Co sądzicie o pomysle nakręcenia drugiego odcinka w TVN-ie?
Jak czytam dalej co sie wyprawia a raczej to ze widze ze nic sie nie dzieje ze strony KMP to nabieram przekonania ze trzeba naprawde cos zrobic w tym kierunku aby kiła juz nie sprzedawała wiecej tych samochodów oszukując tych co jeszcze nie kupili....
Klient jest najwazniejszy w kazdej firmie. To on moze zwolnic kazdego od robotnika począwszy do dyrektora generalnego...- wydając swoje pieniadze gdzieś indziej
Jak czytam o tych problemach z lakierem, rdzy na klapach, stukach w zawieszeniach, luzach w przekładniach.... ludzie muszą zostac ostrzezeni przed tą "marką"
tfuu co ja k... zrobiłem ???
jedyne co mnie pociesza to to, ze policja szybko sie wycofa z zakupów tych smietników i to napewno nie odbedzie sie bez wydzwięku...
To jak koledzy , kolezanki? Załatwiamy jakąś szerszą tym razem juz większa akcję ? Moze ktos ma jeszcze jakies pomysły???
TVN TURBO KAMERA odcinek II + Auto Swiat !!!
Moderator: Żandarmeria
-
surtoip
-
neo1979
-
Wojtek L.
-
topic
-
szady
moim zdaniem to nie każdy z nas jest niezadowolony bo przykładowo ja jestem jak do tej pory nie narzekam, oczywiście popieram kolegów którzy mają problemy ze swoim ceedem ale jakby nie patrzeć ale każda marka auta ma jakiś problem. według mnie nie ma co przesadzać i zniechęcać ludzi do ceeda biorąc również pod uwage że KIA dopiero od niedawna znalazła wielu nabywców swoich aut którzy tak naprawde sa zadowoleni. Trzeba bronić swoich praw ale narazie poczekajmy na odzew ASO na "dym" wywołany niedawno przez naszych kolegów:) powodzenia dla nich:)
-
bociek
-
kajalar - Brygadzista
- Posty: 106
- Dołączył(a): 29 paź 2008 19:46
- Lokalizacja: Małopolska
-
Sajmon
Neo, problem nie leży w samochodzie, bo mozna trafić na felerny egzemplarz auta i za 130 tys. PLN i drozszy i to bardziej "renomowanych" marek. Problem leży w ASO, a zwłaszcza w jego podejściu do klienta. Jest takie przysłowie:"Pierwsze auto sprzedaje dealer, następne ASO". Tak, że nie trzeba zniechęcac ludzi do tego auta. ASO w perfekcyjny sposób zrobi to samo za Ciebie. Pozdro.
-
zajcol
Obsrywając markę kija przede wszystkim skutecznie obniżymy wartość swoich samochodów przy odsprzedaży. Dodatkowo te kilkadziesiąt przypadków, na wiele tysięcy sprzedanych aut to serio jest jakiś promil.
Rozumiem oczywiście złość, nerwy i żal osób które to spotkało i trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie sprawy ale postarajmy się nie wylać dziecka z kąpielą . Z lektury forum widać, że większość (chyba zdecydowana) osób jest ze swoich aut zadowolona, gdzie więc miejsce na "informowanie mass mediów o pseudo jakosci samochodów markii kia"?
Rozumiem oczywiście złość, nerwy i żal osób które to spotkało i trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie sprawy ale postarajmy się nie wylać dziecka z kąpielą . Z lektury forum widać, że większość (chyba zdecydowana) osób jest ze swoich aut zadowolona, gdzie więc miejsce na "informowanie mass mediów o pseudo jakosci samochodów markii kia"?
-
deiv1990
-
Woody
Ogólnie co do samochodu nie mam zastrzezen, co do jakosci, wykonania. Do gwarancji rowniez, wszystko co zgłaszalem, zostało ładnie usunięte. Moje zastrzezenia budzi natomiast serwis, a dokładniej blacharnie, ale to moze jest przypadek tylko tej jednej gdzie ja robilem auto- mam nadzieje ze juz nie bede musial sprawdzac innych . Wracajac do tematu, rozumiem gorycz osob ktore trafily na tak mocno felerny samochod, jestem z wami. Ale jak to bylo juz wczesniej pisane to jest wina ludzi na gorze w KMP ze tak was zlewaja i nie chca z wami rozmawiac tylko narzucaja swoje stanowisko z gory typu, albo lakierowanie calego auta, albo pocalujcie nas w d... . Tak sie poprostu nie robi, powinni szukac kompromisu.
Podsumowujac do auta jako maszyny nie mam zastrzezen wiekszych, ale pojawiaja sie one tylko wylacznie do blacharni gdzie robilem woz juz dwa razy.
Gwaracja spisuje sie dobrze.
Wiec moim zdaniem winni sa ludzie, na gorze w KMP, i tylko oni, bo pozwolili zeby taka sytacja jaka jest obecnie zaistniala.
Podsumowujac do auta jako maszyny nie mam zastrzezen wiekszych, ale pojawiaja sie one tylko wylacznie do blacharni gdzie robilem woz juz dwa razy.
Gwaracja spisuje sie dobrze.
Wiec moim zdaniem winni sa ludzie, na gorze w KMP, i tylko oni, bo pozwolili zeby taka sytacja jaka jest obecnie zaistniala.
-
mjrPit
zgadzam się z kolegami - narzekanie w mediach na markę KIA i podważanie jej wiarygodności prędzej czy później odbije się rykoszetem i trafi w nas jako właścicieli, choćby przez wspomnianą wcześniej większą utratę wartości. Jeżeli już piętnować jakieś wady to konkretne w konkretnych autach lub "obsmarowywać" konkretne niekompetentne serwisy a nie ogół. Ja ze swojego auta jestem zadowolony, jak czytałem forum i problemy innych użytkowników to sam popadłem w lekką paranoje i na silę szukałem wad, których mój egzemplarz akurat za wiele nie ma - jedynie buczy mi lusterko przy 2800-3000 rpm i tyle. Reasumując ja jestem na NIE dla ogólnego obniżania wizerunku marki KIA i twierdzenia że moje auto jest "pseudo jakości" bo ma taki a nie inny znaczek na masce - za tą cenę nie znajdziesz lepszego.
-
nero68
<span>mjrPit</span> napisał(a):Ja ze swojego auta jestem zadowolony, jak czytaÂłem forum i problemy innych uÂżytkownikĂłw to sam popadÂłem w lekkÂą paranoje i na silĂŞ szukaÂłem wad, ktĂłrych mĂłj egzemplarz akurat za wiele nie ma
Tak jest Panie majorze!!!
Ze swojej strony pragnę dodać, że miałem silne postanowienie (od wczoraj), że nigdy więcej nie wejdę na stronę "mojaceed" Powód? Popadanie w paranoję i szukanie na siłę wad które nie istnieją. Też tak macie?
Panie i Panowie!!! Wiadro zimnej wody na łeb (niezapomniana scena z "Potopu") Lać paliwko i jechać. Oczywiście dla wszystkich tych którym trafiły się poważne usterki-wyrazy współczucia. Mam nadzieję, że KMP stanie jednak na wysokości zadania i załatwi wszystko tak aby klienci byli zadowoleni, a cee'd to naprawdę fajny samochód.
-
fazi100
Sajmon napisał(a):Neo, problem nie leży w samochodzie, bo można trafić na felerny egzemplarz auta i za 130 tys. PLN i droższy i to bardziej "renomowanych" marek. Problem leży w ASO, a zwłaszcza w jego podejściu do klienta. Jest takie przysłowie:"Pierwsze auto sprzedaje dealer, następne ASO". Tak, że nie trzeba zniechęcać ludzi do tego auta. ASO w perfekcyjny sposób zrobi to samo za Ciebie. Pozdro.
Słusznie kolego prawisz -drugi samochód sprzedaje serwis. Sam jestem posiadaczem co prawda i30 a nie ceed'a aczkolwiek jest to prawie to samo. Ja jestem z samochodu zadowolony (pomimo pewnych irytujących drobiazgów ale który samochód teraz jest idealny), rozumiem wypowiedź kolegi Neo, lecz nie podzielam nawoływania do totalnej krucjaty przeciwko marce KIA. Nie należy zniechęcać potencjalnych klientów do zakupu Ceed'a, tylko zwrócić uwagę na pewne okoliczności, które mogą zburzyć zadowolenie z posiadania samochodu. Nie oszukujmy się panowie i powiedzmy wprost -jak kupujemy nowy samochód i to nie ważne jakiej marki i za jakie pieniądze, to radość i euforia towarzysząca temu wydarzeniu bardzo często "usypia" naszą czujność. Niektórzy powiedzą, mnie to nie dotyczy, że jest to ich któreś tam auto i wszystko przekalkulowali, i nie byli jakoś szczególnie podekscytowani -ok. Niemniej pewnych zdarzeń nie da się do końca przewidzieć albo nie bierze się ich pod uwagę, ze względu na marginalne występowanie -tzw współczynnik ryzyka. Do tego dochodzi bajerka handlowca, który też nie jest w ciemię bity i jak jest dobry to sprzeda prawie wszystko.
W tej całej historii najbardziej smutne jest to że człowiek człowiekowi (czyt. Polak - Polakowi) zawsze będzie największym wrogiem. Postawa nie tyle ASO co KMP jest karygodna i niestety nie odstępuje zbytnio od konkurencji. Przykłady można mnożyć np: koncern VW nigdy oficjalnie się nie przyznał do wady fabrycznej napinacza łańcucha rozrządu w silniku 1,2 z początkowego okresu produkcji, Skoda jak zaklęta milczała na temat trefnego uszczelnienia drzwi w Fabii, gdzie podczas deszczu woda lała się do środka.
Mi także przytrafiła się ciekawa przygoda a mianowicie w jednym ASO w Olsztynie podczas przeglądu serwisowego zapomniano nalać oleju do silnika -taka tam drobnostka. Żeby było ciekawiej ku mojemu zdziwieniu (ASO również było wielce zdziwione) nie zapaliła się kontrolka braku smarowania silnika podczas uruchomienia pojazdu, i tak sobie pojechałem. Przejechałem może ze dwa kilometry a tu nagle kontrolka zapaliła się i zgasła. Mówię sobie sprawdzę co jest grane i zatrzymałem się na najbliższym parkingu. Razem z kolegą sprawdziliśmy pobieżnie i wszystko wydawało się ok. ale coś mnie podkusiło i złapałem za bagnet -moim oczom ukazała się pustynia. Zero oleju na bagnecie. Telefon do ASO, opowiedziałem co stwierdziłem. Tego co się później działo to nie chce mi się pisać bo chyba ze trzy godziny bym musiał tu ślęczeć. Finał sprawy był taki, że zawarłem z firmą ugodę na w miarę dobrych warunkach i sprawa się zakończyła, aczkolwiek nawet w tak oczywistej sprawie nie obyło się bez pisemek, rzeczoznawców, mediacji, pertraktacji itp. Niemniej nie zniechęcałem innych do samochodu tylko zwracałem uwag na jakość pracy serwisu.
Morał z tego taki, że My nabywcy (konsumenci) jako jednostki jesteśmy tylko pyłkiem wobec siły koncernów i ich lobby. Może za jakieś 20-30 lat w naszym kraju osiągniemy podobną kulturę obsługi posprzedażnej, podobną do stosowanej w tzw. "starej Europie" -póki co pozostaje jedynie samotna batalia o swoje prawa. Ochrona praw konsumenckich w Polsce to utopia -IMO ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej jest mniej korzystna od rękojmi, która niestety w przypadku sprzedaży konsumenckiej nie ma już zastosowania. Pozostaje nam indywidualna walka o swoje prawa, gdyż każdy przypadek w tej sytuacji należy rozpatrywać indywidualnie z uwagi na to, iż oficjalnie KMP nie ogłosiła akcji serwisowej.
Trudno się także nie zgodzić z argumentacją kolegi Zajcola -iż zbyt pochopne działanie może zaowocować wylaniem dziecka z kąpielą, a nie o to chyba chodzi.
Reasumując, samochód jest dobry a nawet zaryzykuje stwierdzenie że bardzo dobry i nie ma co za przeproszeniem "kakać" we własne gniazdo co nie oznacza, iż przypadek łuszczycy a także inne sprawy należy bagatelizować.
Pozdrawiam wszystkich zadowolonych i tych mniej zadowolonych oraz życzę powodzenia walczącym w słusznej poniekąd sprawie -tylko bądźcie obiektywni i nie demonizujcie
-
novee
A ja mam mieszane uczucia... bo wygląda że KMP ma nas w garści.
Ci którzy mają problemy z autami i nie mogą wyegzekwować ich naprawy chcą zrobić awanturę, nagłośnić sprawę w mediach bo nic innego nie pomaga - i słusznie!
Z kolei cała reszta zadowolonych bierze ogon pod siebie i mamy udawać że sprawy nie ma, "bo mój jest bezusterkowy i jeżdżę i nie będę sobie relacji z ASO psuł". Czyli KMP ma nas w garści, bo przez tą większość zadowolonych (których też rozumiem), nie będzie masowej presji na KMP żeby poprawić jakość usług i obsługi, bo zadowoleni wola się jakoś przeturlać do końca gwarancji. Tylko co będzie jak za jakiś czas w autach tych zadowolonych zaczną się usterki albo rdza?
Wg mnie niestety, ale jak nie będzie awantury i KMP nie ruszy d...y żeby poprawić jakość usług, to sie nic nie zmieni, bo zawsze będzie tak że "mi się nie psuje, a inni niech się martwią".
Ci którzy mają problemy z autami i nie mogą wyegzekwować ich naprawy chcą zrobić awanturę, nagłośnić sprawę w mediach bo nic innego nie pomaga - i słusznie!
Z kolei cała reszta zadowolonych bierze ogon pod siebie i mamy udawać że sprawy nie ma, "bo mój jest bezusterkowy i jeżdżę i nie będę sobie relacji z ASO psuł". Czyli KMP ma nas w garści, bo przez tą większość zadowolonych (których też rozumiem), nie będzie masowej presji na KMP żeby poprawić jakość usług i obsługi, bo zadowoleni wola się jakoś przeturlać do końca gwarancji. Tylko co będzie jak za jakiś czas w autach tych zadowolonych zaczną się usterki albo rdza?
Wg mnie niestety, ale jak nie będzie awantury i KMP nie ruszy d...y żeby poprawić jakość usług, to sie nic nie zmieni, bo zawsze będzie tak że "mi się nie psuje, a inni niech się martwią".
-
Woody
novee napisał(a):A ja mam mieszane uczucia... bo wygląda że KMP ma nas w garści.
Ci którzy mają problemy z autami i nie mogą wyegzekwować ich naprawy chcą zrobić awanturę, nagłośnić sprawę w mediach bo nic innego nie pomaga - i słusznie!
Z kolei cała reszta zadowolonych bierze ogon pod siebie i mamy udawać że sprawy nie ma, "bo mój jest bezusterkowy i jeżdżę i nie będę sobie relacji z ASO psuł". Czyli KMP ma nas w garści, bo przez tą większość zadowolonych (których też rozumiem), nie będzie masowej presji na KMP żeby poprawić jakość usług i obsługi, bo zadowoleni wola się jakoś przeturlać do końca gwarancji. Tylko co będzie jak za jakiś czas w autach tych zadowolonych zaczną się usterki albo rdza?
Wg mnie niestety, ale jak nie będzie awantury i KMP nie ruszy d...y żeby poprawić jakość usług, to sie nic nie zmieni, bo zawsze będzie tak że "mi się nie psuje, a inni niech się martwią".
Zgadzam się z kolega w 100%, tylko taki program powinien dotyczyć postawy KMP, a nie cee'da jako bubla na 4kolach, bo jest to w miarę udane auto. Tylko postawa KMP jest karygodna i to jest problem który dotyczy kolegów z wadami lakieru
-
zajcol
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
KIA Ceed JD kamera cofania
przez beemek22 » 15 gru 2021 20:08 w Nadwozie - 0 Odpowiedzi / 3966 Wyświetlone
- Ostatni post przez beemek22
15 gru 2021 20:08
-
KIA Ceed JD kamera cofania
-
-
kamera cofania pro ceed 2011
przez AndrzejK » 17 cze 2020 13:25 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 0 Odpowiedzi / 4719 Wyświetlone
- Ostatni post przez AndrzejK
17 cze 2020 13:25
-
kamera cofania pro ceed 2011
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości