TVN TURBO KAMERA odcinek II + Auto Swiat !!!

Problemy z cee'd'em oraz historia eksploatacji Waszych aut (raporty) / problems, drive reports

Moderator: Żandarmeria

Czy jestes sk³onny przy³¹czyc siê do aktywnego dzia³ania w informowaniu mass mediów o pseudo jakosci samochodów markii kia?

tak
58
43%
nie
78
57%
 
Liczba głosów : 136
AUTOR WĄTKU
lancer
 

08 kwi 2009 15:43

<span>SebolE</span> napisał(a):I dalej podtrzymuję swoją wypowiedź, że podnoszenie tego tematu w mediach niczego nie zmieni, a uderzy rykoszetem w Nas.

Popieram w 100% :)
Osobiście jestem bardzo zadowolony z mojego Ceeda SW rozumiem również rozgoryczenie ze strony właścicieli czerwonych Ceedów. Macie prawo walczyć o swoje ale też nie możecie niszyć renomy marki,bo ktoś na nią ciężko pracował. Renoma to zadowoleni użytkownicy Ceedów,a dziś mamy demokracje czyli większość decyduje. W tym przypadku więkość jest zadowolona ze swoich Ceedów- oby tak dalej. PS wpadki i wady produkcyje mają nawet najlepsze marki,więc to może się przytrafić każdemu - samochody tworzą, produkują oraz kontrolują ludzie, a jak wiemy popełniają oni czasem błędy.

AUTOR WĄTKU
dankat
 

08 kwi 2009 15:52

Panowie kłótnia między nami, nam nie pomoże.

"Syty głodnego nie zrozumie"

I niech to zdanie kilku forumowiczom da do myślenia.

Rację ma Woody podsumowują wątek.

Co do podejścia ASO i KMP to chciałbym przypomnieć wątek z szarpaniem przy 1800 obrotach w dislach.
Sam z tym tematem męczyłem się kilka miesięcy w czterech ASO.
Na początku każdy z nich robił ze mnie debila itp. A temat była popularny i znany od początku. Także na podstawie własnych doświadczeń trzymam stronę Za.

Temat łuszczycy wyglądał by inaczej gdyby podeszli do tematu profesjonalnie. Taka mała dywagacja.

Przyjeżdża klient z łuszczycą do ASO. Oki rozumie pierwszy przypadek, muszą wszystkie możliwości sprawdzić, trochę to może trwać. Pojawiają się kolejne przypadki. Czyli wiemy, to nie wina użytkownika, tylko fabryki. I co teraz powinna zrobić Kia. Grzecznie, ładnie, bez fuszery pomalować całe autko. Pokazali by się z dobrej strony dorzucając coś (np. 3 kolejne przeglądy gratis) w formie rekompensaty (jakby nie było całe autko malowanie). I było by po temacie. Każdy by mówił była wpadka, ale cacy załatwili temat.

A co mamy. Syf mamy Panowie. KMP które nie wie co ma zrobić i od czego jest. ASO które nie umie polakierować autka (słynne wystąpienie lakiernika przed kamerką).

KAŻDE AUTKO DA SIĘ TAK POLAKIEROWAĆ ŻEBY NIE BYŁO TEGO WIDAĆ, IŻ KOLEJNY RAZ BYŁO MALOWANE.

Avatar użytkownika
N_Jay
Dyrektor
 
Posty: 701
Dołączył(a): 28 cze 2008 02:29
Lokalizacja: W-M
Grupa: Warmińsko-Mazurska
Model cee'd:
C1FL HB, 1,6 Pb 126KM
2010

08 kwi 2009 16:14

<span>lancer</span> napisał(a):nie moÂżecie niszyĂŚ renomy marki,bo ktoÂś na niÂą ciĂŞÂżko pracowaÂł

My nie niszczymy renomy marki.
Renomę marki niszczy KMP.

I jako morał inna historia:

Peugeot 307. Europejski samochód roku 2001.
A potem się okazało, że niektóre samoistnie stają w płomieniach.
Firma też chowała głowę w piasek i udawała, że problemu nie ma. Dopiero po szumie medialnym, nie tylko w prasie motoryzacyjnej ale też np. w Super Expresie, przyznali, że jednak problem istnieje.

Było jednak już za późno. Firma na tym tylko straciła. Samochody mają kiepską renomę i równie kiepsko się sprzedają.

Chciałbym aby KMP przypomniała sobie tą historię i wyciągnęła głęboką naukę na przyszłość. Bo podobnie jak pioter uważam, że Cee'd to fajne autko.

AUTOR WĄTKU
lancer
 

08 kwi 2009 16:27

Pomyśleliście o tzw chorobach wieku dziecięcego w przypadku nowych ( krótko produkowanych) modeli aut. Nasze Ceedy właśnie je przechodzą
<span>N_Jay</span> napisał(a):Chciałbym aby KMP przypomniała sobie tę historię i wyciągnęła głęboką naukę na przyszłość. Bo podobnie jak pioter uważam, że Cee'd to fajne autko.

Jestem tego samego zdania :)

AUTOR WĄTKU
Woody
 

08 kwi 2009 16:31

Cee'd jest udanym autkiem, jestem z niego bardzo zadowolony, ale obsluga mnie jako uzytkownika to zupelnie inna bajka. Niestety wiem ze nie jestem jedyny. Musza zaczac inaczej nas traktowac i tyle innego wyjscia nie ma

AUTOR WĄTKU
neo1979
 

08 kwi 2009 17:24

Popieram przedmówcę !!!

Nie dbam o wartość tych kibli bo i tak sami sie przekonacie(nawet Ci co je bronią) ich wartość bedzie za chwilę znikoma. Ja zaplaciłem za towar nowy wolny od wad!
Takiego nie dostałem a proponowana forma naprawy zmieni wartosc materialna i uzytkowa samochodu...


KONIEC TYCH DYWAGACJI I GŁUPICH GADEK !!!

CI co sa zadowoleni ... dziekujemy....szerokiej drogi i pomyslności ....


Temat został załozony abym sie przekonał ilu faktycznie z Was jest gotowych na dochodzedniu swoich praw i tego za co zaplaciliscie i dlatego

Panowie zadowoleni, proponuje nie robic sztucznego tłoku w tym temacie na forum a Ci co chcą walczyc, przynajmniej w grupie z Gdańska zapraszam na spotkanie którego organizatorem bedzie Woody z racji najszerszych znajomosci. Prosze o przybycie tylko tych co sa zainteresowani dochodzeniem swoich roszczeń

Mam pomysły jak konsekwentnie z pozycji żuczka niszczyc wizerunek marki i sprzedaz nowych samochodów bo to tylko zaboli koncern... (tu z oponentami sie zgadzam)

Musimy takze uderzyc w dealerów.... tutaj tez mam pomysły....
Sam mogę niewiele dlatego poszukuje chętnych i aktywnych w działaniu. Razem mozemy wiecej. Więc Woody w nawiazaniu do naszej dzisiejszej rozmowy telefonicznej- organizuj spotkanie!

stj
Dyrektor
 
Posty: 843
Dołączył(a): 23 kwi 2008 16:44
Lokalizacja: Łódź

08 kwi 2009 17:41

<span>neo1979</span> napisał(a):KONIEC TYCH DYWAGACJI I GŁUPICH GADEK !!!

CI co sa zadowoleni ... dziekujemy....szerokiej drogi i pomyslności ....

Neo, sam wywołałeś burzę zapytaniem ankietowym, więc nie powinieneś być zaskoczony wypowiedziami tych, którzy są zadowoleni z Cee'd-a.
SW CRDi 115 Solid Red-Nissan Qashqai+2 2.0 dci AT

Avatar użytkownika
acieslin
Nadworny babiszon
 
Posty: 821
Dołączył(a): 25 cze 2008 07:38
Lokalizacja: Sulejówek
Grupa: Mazowiecka
Marka i model samochodu: Toyota Auris TS 2015
Peugeot 308 SW 2019

08 kwi 2009 18:38

Rany Boskie i znów wyszła pyskówka, panowie wyluzujcie, więcej zrozumienia dla siebie nawzajem. Rozumiem że Ci których dotkneły problemy z samochodem są wściekli ale nie obrażajcie użytkowników którzy są zadowoleni ze swych aut, a teksty typu "zobaczycie w waszych kiblach też się będzie psuło" to wogóle sieją defetyzm i tym bardziej zniechęcają. Nie wymagajcie też żeby człowiek któremu nic się nie dzieje z samochodem i jest zadowolony z serwisu (uwierzcie to jest możliwe) szedł do sądu - no bo co powie..."ja tu tak przyszedłem dla towarzystwa żeby kolegom humor poprawić". Ja osobiście bardzo współczuję pokrzywdzonym i uważam że powinni dochodzić swoich praw, co więcej stwierdziłam nawet że z poczucia solidarności nie kupię więcej samochodu KIA, ale nie wymagajcie ode mnie żebym występowała na drogę sądową jeśli jedyną wadą w moim samochodzie jest przetarty mieszek od skrzyni biegów.... pomijam kwestię że zaangażowanie się w takie sprawy wymaga bardzo dużo czasu którego większość w dzisiejszych czasach nie ma.
Fiat UNO 1,0 Fire 1994 - czerwona rakieta
Daewoo Lanos 1,4 1999
CEE'D 1.4 C+ w kolorze blue 2008 - RIP 2013
Honda Civic UFO 1,4 2007
Aktualnie: Toyota Auris TS 2015 & Peugeot 308 SW 2019

AUTOR WĄTKU
Woody
 

08 kwi 2009 18:45

acieslin w 100% sie zgadzam. Wiadomo serwis serwisowi nie rowny. Kultura musi byc wszedzie a tym bardziej na naszym WSPOLNYM forum.

Avatar użytkownika
wpiszczek
Nadworny Informatyk
 
Posty: 510
Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
Lokalizacja: PZ

08 kwi 2009 19:30

<span>acieslin</span> napisał(a):Rany Boskie i znów wyszła pyskówka, panowie wyluzujcie, więcej zrozumienia dla siebie nawzajem.


Pyskówka wyszła, bo pytanie było prowokacyjne z założenia. Gdyby brzmiało, "czy jesteś skłonny/a do przyłączenia się do aktywnego egzekwowania praw klienta od KMP", to pewnie nawet bym uznał, że dlaczego nie. Ale pytanie brzmiało, "czy będziesz aktywnie srał (przepraszam, wulgaryzm zamierzony) na markę". No więc nie, i choć współczuję kolegom mającym problemy z autami, to nie mam zamiaru robić z nimi hucpy. Od dochodzenia swoich praw są w krańcowych przypadkach sądy, nie samosądy.
Wojtek Piszczek

AUTOR WĄTKU
Wojtek L.
 

08 kwi 2009 20:06

Też jestem z tego auta zadowolony. Jeśli są usterki, które mnie mniej trapią to zgłaszam je na przeglądzie. Jak były poważne czyli łączniki stabilizatora to od razu pojechałem do ASO bo straszliwie waliły i jechać się nie dało.
Deskę i słynne bąble też zgłosiłem i też deska nowa czeka na mnie w ASO.
I chciałbym żeby tylko takie rzeczy wyskakiwały.

Ale lakier to jest wizerunek auta. To jest rzecz, którą widać !!!! Dlatego mnie wkurza podejście KMP do problemu łuszczycy.
Kto z Was chciałby mieć malowane w ASO !!! całe nowe auto ?
To aż serce boli. a dla KMP to jeden podpis i pismo ze zgodę.

AUTOR WĄTKU
darekt
 

Re: TVN TURBO KAMERA odcinek II + Auto Swiat !!!

08 kwi 2009 21:04

neo1979 napisał(a):Co sądzicie o pomysle nakręcenia drugiego odcinka w TVN-ie?

Jak czytam dalej co sie wyprawia a raczej to ze widze ze nic sie nie dzieje ze strony KMP to nabieram przekonania ze trzeba naprawde cos zrobic w tym kierunku aby kiła juz nie sprzedawała wiecej tych samochodów oszukując tych co jeszcze nie kupili....

Klient jest najwazniejszy w kazdej firmie. To on moze zwolnic kazdego od robotnika począwszy do dyrektora generalnego...- wydając swoje pieniadze gdzieś indziej :-)

Jak czytam o tych problemach z lakierem, rdzy na klapach, stukach w zawieszeniach, luzach w przekładniach.... ludzie muszą zostac ostrzezeni przed tą "marką"

tfuu co ja k... zrobiłem ???

jedyne co mnie pociesza to to, ze policja szybko sie wycofa z zakupów tych smietników i to napewno nie odbedzie sie bez wydzwięku...

To jak koledzy , kolezanki? Załatwiamy jakąś szerszą tym razem juz większa akcję ? Moze ktos ma jeszcze jakies pomysły???


Mój pomysł polega na tym aby takich pseudoforumowiczów alinować z forum, bo sieją zamęt i spustoszenie. Każda pierdoła może urosnąć do wielkiego problemu, tylko czemu to służy? Przecież nikt nie kupuje samochodu na całe życie i jeśli mu nie pasuje ( tak jak np. żona ...) to się go pozbywa. :arrow:

AUTOR WĄTKU
neo1979
 

Re: TVN TURBO KAMERA odcinek II + Auto Swiat !!!

08 kwi 2009 21:10

darekt napisał(a):
neo1979 napisał(a):Co sądzicie o pomysle nakręcenia drugiego odcinka w TVN-ie?

Jak czytam dalej co sie wyprawia a raczej to ze widze ze nic sie nie dzieje ze strony KMP to nabieram przekonania ze trzeba naprawde cos zrobic w tym kierunku aby kiła juz nie sprzedawała wiecej tych samochodów oszukując tych co jeszcze nie kupili....

Klient jest najwazniejszy w kazdej firmie. To on moze zwolnic kazdego od robotnika począwszy do dyrektora generalnego...- wydając swoje pieniadze gdzieś indziej :-)

Jak czytam o tych problemach z lakierem, rdzy na klapach, stukach w zawieszeniach, luzach w przekładniach.... ludzie muszą zostac ostrzezeni przed tą &quot;marką&quot;

tfuu co ja k... zrobiłem ???

jedyne co mnie pociesza to to, ze policja szybko sie wycofa z zakupów tych smietników i to napewno nie odbedzie sie bez wydzwięku...

To jak koledzy , kolezanki? Załatwiamy jakąś szerszą tym razem juz większa akcję ? Moze ktos ma jeszcze jakies pomysły???


Mój pomysł polega na tym aby takich pseudoforumowiczów alinować z forum, bo sieją zamęt i spustoszenie. Każda pierdoła może urosnąć do wielkiego problemu, tylko czemu to służy? Przecież nikt nie kupuje samochodu na całe życie i jeśli mu nie pasuje ( tak jak np. żona ...) to się go pozbywa. :arrow:


no cóz... to forum nie tylko jest dla [---------] kmp :-))) (Proszę o trzymanie inwektyw na wodzy. wpiszczek)

stj
Dyrektor
 
Posty: 843
Dołączył(a): 23 kwi 2008 16:44
Lokalizacja: Łódź

08 kwi 2009 21:47

<span>darekt</span> napisał(a):Mój pomysł polega na tym aby takich pseudoforumowiczów alinować z forum


Można, ale nie jest to dobry pomysł. To forum ma być "żywym organizmem", gdzie wymieniamy poglądy, gdzie przedstawiamy swoje racje używając argumentów merytorycznych i tych, niemających z nimi nic wspólnego, gdzie ma być ciekawie, śmiesznie ale gdzie nie będzie przysłowiowego chamstwa i piniactwa.
Naprawdę wiele zależy od Nas samych( wystarczy troszkę dobrej woli, by zamiast "głupi", czy "prostak" napisać słowa, które nie spowodują narastania agresji i eskalacji napięcia wśród forumowiczów), jak również wiele zależy od moderatorów Naszego forum. Funkcja Moda, to nie tylko zamykanie i prznoszenie tematów, poprawiania błędów czy edycja postów, to również czynny udział w dyskusjach i takie kierownie tokiem dyskusji(poprzez swoje posty) by każdy wątek przyniósł jak najwięcej treści merytorycznej.
SW CRDi 115 Solid Red-Nissan Qashqai+2 2.0 dci AT

Avatar użytkownika
pioter
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 6519
Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
Lokalizacja: Ostróda
Grupa: Warmińsko-Mazurska
Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M

09 kwi 2009 20:05

No cóż, poczytałem, poczytałem ....
Oczywiście jestem za egzekwowaniem swoich praw, czego dowodem był mój występ w Turbo Kamerze. Ale spowodowane to było fatalnym podejściem i "profesjonalizmem" KMP a nie pretensjami do auta. Ja - podkreślam - jako dotychczasowy użytkownik wielu aut i związanych z tym przebojami z ASO różnych marek stwierdzam, że 1. cee'd to dobre auto na europejskim poziomie 2. jakość auta nie odbiega od "uznanych" europejskich marek 3. w każdej marce zdarzają się auta felerne, nie ma aut bezawaryjnych (inaczej program Turbo Kamera nigdy by nie powstał) 4. Jakość "podejścia" KMP jest na fatalnym poziomie, wysłałem do nich pismo 2 tygodnie temu - do dziś brak odpowiedzi.
Podsumowując - jestem "za" w nagłaśnianiu sprawy jakości obsługi powstałego problemu "łuszczycy" przez KMP, ale zdecydowanie na "nie" jeśli chodzi o udowadnianie, że cee'd to szmelc - bo to jest nieprawdą. Rozumiem, że wpadki mogą się zdarzyć każdemu producentowi, chodzi o klasę z jaką problem się rozwiązuje, a tu nadal KMP zachowuje się traktując nas jak gówniarzy. Przed kamerami "daleko idąca pomoc, rozmowy, etc." - a w rzeczywistości brak odzewu na maile i listy. Jeśli tak ma wyglądać pana pomoc, panie Szyszko, to zdecydowanie stanę przed obiektywem II odcinka Turbo Kamery. Będę bronił auta przed opinią szmelcu ale wykażę, że ze swoim profesjonalizmem zarząd KMP nadaje się do piaskownicy a nie na wysokie stołki.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021

była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016

R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)

Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.

Avatar użytkownika
gbear
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Dolny Śląsk

09 kwi 2009 22:23

Jeżeli chodzi o pytanie zawarte w ankiecie, to powiem otwarcie, że jestem przeciwny temu. Podobnie można napisać o KAŻDEJ innej marce. Myślę, że nawet większy powód do frustracji ma właściciel Mercedesa za 250 - 300 tysięcy, który co tydzień jest w serwisie bo mu się auto psuje.

Temat został rozpoczęty od problemów z lakierem, teraz przetacza się przez obszary działania naszego forum i znowu wchodzimy na tematy związane z oceną OSÓB zapominając o konstruktywnej dyskusji i wnioskach, które możemy wyciągnąć i tu napisać. Jestem pewny, że pracownicy centrali KMP czytają to forum i mogą też wiele z niego wyciągnąć.

Wracając do meritum - jest problem z lakierem, w programie zostały podane pewne konkrety i zostaliśmy zapewnieni, że KMP w jakiś sposób rozwiąże problem. Myślę, że dobrym pomysłem jest kontynuacja tematu na łamach TVN czy AŚ, żeby pokazać, że to dzięki nam instytucja w postaci KMP istnieje, bo to myśmy dali jakiś wkład, pisząc wprost - w ich zarobki a przez to mamy też prawo domagać się TRAKTOWANIA nas, pojedynczych Użytkowników poważnie. Dla mnie poważne traktowanie to choćby krótka informacja ze strony KMP, że np. pracują nad tematem i jakieś konkrety zostaną przekazane poszczególnym osobom w takim a takim terminie, a następnie PRZEKAZANIE tych informacji zgodnie z podjętym zobowiązaniem.

Dlatego proponuję podejść nieco chłodniej do sprawy, skupić się na meritum sprawy a nie na osobistych oskarżeniach. Jeżeli jednak w tę stronę nie pójdziemy, KAŻDY wątek odbiegający od tematu będzie zamykany.

Nie jestem zwolennikiem terroru moderatorów/administratorów, ale jeżeli będzie to konieczne, takie działania zostaną wprowadzone, żeby przywrócić pewien poziom kultury dyskusji

pozdrawiam

gb
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek :-)

Obrazek

Avatar użytkownika
N_Jay
Dyrektor
 
Posty: 701
Dołączył(a): 28 cze 2008 02:29
Lokalizacja: W-M
Grupa: Warmińsko-Mazurska
Model cee'd:
C1FL HB, 1,6 Pb 126KM
2010

09 kwi 2009 23:09

pioter - w pełni popieram twój punkt widzenia.

Wojtek L. - zgadzam się z tym co napisałeś.
Osobiście nie mam zastrzerzeń do serwisu mechanicznego w Solix-ie.
Gdyby nie ten nieszczęsny lakier... :(

AUTOR WĄTKU
Wojtek L.
 

18 kwi 2009 14:58

Wysłałem pismo do p. Szyszko i dostałem wczoraj odpowiedź.
Całe 2 strony . 1 strona to wykład o lakierowaniu i o tym co jest nie tak z moim lakierem. A na drugiej opis co mi proponuje KMP.
W skrócie to KMP twierdzi że da się ręcznie zdjąć warstwę lakieru bezbarwnego oraz "warstwy kolorystycznej" bez uszczerbku dla podkładu (warstwy fosforanowej+kataforetycznej+podkładu lakierowego) i polakierować i tu .... nowość !!! ponieważ są opinie o złej jakości lakierowania w ASO to nadzorować to będzie firma AKZO NOBEL, która zapewni (jak myślę) technologię lakierniczą a jej pracownicy będą przy lakierowaniu. Ta firma nawet ma certyfikat KIA MOTORS. I z pisma wynika że pod ich okiem będzie to zrobione na tip-top.
A na koniec niezależny rzeczoznawca ma wydać opinię i całość lakierowania będzie trwała tydzień.
I na koniec informacja że lakierowanie nie zmienia biegu gwarancji. Czyli na nowy lakier nie będę miał 5 lat gwarancji tylko mniej :evil:

AUTOR WĄTKU
Wojtek L.
 

18 kwi 2009 15:00

I jeszcze jedno : po lakierowaniu i opinii rzeczoznawcy będzie dopiero możliwość podjęcia rozmów o rekompensacie związanej z ubytkiem wartości pojazdu.

AUTOR WĄTKU
novee
 

18 kwi 2009 15:15

<span>Wojtek L.</span> napisał(a):ponieważ są opinie o złej jakości lakierowania w ASO to nadzorować to będzie firma AKZO NOBEL, która zapewni (jak myślę) technologię lakierniczą a jej pracownicy będą przy lakierowaniu.

AKZO NOBEL niezła firma, dobre farby nawet dla wojska robią. To raczej AKZO łaskawie może dac technologię Kia na lakierowanie niż odwrotnie.


<span>Wojtek L.</span> napisał(a):W skrócie to KMP twierdzi że da się ręcznie zdjąć warstwę lakieru bezbarwnego oraz "warstwy kolorystycznej" bez uszczerbku dla podkładu (warstwy fosforanowej+kataforetycznej+podkładu lakierowego)

A to jest ciekawe... Masz Heniu flexa z papierem 400 i ścieraj z wierzchu tylko delikatnie żeby do blachy nie doszło? :D

Poprzednia stronaNastępna strona
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl