Klaudiusz napisał(a):Nie rozumiem, dlaczego mnie atakujesz?
Nie atakuję, jedynie próbuję Ci coś wyjaśnić. A Ty z uporem maniaka odnosisz się do jakiś pierdół.
Klaudiusz napisał(a):Zakładasz, że masz więcej postów ode mnie,
Hmmm. No mam. i nie jest to założenie, ale fakt.
Klaudiusz napisał(a):Zakładasz, że masz więcej postów ode mnie, więc możesz podważać cytowane przeze mnie wyroki sądów najwyższych w krajach Unii.
Ilość postów nie ma tu znaczenia. Nie podważam żadnych wyroków. Chłopie ogarnij się. Jedynie napisałem Ci:
szczur75 napisał(a):Ale to zupełnie nie ma nic wspólnego z wymaganiami jakie ma spełniać nieASO aby wykonywać przeglądy gwarancyjne.
Bo cytujesz jakieśtam wyroki, które w
ŻADEN sposób nie odnoszą się do sytuacji/problemu, o którym dyskutujemy.
Tu masz jedno z wyjaśnień dotyczących omawianej tu sytuacji:
Pytanie 37: Jeżeli konsument w ciągu okresu gwarancyjnego wykonał naprawę lub
przegląd swojego pojazdu w niezależnym warsztacie, to czy producent może odmÛwić
honorowania gwarancji?
Jeżeli konsument wykonał naprawę lub przegląd w niezależnym warsztacie w czasie
okresu gwarancji producenta, to gwarancja może być utracona, jeżeli prace te zostały
wykonane wadliwie. Jednakże, ogÛlny obowiązek wykonywania przeglądÛw lub napraw
w ciągu takiego okresu tylko w ramach autoryzowanej sieci mÛgłby pozbawić
konsumentÛw ich prawa do wyboru, czy przegląd lub naprawa ich pojazdu ma być
wykonana przez niezależny warsztat i uniemożliwiłby takim warsztatom, zwłaszcza w
przypadku Ñprzedłużonych gwarancjiî, skuteczne konkurować z autoryzowaną siecią
Źródło:
http://www.expert.org.pl/dokumenty/EXPL_PL.PDFAby wykonać prawidłowo przegląd należało by się zaopatrzyć m.in. w:
- odpowiednie (aktualne) oprogramowanie, oraz bieżący dostęp do wszelkich aktualizacji oprogramowania
- odpowiednie wyposażenie (narzędzia spcecjalne, a nie młotek i przecinak)
- wyszkolony personel (i to nie przez "Bosch Servis", ale przez danego importera/dystrybutora)
Zapewne nie jest to wszystko.
Chcesz sobie wyliczyć ile to kosztuje???
Jak już policzyłeś, to teraz policz ile przeglądów danej marki w roku nieautoryzowany serwis musiał by zrobić, aby było to opłacalne.
Klaudiusz napisał(a): ona ...robiła przeglądy w ASO, ale okazało się, że w ostatnim roku jej ASO straciło autoryzację - nikt jej nie poinformował o tym.
A kto wg Ciebie powinien ją poinformować o tym? Chyba nie ksiądz na kazaniu?
Aktualna lista ASO jest dostępna na stronie importera. Wystarczy kliknąć.