa padła i wymienili - teoretycznie, dla przykładu)- wprowadzasz w błąd tych którzy powiedzmy że rozważają zakup Cee'da. A postów pochwalnych w podobnym stylu jest tu wiele. Wtedy może nie oszukujesz bezpośrednio i zamierzenie, ale wprowadzasz w błąd, a ludzka psychika jest ułomna i stosunkowo łatwo dać się zmanipulować.
To jak w kabarecie z Laskowikiem - Traktor się zepsuł, konkretnie koło się zepsuło, jedno! Ale 3 są dobre. Ciężko się nie zgodzić że 3 koła dobre i tak sobie można wmawiać, co nie zmieni faktu że traktor jest do d..y.
Taka jest moja interpretacja tego co pisał neo i nawet jeśli przegiął, to znowu nie widzę powodu żeby larum głosić i bronić czci Cee'da do krwi ostatniej, howgh!

AUTOR WĄTKU
jumko
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 21:07

Cóż, prawdziwym problemem jest "bajkowa" gwarancja i postawa KMP przy jej realizacji. Teoretycznie ona powinna pomagać gdy się trafi na pechowy egzemplarz ale tylko teoretycznie :D

AUTOR WĄTKU
bociek
 

Re: Żale sfrustrowanych użytkowników

06 paź 2009 21:11

Każdy zrozumie słowa neo jak zechce. Jednak wrzucanie wszystkich do jednego wora-to chyba nie tak.
Owszem bronię ale ludzi, którzy są zadowoleni z auta. A nie samego auta, bo sam uważam że jest to niezbyt dopracowana konstrukcja.
I niestety wszyscy płacimy frycowe za luki, stuki itp. Ale powtórzę- każdy miał świadomość o tym przy zakupie.
Tyle moje w tym temacie.

neo proszę popraw swoje użalania, tak aby nie godziły w dobre imię tych zadowolonych czyli jak wychodzi - w małym procenciku.

EDIT.
Wystarczy kliknąć na poniższy link i dokładnie przeczytać pierwszą opcję. Będzie wszystko jasne
viewtopic.php?f=38&t=667&start=20&view=viewpoll

Następna strona
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl